Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

77 berichten • Pagina 2 van 4

Youri
Oplichter Oplichter
Berichten:
1325
Lid geworden op:
do 19 aug 2010, 18:08

Re: Maisons of youri_be >The Modern Rose~pag2

@Imme, abctje en BigMama; Dat rood is indd erg fel, maar ik wou er graag iets 'moderns' van maken en rood leek mij daar de idealle kleur voor als jullie begrijpen wat ik bedoel? ;) (maar ik zou er zelf ook nooit gaan wonen hoor, iets te veel van het goede haha)

@BigMama; Dankjewel dat je hem hebt aanbevolen ! :thumbsup

Laatst gewijzigd door Youri op ma 09 jul 2012, 17:46, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Mier
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1058
Lid geworden op:
vr 06 jul 2012, 18:59

Re: Maisons of youri_be >The Modern Rose~pag2

Ik vind het echt een heel mooi huis, ik zou er mijn rode Berry in laten wonen: hij is meteen in de zevende hemel! :lol Ik vind dat rood ook wat 'fel', maar aan de andere kant ook weer heel leuk: maar ik hou gewoon van felle kleurtjes. (A)
Afbeelding
Youri
Oplichter Oplichter
Berichten:
1325
Lid geworden op:
do 19 aug 2010, 18:08

Re: Maisons of youri_be >The Modern Rose~pag2

Bij deze geef ik weer een kleine preview van een huis waar ik nu mee bezig ben en ik later deze week online zet :)
Misschien doe ik met dit huis wel een keer mee met SVTR, maar waarschijlijk niet xD (heb het nogal moeilijk om binnen budget te bouwen en in te richten, maar dat is natuurlijk wel een uitdaging)

Afbeelding

Afbeelding

Laatst gewijzigd door Youri op wo 18 jul 2012, 23:19, 2 keer totaal gewijzigd.

Daandanoon
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
44
Lid geworden op:
vr 13 apr 2012, 23:04

Re: Maisons of youri_be >PREVIEW~pag3

Wat leuk! Een veranda aan de voorkant zie je niet vaak. Ook is de vorm van het huis erg leuk.

Bij je vorige huis heb je wel heel veel rood en wit gebruikt. Misschien kan je het rood wat donkerder maken, een beetje bordeaux-rood-achtig. Wat hout toevoegen en het wit een heel klein beetje geler maken, niet echt geel, maar een beetje gebroken wit. Dat maakt het wit wat minder kil en koud. Maar dat is wat ik gedaan zou hebben :P
Youri
Oplichter Oplichter
Berichten:
1325
Lid geworden op:
do 19 aug 2010, 18:08

Re: Maisons of youri_be >PREVIEW~pag3

Ocean View

Afbeelding

Ik heb weer een nieuw huisje voor jullie, eentje die ik ga laten meedoen met SVTR
(ik ben binnen budget gebleven, §84.915 :sweatdrop ), en ik post hem ook zo snel mogelijk in het topic van
Dit schattige strandhuisje bevindt zich momenteel op de chique boulevard van Sunset Valley. Vanaf de veranda kijk je zo naar het strand en de zee, een beter strandhuisje kan een gezin zich niet wensen ! Dit huis beschikt over drie slaapkamers en twee badkamers. Verder heb je een gezellig in strand-stijl ingerichte open keuken en woonkamer. Natuurlijk is de tuin ook helemaal in strandsfeer met eigen strandje, en euhm zie ik daar nu een aangespoelt vlot in de achtertuin?
Verkrijgbaar op De Uitwisseling

De foto's:
Buiten:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Binnen: plattegrond

Afbeelding

Afbeelding

Binnen: begaande grond

Afbeelding
Uitzicht vanaf de veranda

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Binnen: eerste verdieping

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

*Bonus: Beautiful SunsetValley*

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dit was mijn strandhuis, ik hoop dat jullie een beetje in de strandsfeer gekomen zijn (A) en prettige vakantie !
(Dit is mijn laatste 'huizen post' voordat ik zondag op vakantie ga)

Laatst gewijzigd door Youri op vr 20 jul 2012, 23:24, 6 keer totaal gewijzigd.

Youri
Oplichter Oplichter
Berichten:
1325
Lid geworden op:
do 19 aug 2010, 18:08

Re: Maisons of youri_be >ZeeZichtT~pag4

Dave. schreef:
youri_be schreef:
Dave. schreef:Leuke naam.
Ik heb ook al een huis gemaakt wat Zeezicht heet en mee gaat doen aan SVTR. :p
Ik dacht al dat de naam me bekend voor kwam, ik verander hem wel even ;) Sorry !
Oh geeft niet hoor, ik heb geen patent aangevraagd. :p
Nja, het komt een beetje als 'stelen' over vindt ik, aangezien we aan dezelfde wedstrijd meedoen en die wedstrijd ook nog is van jouw is (A)

Laatst gewijzigd door Youri op za 21 jul 2012, 11:36, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie