Toen ik naar de washok liep en ik uit het raam keek zag ik iemand voor het raam staan, een blond iemand. Ik herkende haar niet en wachtte tot ze aanbelde.
Ze belde aan en ik liep naar de deur en deed de deur open. Ik kende haar niet dus deed gewoon beleefd open, ze zag er nogal uit als een sloerie en ze was een tiener. Wat mij opviel was dat ze zwanger was en zover ik weet woont er niemand in Twinbrook die zwanger is en tiener is.
Ze stelde zich voor en zei: "Hey zus ik ben het... Jolaisa."
Ik stond perplex ik wist niet wat ik zag en hoorde, mijn zusje?! voor mijn huis? zwanger?
Ik schrok me dood toen ik haar piercings zag, ze was blijkbaar niet met de goede mensen omgegaan.
"Sorry dat ik er zo uit zie en opeens voor je deur sta" zei ze "maar sinds onze ouders erachter zijn gekomen dat ik zwanger was ben ik het huis uit getrapt. Via de bieb computer ben ik achter je adres gekomen en toen ben ik hier naar toe gegaan."
Ik begon tegen haar te schreeuwen, ik vroeg waarom ze zwanger was, waarom ze die afschuwelijke piercings had en waarom ze überhaupt naar bed is geweest zonder het veilig te doen.
"Ik bepaal wat ik allemaal wel en niet doe ja?! ik rook ook nog als je het wilt weten" zei ze. Ik rook dat ook wel en ik vond het ongelooflijk stinken.
Ik zei dat we eerst gingen overleggen of ze wel bij ons mocht wonen.
Ik liep naar binnen en vroeg of iedereen om de tafel wilde zitten en vertelde dat mijn zusje hier was en dat ze hier wilde wonen.
Savannah leek het wel leuk en omdat ze mij vroeger niets heeft misdaan mocht ze hier wel wonen, we riepen haar en ze kwam aanlopen.
We vertelde dat ze hier mocht wonen, ze moest zich wel aan een paar regels houden zodat ze hier niet de boel afbreekt met allemaal jongens.
Wij gingen samen naar een stylist, zodat we haar gezicht konden verbouwen en dat ze er dan een beetje fatsoenlijk uit zag.
Ze moest even buiten wachten zodat ik naar binnen kon en een plekje kon regelen, nadat ik plek had geregelde wenkte ik dat ze naar binnen kon komen.
Jolaisa ging op die verhoging staan, eerst trokken we haar die hakken uit, een zwanger iemand loopt namelijk niet op hakken.
Ze kreeg fatsoenlijke make-up en een ander kapsel nadat we haar haar hadden gewassen en het roze eruit hadden gehaald. We gaven haar vlechtjes aan de rechterkant van haar hoofd, een pony en verder gewoon stijl haar.
Ze gaf me een knuffel en bedankte me voor mijn gast vrijheid en omdat ik haar een beter uiterlijk gaf.
Ze moest van mij achter mij lopen zodat niemand haar zag en dat het dus een verrassing was, het boeide haar niet zo en deed maar gewoon wat ik zei.
Ik liep naar binnen en vertelde dat ze de make-over heeft gehad, dat ze er beter uitzag en dat ze zichzelf ook beter voelde.
Jolaisa kwam te verschijn en enthousiaste opmerkingen kwamen, zoals 'Je ziet er super uit meid' en 'WOW prachtig meid',Jolaisa keek toen ontzettend blij, niemand was ooit zo aardig tegen haar geweest, ze moest er van huilen en we liepen allemaal naar haar toe.
We vertelde dat ze zeker welkom was en dat ze er zekerder uitzag. We knuffelde haar allemaal en uiteindelijk hadden we een groeps-knuffel en zo stonden we wel 5 minuten ten knuffelen
dit was de update
ik hoop dat jullie het leuk vonden =D
vorige update: 10. Trouwen
volgende update: 12. Baby
Laatst gewijzigd door o0simsfreak0o op di 28 sep 2010, 20:01, 1 keer totaal gewijzigd.
lol ik had het zo snel gelezen dat je nog nieteens een link op je eerste pagina kon zetten
super update Jer
wat heeft ze een mooi haar
maar dat is vast van peggyzone dus dat zal bij mij niet gaan
^Ja? Ik vond die make-up een beetje jeweetwellig... en het haar had een onverzorgde kleur, het roze was wel grappig, en de piercings waren gewoon te veel. Ze ziet er nu 'schoner' uit.