^^^ Uit Chrillsims3's huizen haal ik veel van mijn inspiratie, bij Tranquillity 52 heb ik dus bijvoorbeeld het bad in de badkamer boven met de blauwe buitenmuur daaromheen van hem, maar over het algemeen heb ik eigenlijk bijna dezelfde stijl als hij heeft, wat je dus ook veel terug zult zien in de meubel- en kleurkeuze, waardoor je dus vanzelf ook weer veel gelijkenis zult vinden. (Als je trouwens op YouTube verder zoekt, zul je ook anderen vinden die ook weer dezelfde stijl hebben.)
Over de namen; Meestal, zoals bij Tremos 87, slaat de naam totaal nergens op en heeft het ook geen enkele betekenis, dus die namen komen gewoon in me op, maar bij Daydream 45 en Tranquillity 52 zijn de namen afgeleid van de Engelse woorden daydream (dagdroom) en tranquillity (rust). Die twee namen zijn trouwens in me op gekomen door de kenmerken die die twee huizen hebben, als je begrijpt wat ik bedoel.
V Nee, er zitten geen downloads in.
VV Nee, dat zijn geen downloads. De sterrenhemel in de studeerkamermuur is gewoon veel Create-A-Style gebruiken, en in de kinderkamer is het behang gewoon van het basisspel.
Laatst gewijzigd door Rudy op zo 10 jun 2012, 21:50, 2 keer totaal gewijzigd.