Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

542 berichten • Pagina 1 van 28

Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Rudy's Creaties ~ Mayfield Springs - Preview (p27) ~ 24 juni

Rudy's Creaties

Welkom hier in Rudy's Creaties. In dit topic kun je al mijn creaties zien die ik heb gemaakt. Meestal zullen dit huizen zijn, maar vaak ook wel eens openbare kavel, sims, of iets anders. Mocht je willen dat ik een huis voor je bouw, dan kun je me altijd een pm sturen of hier in dit topic reageren.
Hieronder zie je de miniaturen van al mijn creaties, waarop je kunt klikken zodat je de volledige post van de creatie ziet. Hierin kun je vaak ook de creatie downloaden. Veel plezier!


Door hieronder op de miniaturen te klikken kun je dus meer en grotere foto's zien.
Huizen:
~ 2013 ~
___________________________________________________________________________________________________
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Huizen:
~ 2012 ~
___________________________________________________________________________________________________
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Openbare kavels:
~ 2012 / 2013 ~
___________________________________________________________________________________________________
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Overig:
~ 2012 / 2013 ~
___________________________________________________________________________________________________
Afbeelding Afbeelding
Ik hoop dat jullie mijn creaties mooi vinden!
~ Rudy ~

Laatst gewijzigd door Rudy op ma 24 jun 2013, 15:30, 90 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Rudy's Creaties - Stavores 102 (25 maart 2012)

Stavores 102
______________________________
Afbeelding

Afbeelding

Stavores 102 is een ruim huis gebouwd op een 40 x 40 kavel in de stille bossen van Hidden Springs. Om dit huis te gebruiken heb je (alle uitbreidingen tot nu toe van) de Sims 3 nodig + verschillende Store items. Het bied ruimte aan twee volwassenen, maar met een klein beetje aanpassing kan het makkelijk onderdak aan een gemiddeld gezin geven. Verder heeft het binnen 1 ruime woonkamer en keuken combinatie, 2 studeerkamers, 1 slaapkamer, 2 badkamers (+ 1 losstaand toilet), en plek voor 1 auto. Buiten heeft het een groot zwembad, een barbecue met zitplek en een bubbelbad. Het is eigenlijk een te groot huis om voor 100% hier te kunnen laten zien, maar onderaan deze (zeer lange :fluit ) post zie je wel ergens een link staan. Maar goed, nu dan de screens:

Woonkamer met keuken:

Afbeelding

Afbeelding

Studeerkamer:

Afbeelding

Slaapkamer:

Afbeelding

Wasruimte:

Afbeelding

(Hoofd)badkamer

Afbeelding

Afbeelding

Hal

Afbeelding

Garage:

Afbeelding

Zwembad:

Afbeelding

Buiten terras:

Afbeelding

Afbeelding

Overzicht:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mocht je nog meer screen willen zien gebruik dan deze link: Stavores 102 ~ Album

Downloadlinks:

- Stavores 102

Rudy's Creaties:

- 25 maart 2012 ~ Home
- 30 maart 2012 ~ Diana 34

Laatst gewijzigd door Rudy op ma 27 aug 2012, 19:47, 3 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Rudy's Creaties ~ Stavores 102 ~ 25 maart 2012

Eindelijk heb ik het probleem met de trap kunnen oplossen. Verder zou ik in het huis (buiten bij het terras kan het wel) geen open haard aansteken, vanwege dat in dit huis voorwerpen soms iets te dicht op elkaar staan. (Ik heb het hier zelf meegemaakt.)

Maar goed, hier kunnen jullie hem downloaden:
https://www.mediafire.com/?x5ww2inwddvjd61

Veel plezier en bedankt voor al jullie positieve reacties! :D
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Rudy's Creaties ~ Diana 34 (p.2) ~ 30 maart 2012

Diana 34
2 Slpk. / 1 Badk. ~ §13.800
______________________________
Afbeelding

Diana 34 is een klein huisje dat goed geschikt is voor een startersfamilie van maximaal twee volwassene met twee huisdieren. Het huis zelf heeft een mooie tuin met een klein groentjetuintje, zodat er voor meer inkomsten kan worden gezorgd. Dit alles is te verkrijgen voor precies 15.000 simoleons en het gebruikt geen downloads of store-content. Veel plezier!

Buitenkant:

Afbeelding

Woonkamer met keuken:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Slaapkamers:

Afbeelding

Afbeelding

Badkamer:

Afbeelding

Afbeelding

Overzicht:

Afbeelding

Downloadlinks:

- Diana 34

Rudy's Creaties:

- 23 maart 2012 ~ Stavores 102
- 7 april 2012 ~ Joseph Cliffwood

Laatst gewijzigd door Rudy op ma 03 sep 2012, 18:36, 5 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie