Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

93 berichten • Pagina 4 van 5

abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand

Re: ~Loves Dancing~ > Hoofdstuk 8 < 10- 9- 2011

H9:
2 Maand later
Afbeelding
Verdwaasd dacht ik terug aan de gebeurtenissen van da afgelopen twee maanden. Ik had veel water binnengekregen en moest daarom 5 weken in het ziekenhuis blijven. Godzijdank was ik daar nu weer weg.
Ik lag te midden van mijn lege woonkamer. Tom en ik gingen verhuizen. Hij was nu de spullen in de verhuiswagen aan het laden. Ik moest nog even rustig afscheid nemen van mijn jeugd.

Afbeelding
"Danniëlle! kom je?! we kunnen vertrekken!' Hoorde ik Tom van beneden roepen.
Zuchtend kwam ik overeind. Onderweg naar de deur moest ik mezelf steeds vertellen: niet om kijken Danniëlle, gewoon doorlopen.
Ik liep de lift in en drukte op het knopje, voor het laatst.....

Afbeelding
Tom zat ietwat ongeduldig in de auto te wachten. Logisch, hij stond te popelen om te vertrekken. Ik moest even wennen aan het donker voordat ik de auto kon onderscheiden. Het was 3 uur s'nachts. We moesten midden in de nacht vertrekken omdat sunset valley nu eenmaal niet om de hoek was.
Toen hij me zag verscheen er een glimlach op zijn gezicht. Ik lachte schaapachtig terug.

Afbeelding
Zuchtend stapte ik in de auto en sloeg het portier met een klap achter me dicht. Tom keek verbaasd op.
'Is er iets?' vroeg hij.
'Nee hoor, ik heb de laatste tijd wel meer last van stemmingswisselingen' antwoorde ik afwezig.
Het was eigelijk best wel vreemd. Ik had anders nooit last van zoiets en nu opeens wel. Ik voelde me ook al zo misselijk. Werd ik ziek?! Dromerig staarde ik naar buiten.

Afbeelding
Al snel lieten we het bruisende nachtleven van Bridge port achter ons. Aan de ene kant was ik blij om daar weg te zijn, lekker vrij, maar aan de andere kant wou ik wel schreeuwen en huilen en meteen rechtsomkeert maken. Tom had door dat ik ergens mee zat. Zachtjes tikte hij me op mijn schouder, met zijn ogen nog op de weg gericht. Ik schrok van zijn plotselinge aanraking en draaide me om.
'Er is iets met je aan de hand, alsjeblieft, vertel het me. ' vroeg hij met een rimpel in zijn voorhoofd
'Wat..ohh.. nee, het is niks. Ik ben gewoon een beetje moe, verder niets. '
Na zeven uur onderweg te zijn geweest, reden we eindelijk Sunset valley binnen.

Afbeelding
Verbijsterd stond ik voor het huis, ONS huis. Het was prachtig! Niet te groot, niet te klein. Gewoon perfect! Glimlachend stond Tom naast me.
'Er moet nog wel het een en ander aan gebeuren en tot die tijd slapen we in een caravan hier in de buurt maar het zal niet te lang duren. ' zei hij trots.
Hij had zich echt overtroffen met dit huis. Natuurlijk moest het nog wel wat gedecoreerd worden van buiten om het een huiselijke sfeer te geven maar dat kwam nog wel.

Afbeelding
Snel rende ik naar binnen en keek om me heen. Overal stonden dozen met behang en andere troep. De verhuisauto was nog onderweg maar die kon ook elk moment komen.
Er moest inderdaad nog best veel gebeuren maar dat maakte me niks uit. Ik zag het al helemaal voor me. Huisje boompje beestje, als zou dat beestje nog maar even moeten wachten.

Afbeelding
Even later kwam Tom binnenlopen en keek me lachend aan.
'En, bevalt het een beetje?' vroeg hij met een glimlach.
'Het is perfect!' gilde ik.
Ik rende naar hem toe en viel hem om de hals. Ik zoende hem letterlijk plat.
'Ik hou van je!' zei ik ter bevestiging van mijn blijdschap.
lachend en zoenend liepen we het hele huis door, ONS hele huis.

-------------------------------------------------------------------------------------
Het is niet z'n lange update omdat ik weinig tijd had.
Reacties zijn welkom :fluit
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand

Re: ~Life like me~ Hoofdstuk 9 19- 9- 2011

^Bedankt!

H10:
2 maanden later.
Afbeelding
Daar stond ik dan. Voor het huis waar ik vroeger zo vaak was geweest. Het voelde allemaal nog steeds even vertrouwd, alsof de tijd hier had stilgestaan. Ik keek al heel lang uit naar dit moment. eindelijk zou ik Alice weer eens zien. Ze was mijn allerbeste friend forever. Toch had ik het gevoel dat ik haar veraden had. Ik had al zo lang niets van me laten horen.

Afbeelding
Langzaam liep ik over het knetterende grindpad naar de voordeur. Voor de voordeur bleef ik abrupt staan. Wat nou als ze me niet meer wou zien? En wat nou als ze hier helemaal niet meer woonde! mischien was ze wel verhuist en deed zometeen een of andere gek open?
'Kom op, je kunt het wel!' fluisterde ik mezelf zachtjes toe.
Wie niet waagt, wie niet wint.

Afbeelding
Met zwetende handen bracht ik mijn hand naar de bel, ik hoorde de lange eentonige tring zoals altijd. Onbewust krulden mijn mondhoeken omhoog. De tijd had hier echt stilgestaan. Met een ruk kwam ik weer terug op aarde, ik hoorde voetstappen, het piepen van een deur. Weer voetstappen.
Ik zag Alice de hoek om komen. Ze bleef staan en keek me verbaasd aan. Al mijn hoop vloog weg.

Afbeelding
Voor ik wist wat me overkwam trok Alice de deur open en schreeuwde het uit.
'Daniëlle!' Ze vloog me om de hals.
'Ik dacht dat je dood was! Waarom liet je niks van je horen?!' vroeg ze direct.
'Ik....ik, er is veel gebeurd...' besloot ik, om haar niet ongerust te maken.
'Oww.. nou ja, kom binnen zeg! Heb je zin in een kop koffie?'
'Ik, ik wil je niet tot last zijn...'
'Wat! mij tot last?! Je bent juist een zegen! Ik verveel me dood hier!' lachte ze.
Ik lachte verbaast terug.

Afbeelding
Een kwartiertje later zat ik met mijn koffiekopje te spelen totdat Alice begon.
'Nou, vertel op. wat is er gebeurt?'
Ik moest een glimlach onderdrukken. Ze was nog altijd even direct.
'Ik, Het begon met mijn..... met mijn vader...' Het hele verhaal rolde eruit.
van het ongeluk, tot Tom, tot de gevangenis en mijn zelfmoordpoging en ten slotte ons huisje in Sunset Valley. Alice luisterde geduldig. Toen ik klaar was keek ze me een tijdje medelijdend aan.
'Ach....Lieverd toch!' Zuchte ze, ze leek mijn moeder wel.
Tranen biggelden over mijn wangen en drupten in mijn koffie.

Afbeelding
Ze trok me overeind en gaf me een dikke knuffel. Het voelde goed om weer eens flink uit te huilen.
'Ik heb je gemist...' snikte ik.
'Meiske toch.... ik jou ook...'
We bleven een tijdje zo staan.
'Weet je wat jij nodig hebt?' zei ze plots.
'Nou?'
'Een dagje Girltime!' Lachte ze.

Afbeelding
Afbeelding
Lachend lagen we een uurtje later in het gras. We hadden eerst al onze kleren overhoop gehaald en alles gepast. Het was super leuk! Starend naar de wolken praten we over van alles.
'Best friends?' Vroeg Alice plots
'Voor altijd!' glimlachte ik, en ik gaf haar een kneepje in haar hand

Afbeelding
Afbeelding
We trokken gekke bekken en renden gillend door de tuin heen. Net als vroeger....

Afbeelding
Afbeelding
We bekeken foto's van vroeger en lachten om de gekke dingen die we vroeger deden.
We dansten en sprongen op het bed en gierden het uit.

Afbeelding
Het was avond. We zaten voor een komische horrorfilm. Het ene moment lagen we in een deuk, het andere moment gilden we en trokken een kussen voor ons gezicht. Het was zo leuk!
'Ik had dit echt nodig..... ' zuchte ik.
'Anders ik wel! Ik dacht dat ik dood zou gaan van verveling!'
'Ben ik je echt niet tot last?!' vroeg ik
'Natuurlijk niet! Je bent hier altijd welkom!'
'Bedankt! Ik heb honger, zal ik wat popcorn halen uit de keuken?'
'Je weet waar het ligt!'
Ik stond op en liep richting de keuken.

Afbeelding
Voor het raam bleef ik abrupt staan. Er stond iemand voor het huis!
'All...Alice, er staat iemand voor het huis....' bibberde ik
'Haha! mij bang maken hé, grapjas!' lachte ze.
'Nee! ik meen het, kijk zelf dan!' Ik wees richting de schim.

Afbeelding
Alice kwam naast me staan en keek.
'Om my god! je hebt gelijk!' Gilde ze.
'Sssssst!' Ik gaf haar een duwtje.
Bang bleven we kijken. De persoon liep richting de deur, we deinsden achteruit.
Gerammel aan de deur.........

-----------------------------------------------------------------------

Reacties??
Wie denken jullie dat het is?
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Re: ~Life like me~ Hoofdstuk 10 8- 10- 2011

Echt geweldig <3
En ik heb werkelijk geen idee wie het is,
al vond ik het wel eng om te lezen xD
(Vraag me niet waarom..)
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie