^^ @luna nope, maar hij gaat hem downloaden en dan dubbelklik ik erop als die klaar is en dan staat er kan bestand niet openen dus ik weet het niet. ):
^^ Packages moet je niet openen. Kijk: je maakt een map in je sims folder die je 'mods' noemt. In die map zet je 'packages' en dan nog een bestandje 'resource.cfg' )(zoek even op google en download het dan) erin. In 'packages' zet je dan de packagedownloads die je in je spel wilt zoals die ene skin. Dan verschijnen die gewoon in je spel. Ik hoop dat je het begrijpt, iets uitleggen is niet echt mijn sterkste kant
Sinds Levensweg kan de map mods in documenten en heb je geen resource bestandje nodig
Je gaat dus naar Documenten / Electronic Arts / De Sims 3
Daar maak je een nieuwe map genaamd -Mods-
In die map maak je de -Package- map en daar pleur je die .package bestanden in
Dus Resource is niet meer nodig
V Oké
Laatst gewijzigd door pipapanda13 op zo 23 okt 2011, 12:28, 1 keer totaal gewijzigd.
^^ Sorry! Kan iemand mij dat van die skins op een mac uitleggen in een pm? Alvast bedankt!
edit: Ik weet niet of ik dat hier ook kan vragen maar, ik zoek een oude boerderij, misschien heeft iemand een leuke download. en dan het liefste als sims3file! ik heb namelijk een mac.
het hoeft trouwens niet per see oud te zijn maar gewoon een boerderij huis type, ook met zo een dak.
@Nyn: Kijk eens in het aanvraag download verzamel topic. Daar staat alles wat er tot nu toe is gevonden, en voor jou staat er denk ik een heleeee boel bij.
hmmm ik heb bij de database alleen wat haar gevonden, teminste een retexture van dat scene kapsel van anubis die vond ik net wat mooier,,
maar ik ben nog steeds op zoek naar kleding!
@Nynmex veel is niet wat je zoekt denk ik, maar het is lastig om wat kleding te vinden ;$ Misschien zoek ik verkeerd, maar ja..
Ik denk eigenlijk niet dat het goed is, aangezien het slaapkleding is, maar het is iig voor vrouwen Klik