Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

127 berichten • Pagina 5 van 7

suspicious:3
Mest analist Mest analist

Re: Het Twilight topic! <3

ik ben de boeken aan het lezen, alleen ik moet nog morgenrood,, weet je wat ik gewoon stom vind, dat ze die namen nederlands hebben gemaakt, konden ze die niet gewoon engels laten of zo, vind ik veel mooier klinken.

ik heb de films nog niet gezien, die wil ik pas kijken als ik de boeken heb gelezen XD

V nou Twilight, is gewoon Twilight, maar dan gaan ze opeens naar nieuwe maan, eclips (ik vind echt dat er een e achter moet, anders vind ik het niet lijkend, maar ja) en dan morgenrood.. ;9

Laatst gewijzigd door suspicious:3 op zo 10 apr 2011, 20:33, 2 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Lisa is de naam
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Volgens mij geen verschil hoor ;o
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk

suspicious:3 schreef:ik ben de boeken aan het lezen, alleen ik moet nog morgenrood,, weet je wat ik gewoon stom vind, dat ze die namen nederlands hebben gemaakt, konden ze die niet gewoon engels laten of zo, vind ik veel mooier klinken.

ik heb de films nog niet gezien, die wil ik pas kijken als ik de boeken heb gelezen XD

V nou Twilight, is gewoon Twilight, maar dan gaan ze opeens naar nieuwe maan, eclips (ik vind echt dat er een e achter moet, anders vind ik het niet lijkend, maar ja) en dan morgenrood.. ;9
Oh op die manier, ja dat is inderdaad wat minder. Dan hadden ze van Twilight Sachemering moeten maken. Ik dacht eerst dat je het over de namen van de karakters had trouwens :sweatdrop
Afbeelding
Terug!
Snooki
Mest analist Mest analist

Ik ben nu Nieuwe Maan aan het lezen, ik hou meer van dat kleffe gedoe in de boeken met Bella en Edward en ik was steeds gefrustreerd omdat Edward wegging, kwam ie bijna het hele boek niet meer. :S :(
''Forever and Always''
Afbeelding
Simmielove

Sorry voor de enorme bump =3

Maar ik wil hier dus melden dat er een boek uit is met alle achtergrond verhalen van Twilight enzoo (klik) en ik was benieuwd of ik niet de enige ben met dat boek. Voorlopig vind ik het erg leuk om er doorheen te lezen enzo. Maar ik ben benieuwd naar jullie mening enzo, sorry als ik dit topic hiervoor niet mag bumpen :x
Afbeelding
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Ik heb hem voor kerst gevraagd, al ben ik geen twihard meer :p

Ik zou het wel doen (;
v

Laatst gewijzigd door Simsfreak op zo 04 dec 2011, 17:43, 1 keer totaal gewijzigd.

Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

^ i zou het wel doen, maar dan moet je wel weten hoe de andere boeken (of films) gaan, anders snap je dr niet veel van ;o

Ik heb net deel 1 van Twilight - the graphic novel uit (een soort strip van het verhaal ;))
Ik heb ook alle boeken gelezen, en New Moon gezien. Maar ik vind de films echt vreselijk, eerlijk gezegd. :S De boeken vind ik op zich wel leuk, maar ik ben, net als simsfreak, geen twihard.
Simmielove

Ik ben ook niet zo erg ofzo, en de boeken zijn inderdaad veel leuker :3
Ik wil ook zo'n Graphic Novel kopen, daar heb ik al een x in staan kijken en die lijken me echt leuk, misschien willen mijn ouders me die geven voor kerst.. c:
Ik ga denk ik zo weer beginnen in het boek Twilight lezen.
Afbeelding
Simmielove

^
Ja, bepaalde dingen heel erg, bijvoorbeeld hoe de personen worden beschreven, in het boek is Isabella/Bella erg klein, zo rond de 1,60. In de film is dat niet zo. In het boek word Edward beschrijven als een knap iemand, in de film niet (naja, da's mijn mening), en in het boek is Alice ook erg klein en in de film niet, dat soort dingetjes, er zit trouwens geen verschil in tussen de gewone boeken en de film versie, ben ik achter gekomen :fluit
Afbeelding
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Ik zou gewoon bij deel 1 beginnen, maarjaa, eigen keuze :p

ooh, zo bedoelt xD
Naja, er zitten 3 delen in 1 boek (bij Morgenrood dus) alleen zit je al in het laatste deel van Morgenrood als je vanaf de film verdergaat

Laatst gewijzigd door Simsfreak op zo 04 dec 2011, 22:13, 1 keer totaal gewijzigd.

Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand

Ik besloot heel falend vorig jaar gewoon Eclips te lenen - wist ik veel dat het
een serie was- en nu ben ik de andere boeken ook aan het lezen, maar
natuurlijk ook niet op volgorde 8-)
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Simmielove

^
Haha, ik had eerst Nieuwe Maan en Morgenrood, ik dus alvast begonnen met lezen :3
Maargoed, mijn twilight boek is echt helemaal versleten, hij zakt echt de hele tijd in en lijkt halfdood... Wow.. Ik heb 'm toch niet zo vaak gelezen.. Of wel? :sweatdrop
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie