Ik had die ochtend voordat Jolaisa naar school moest, een gesprek met haar gehad. Ze moest gewoon naar school blijven gaan, behalve de laatste 2 maanden.
Jolaisa ging naar school, ze hoefde nog maar 1 maand naar school dan had ze 3 maanden vrij van school.
Lily rende naar de wc en moest alles er uit kotsen wat er net een half uur geleden in was gegaan, ze voelde zich prima maar ze had al een vermoede wat het had kunnen zijn.
Die avond streelde Jolaisa met haar hand over haar buik, ze leek zo gelukkig en ze was ook gelukkig. Ze had het hier prima niemand die aan haar kop zeurde en niemand die zei dat ze dit en dat moest doen.
Ze had rugpijn door de zwangerschap, dat liet ze maar graag zien.
Ik vroeg of masseren een goed idee was en ze vertelde dat ze het een goed idee vond.
We gingen naar een kuuroord, ik liet mijn haar doen en zij liet zich masseren.
Het resultaat was korter maar ook mooier vond ik zelf.
Jolaisa kwam thuis en vertelde dat ze geen rugpijn meer had en zich super voelde.
Lily liep toen naar mij toe en wilde mij iets vertellen, ze deed nogal moeilijk maar gooide het er toen uit, ze vertelde dat ze zwanger was!
Ik omhelsde haar stevig en was blij dat we een soort van samen een kind kregen, ookal was het van een andere man.
Ik streelde haar buik en keek liefdevol naar Lily en hoopte op een gezond lief kind.
Ik liep daarna naar Jolaisa toe, het was al een paar maanden later en Jolaisa was nog steeds niet bevallen, ik vroeg hoe dat kwam.
Ze reageerde nogal fel dus ik wist gelijk dat het een schijn zwangerschap was.
Ik werd boos op haar, ik vertelde dat we heel goed voor haar gezorgd hadden en dat ze ons zo bedankte.
We keken elkaar fel aan totdat Lily er tussen schreeuwde en begon te krijsen, ze had weeën en moest niet snel erna gelijk bevallen.
We hadden geen idee wat we moesten doen, haar moeder was er niet want die was nog aan het werken dus we waren machteloos.
Er kwamen opeens allemaal glitters, we hadden geen idee wat dat betekende.
Lily draaide opeens een rondje en had daarna een baby in haar handen, het was een jongetje geworden en heet Stanley