Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

164 berichten • Pagina 4 van 9

Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Shevens' houses - Fortuna Country *Interieur preview 2!*

^^

^ Het is inderdaad niet echt iets waar ik echt trots op ben, maar het is tenslotte pas mijn tweede huis en het is een heel andere stijl, dus ik denk niet dat het zo slecht is. Van fouten leer je, en de volgende keer dat ik de victoriaanse stijl pak weet ik al duidelijk wat ik moet doen, het tegenovergestelde van dit. Ik dacht eerlijk gezegd ook "O jee..." toen deze stijl werd gekozen. Om het goed te maken wil ik dit huis sowieso in 2 versies uploaden, oningericht en ingericht!

v Dat zal ik waarschijnlijk later gebruiken, maar ik vond het niet echt nodig..

Laatst gewijzigd door Shevens op za 22 sep 2012, 22:52, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Big Mama
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4831
Lid geworden op:
zo 04 dec 2011, 17:20

Re: Shevens' houses - Fortuna Country *Interieur preview 2!*

Ik heb met modern dat ik ontzettend moet nadenken wat ik moet gebruiken aan stoffen en meubels.
Daar is strak heel erg mooi maar ik hou heel erg veel van frutsels en dat zie je ook wel een beetje in het Roma huis.
Dat is ingericht zoals ik het mooi vind en dat neigt naar Victoriaans maar is het niet helemaal. :D
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Shevens' houses - Fortuna Country *Interieur preview 2!*

' Mededeling
Ik neem even een pauze van dit huis, ik wil sowieso zelf ook familiefoto's gaan maken!
Het wordt wel een beetje veel wat ik nu allemaal doe: Een huis, een dagboek, een fototopic en nu ook familiefoto's.. Jeetje jeetje jeetje!


EDIT: Ik ga beginnen aan een vrolijker huis ook voor mijn huidige Sim. :3
Ik ga 'm natuurlijk wel uploaden en hij wordt ongeveer dezelfde grootte als The British Walker :)
Afbeelding
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Shevens' houses - The Green Apple *Nieuw huis*

Leuke vorm, het lijkt alleen of je met de muurbekleding niet helemaal lukken wilt. Ik vind het groen leuk bedacht, alleen het blauw/grijzige zit op rare plekken. De kleuren vind ik in het geheel nog een beetje een allegaartje, maar ik neem aan dat je nog niet helemaal klaar bent? (:
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Shevens' houses - The Green Apple *Nieuw huis*

@Dave.
Dat grijs/blauwe is wit maar door de schaduw lijkt het grijs-blauwig :P
En nee, ik ben nog niet klaar, ik moet nog werken met planten etc. :3

@Robin.

De kleur vind ik nu wel goed, daarbij. Als iemand het downloadt is het een kleine moeite om het even donkerder te maken. :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Shevens' houses - The Green Apple *Nieuw huis*

' La maison de la plage
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
v Hihi, ik ben nog niet klaar ;D
Ik ben zojuist bezig met geld verdienen voor me Sims, hier wonen ze namelijk, daarna zal ik aan de frutsels werken :P
Het 'La Maison de la plage' staat voor het strandhuis :)

Laatst gewijzigd door Shevens op zo 07 okt 2012, 13:34, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Big Mama
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4831
Lid geworden op:
zo 04 dec 2011, 17:20

Re: Shevens' houses - La maison de la plage *NOUVELLE!*

Leuk huis. :D Ik hou alleen heel erg van prulletjes op de kast of aan de muur of planten.
Was je al klaar met dit huis of is dit een voorproefje? Mocht dat in het Frans al aangegeven zijn,sorry ik ken geen Frans. :$
De buitenkant vind ik erg leuk en het terras met het bubbelbad is ook heel erg leuk. :D

^Zo leer ik ook nog eens wat Frans. ;)

Laatst gewijzigd door Big Mama op zo 07 okt 2012, 13:49, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie