Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

242 berichten • Pagina 9 van 13

o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: 'Don't tell me such a simple lie' 10e update [6/09]

updaaaaaate :3

Afbeelding
Ik had die ochtend voordat Jolaisa naar school moest, een gesprek met haar gehad. Ze moest gewoon naar school blijven gaan, behalve de laatste 2 maanden.

Afbeelding
Jolaisa ging naar school, ze hoefde nog maar 1 maand naar school dan had ze 3 maanden vrij van school.

Afbeelding
Lily rende naar de wc en moest alles er uit kotsen wat er net een half uur geleden in was gegaan, ze voelde zich prima maar ze had al een vermoede wat het had kunnen zijn.

Afbeelding
Die avond streelde Jolaisa met haar hand over haar buik, ze leek zo gelukkig en ze was ook gelukkig. Ze had het hier prima niemand die aan haar kop zeurde en niemand die zei dat ze dit en dat moest doen.

Afbeelding
Ze had rugpijn door de zwangerschap, dat liet ze maar graag zien.

Afbeelding
Ik vroeg of masseren een goed idee was en ze vertelde dat ze het een goed idee vond.

Afbeelding
We gingen naar een kuuroord, ik liet mijn haar doen en zij liet zich masseren.

Afbeelding
Het resultaat was korter maar ook mooier vond ik zelf.

Afbeelding
Jolaisa kwam thuis en vertelde dat ze geen rugpijn meer had en zich super voelde.

Afbeelding
Lily liep toen naar mij toe en wilde mij iets vertellen, ze deed nogal moeilijk maar gooide het er toen uit, ze vertelde dat ze zwanger was!

Afbeelding
Ik omhelsde haar stevig en was blij dat we een soort van samen een kind kregen, ookal was het van een andere man.

Afbeelding
Ik streelde haar buik en keek liefdevol naar Lily en hoopte op een gezond lief kind.

Afbeelding
Ik liep daarna naar Jolaisa toe, het was al een paar maanden later en Jolaisa was nog steeds niet bevallen, ik vroeg hoe dat kwam.

Afbeelding
Ze reageerde nogal fel dus ik wist gelijk dat het een schijn zwangerschap was.

Afbeelding
Ik werd boos op haar, ik vertelde dat we heel goed voor haar gezorgd hadden en dat ze ons zo bedankte.

Afbeelding
We keken elkaar fel aan totdat Lily er tussen schreeuwde en begon te krijsen, ze had weeën en moest niet snel erna gelijk bevallen.

Afbeelding
We hadden geen idee wat we moesten doen, haar moeder was er niet want die was nog aan het werken dus we waren machteloos.

Afbeelding
Er kwamen opeens allemaal glitters, we hadden geen idee wat dat betekende.

Afbeelding
Lily draaide opeens een rondje en had daarna een baby in haar handen, het was een jongetje geworden en heet Stanley

vorige update: 11. Zusje?
volgende update: 13. Vakantie

dit was de update van vandaag :) ik hoop dat jullie het leuk vonden :)

Laatst gewijzigd door o0simsfreak0o op do 14 okt 2010, 17:25, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: 'Don't tell me such a simple lie' 11e update [6/09]

caesar11111 schreef:haha, het valt me nu op dat
bij het eerste plaatje een magische kabouter
achter de stoel danst :laugh !
Ja ik zie hem Lolz Zit je een superserieus gesprek te houden hoor je ineens
"Ge bent een kabouter en ik dans erbij tralalaie tralala"
Ofzo
Afbeelding