Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

743 berichten • Pagina 3 van 38

Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: Great Homes made by Big Mama Spanish Delight pag5.

Heel mooi gedaan, ik vind die bogen ook heel leuk. Zelf vind ik dit huisje beter in Starlight Shores passen, daar heb je ook huizen een beetje in deze stijl :D

Over die foto's posten... Als je bent ingelogd kun je onderaan de pagina snel reageren. Maar je kunt ook op reageer klikken, dat staat naast Nieuw Onderwerp. Dan kun je volgensmij wel 10 foto's in een post zetten :)
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Great Homes made by Big Mama Spanish Delight pag5.

Big Mama schreef:@hiki:ontzettend bedankt voor het promoten van mijn huisjes,dat had ik niet verwacht.De tip vind ik een hele goeie maar dan komt nu mijn "domme"vraag. :$ Hoe kan ik veranderen dat ik meer kwijt kan in een post want na 10 screens zit ik vol en kunnen er eigenlijk geen regels tussen. :( Je merkt 't waarschijnlijk al ik ben geen computergeleerde. 8-) Ik leer dagelijks dingen maar ik kan hier echt niet achter komen. xD

@Loungefan:op die manier post ik al maar ik krijg er dan geen regels tussen want dat kost ruimte en kan ik geen 10 foto's meer kwijt. :(
Ik zou niet te grote posts maken want dan vinden veel mensen het te lang.

Je kunt altijd 2 post na elkaar maken: als je veel screens hebt mag dat wel; wij doen dat zelf ook vaak.

:knuffel
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie