Rudy schreef:
Mayfield Springs, m'n eerste wereld. Zeven maanden geleden begon ik met het bouwen aan een wereld. Zonder enige ervaring van CAW ben ik begonnen. Alles wat toendertijd starte als een klein projectje om gewoon iets te doen te hebben en om een keertje iets anders te doen dan alleen huizen bouwen, is ondertussen eigenlijk al een vrij groot project geworden, al zeg ik het zelf. Qua grootte heb ik zelfs al EA-werelden ingehaald. Ik ben dus al wel aardig op weg, maar toch moet er nog een hoop gebeuren.
Mayfield Springs vereist alle uitbreidingspakketten die De Sims 3 heeft. Dat zijn dus Wereld Avonturen, Ambities, Na Middernacht, Levensweg, Beestenbende, Showtime, Bovennatuurlijk, Jaargetijden, Studententijd, Exotisch Eiland en Vooruit in de Tijd.
Het vereist dus geen accessoirespakketten, store-content óf cc.
Grootte: Grootst (2048 x 2048)
Hoogte: Hoogst (300)
Aantal kavels: 132
Openbare kavels: 60
-
Rabbitholes: Allemaal (incl. NM, BN)
-
Kavelsoorten: Allemaal m.u.v. 'Markt', 'Academie', 'Stortplaats zonder bezoekers', 'Dierenwinkel', 'Privélocatie', 'Grote Showlocatie', 'StudentenVakbond', 'Rebel Hangplek', 'Universiteitshangplek', 'NerdShop', 'JavaShop', 'Botterij', 'Cafetaria', 'Galerie', 'Kantoortuin', 'Woesternij', 'Toekomstlounge', 'Plumbobwedstrijdstadion' en 'Opgedroogd strand'.
-
Nachtleven: Mayfield Springs bevat alle 9 lounges, bars en kroegen van NM + de 'Hangplek' van AMB, de 'Live Showlocatie' van ST, de ,Bovennatuurlijke Hangplek, van BN en de 'Arcade' van STU
Bewoonbare kavels: 72
-
Appartementen: 8
-
Woonboten: 3
Bronnen: Alle basisspel + (m.u.v. WA, STU, VIDT)
Momenteel zit Mayfield Springs in de eerste bèta-fase. Mocht je mee willen testen, dan moet je of hier even een reactie achterlaten, of mij een pm sturen. Dan stuur ik je de link.
Hieronder heb ik nog even wat puntjes op een rij gezet die ondertussen zijn gevonden. Als je niet test, dan is dit stukje verder ook niet echt interessant:
Opgelost:
-
Lichtglitch Sportkroeg. (1.10.0)
-
Op verschillende kavels verdwijnen de ramen/deuren. Dit lijkt opgelost wanneer je de kavel eerst van binnen bekijkt. (1.10.0)
-
Op verschillende kavels zijn er voorwerpen op een lagere verdieping te zien. (1.10.0)
-
De lift in de Aziatische Fusion lounge werkt niet. (1.10.0)
-
De stranden zijn te stijl. (1.10.0)
Meer onderzoek vereist:
-
Het ST-podium in het grote park heeft de neiging te verdwijnen. Gameplay lijkt er niet onder te lijden.
-
De Filmstudio wisselt van podium.
-
Restaurant lijkt niet goed te werken. Sims pakken eten, zetten het op tafel, maar eten het vervolgens niet op.
Onopgelost:
-
De Seizoenskavel klopt niet. Verschillende voorwerpen staan in het verkeerde seizoen.
-
Lichtglitch Disco.
-
De voorkant van de kavels staat nog niet altijd goed ingesteld. Dit geldt tevens voor voordeuren.