Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

293 berichten • Pagina 10 van 15

Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: {ABCreations} MV-huis Upd. 4~5~2013

Ontzettend bedankt weer! :knuffel

Ik heb inmiddels de gehele begane grond af. Da houdt in: De kleine woonkamer, de grote woonkamer en de hobbykamer.
In beide woonkamers heb ik vooral bruine en witte tinten gebruikt. Simpelweg omdat ik daar erg van hou, ik hoop dat jullie het niet te eentonig vinden. Maar ik ben nu eenmaal niet de beste met kleur enz. :sweatdrop
Op de bovenverdieping heb ik alle badkamers af, hier laat ik geen screens meer van zien omdat ze in principe hetzelfde zijn als diegene die ik gisteren gepost heb. Alleen zijn ze wat groter.
Ook heb ik van één van de slaapkamers, de kleinste, een neutrale babykamer gemaakt. Erg simpel. Ik heb nu nog vier slaapkamers over die gevuld moeten worden. Ik ga zeker even naar alle thema's kijken omdat het anders erg hetzelfde wordt!

kleine woonkamer:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De deur naar de kleine woonkamer, vanuit de eetkamer. Deze heb ik er ook nog bijgeplaatst:

Afbeelding

Grote woonkamer:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hobbykamer:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Overzicht begane grond:

Afbeelding

Kleine, neutrale, simpele babykamer :P :

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Deze foto's zijn geüpload met photobucket, dit is weer één van de eerste keren dat ik het zo doe. Omdat voorheen mijn kwaliteit gigantisch kelderde door photobucket. Ik hoop dat dat nu niet meer zo is, maar dat moeten jullie maar zeggen.

Tips, ideeën enz. zijn meer dan welkom! :laugh
Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: {ABCreations} MV-huis Upd. 5~5~2013

Bedankt nog! :knuffel
Ik heb het huis nog niet volledig af, maar ik ben wel ver genoeg dat het huis bewoonbaar is.
De kamer van Bruce, en die van Liam&Nicoletta is af. De twee overgebleven logeerkamers nog niet. Maar die maak ik binnenkort ook nog wel af. Het gaat mij er nu om dat de Springs er kunnen wonen. (A)

De kamer van Liam&Nicoletta (Strand/Zee thema):

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De kamer van Bruce (leger thema):

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De twee logeerkamers komen dus nog.

Tips enz: Meer dan welkom! :laugh

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie