Update -Zondag 27 oktober
Wat ik de laatste weken heb gedaan, is eigenlijk vrij simpel te beschrijven; het grootste deel van de tijd heb ik een groot deel van de kavels ingericht en er een aantal bijgemaakt. Daarnaast heb ik me nog een beetje bezig gehouden met het Photoshoppen van een aantal texturen van bijvoorbeeld de bruggen en het uitzicht in CAS en nu, de laaste anderhalve week, heb ik me vooral weer gericht op het laatste deel van het landschap in CAW. En vooral dat laatste is veel werk, omdat alle graslandschappen bijvoorbeeld eerst vrij egaal waren (ze bevatten immers maar één grastextuur), terwijl ik juist wil bereiken dat er een mooi licht-donker effect in zit met zowel gras als zand. Screens maken dat waarschijnlijk wel iets duidelijker.
De komende tijd ga ik hier weer in verder en dan zal ik op den duur ook nog de struiken gaan plaatsen. Daarnaast ga ik me dan waarschijnlijk ook nog wel wat richten op het veranderen van de parameters van de lucht en zee en wat andere s3pe-dingen. Daarna komt dan de nog de routing. Dan de laatste kavels. En dan zitten we onderhand ook al weer zowat bij bèta 1. Daarna ga ik me dan nog richten op de, vanaf de zee gezien, linkerkant van Mayfield Springs.
Dat was het dan weer van nu. Geniet van de screens.
CAS. Niet veel bijzonders eigenlijk, maar ik moest alleen even kijken hoe het uitzicht vanuit het raam werkte, wat er nu overigens nog hartstikke lelijk uitziet, maar voor nu was het ook alleen even om te kijken hoe het werkte.
Een appartement, dat vooral op startergezinnen gericht is. Deze staat er overigens drie maal.
Uitgaansgelegenheid nummer 8...
Nu alleen nog de sportkroeg, de dansclub en de bovennatuurlijke hangplek
Ook de eerste kavels krijgen hun uiteindelijke vorm.
De kerk.
De kunstgalerie met de 'Chinese tentoonstelling'. Verder heb je ook nog een ruimte met Egyptische kunst en beneden is er vooral een algemene tentoonstelling.
Ocean Sunrise.
En nu is het een woonkavel. (Voor zover het dan eerst al niet een huis was...
)
Dit is wat landschap waar ik onder andere aan heb gewerkt. Op de heuvel zie je goed met wat voor detaillering ik nu aan het werken ben. Het mist nog wel z'n bomen, maar die zet ik er later weer allemaal bij terug.