Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

293 berichten • Pagina 8 van 15

Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: {ABCreations} MV-huis Upd. 15~4~2013

Dankjewel! :knuffel
Ik denk dat het inderdaad beter is om het gras open te laten, een leuke plek om te voetballen enz. :)

Ik ben weer verder gegaan, met de boogbrug dit keer. Die gelukt is met behulp van Big mama's super handige tutorial! :swing
Ook had ik een kleine ingeving, jullie moeten maar zeggen of jullie het mooi vinden. Het is een klein soort terras half in, half uit het water.
De screens spreken voor zich. (A)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik twijfel, heel erg. Wordt het niet te druk zo? Te 'vol'?
Persoonlijk denk ik dat het mooier uit zal komen in een grotere vijver, maar toch vond ik dit wel wat hebben?

Laat me weten wat je vindt, tips zijn van harte welkom! :laugh

V haha, ja dat lijkt inderdaad zo. Maar ze zitten wel in het midden, dat laatste stuk muur lijkt recht te zijn. Maar die buigt eigenlijk schuin af, zodat het een soort boogje is. :P
Omdat de screen echt van voren is genomen ziet dat er zo uit.

Laatst gewijzigd door abctje op wo 17 apr 2013, 20:40, 2 keer totaal gewijzigd.

Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: {ABCreations} MV-huis Upd. 17~4~2013

Mooie patio vind ik het hoor! (als je dat zo noemt...)
Ik vind het er ook weer goed bij passen. Snap alleen niet waar de brug naar leid, maarja wat maakt dat uit, hij is mooi! Het valt me nu op bij die laatste screen dat die ramen 'raar' zitten. Ze zitten niet in het midden (kan ook niet met die ramen) en daar erger ik me nu aan.

XD
Bas
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2692
Lid geworden op:
vr 13 apr 2012, 20:09

Re: {ABCreations} MV-huis Upd. 17~4~2013

Ik vind 't zeker niet te vol worden hoor! Naar mijn mening kan het juist nog wel wat opvulling gebruiken. :p
En wat Dave zegt, dat die ramen een beetje raar zitten, stoort mij ook een beetje. XD
Misschien kan je wat klimop aan de muren hangen, zodat het niet heel erg opvalt.
Maar verder ziet 't er goed uit! ;)
Big Mama
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4831
Lid geworden op:
zo 04 dec 2011, 17:20

Re: {ABCreations} MV-huis Upd. 17~4~2013

Ik vind dit huis echt heel erg leuk worden. :D En geweldig dat het bruggetje gelukt is. :swing
Dat zitgedeelte half in het water echt superleuk idee. :thumbsup
Die moet ik onthouden voor de nieuwe uitbreiding, volgens mij kunnen we dat soort "dingen" dan echt heel leuk en met extra flair bouwen. ;)
Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: {ABCreations} MV-huis Upd. 17~4~2013

Bedankt allemaal! :knuffel
Ik ben erg blij dat jullie het mooi vinden, al twijfel ik zelf nog wel een beetje. :sweatdrop
Ik zie ook wel, ik ben inmiddels weer bezig geweest en heb de keuken en entree klaar. Ook heb ik de ramen van de buitenkas aangepast en een overzicht gemaakt van het huis met alle kamers en wat daar komen gaat. :)

Eerst de aangepaste kas:

Afbeelding

Afbeelding

Speciaal voor Dave ook nog even een screen van waar de brug nou eigenlijk naar toe gaat. ;)
Het is dus een soort paadje naar het kleine prieel, misschien dat ik er nog een paadje bij knutsel voor naar de tuin achter. Maar dat komt vanzelf.

Afbeelding

Entree:

Afbeelding

Afbeelding

En de keuken, dit is denk ik wel echt een smaak-dingetje. Zelf hou ik erg van blauwe keukens en ik wilde wel eens proberen hoe dat er nou uit zou zien, dit is het geworden. Zelf vind ik het wel mooi geworden, maar ik weet niet of jullie dat ook zo zien. (A)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Als laatst nog een overzicht van de verdiepingen, plus de kamers die erg gaan komen:

Afbeelding

Afbeelding
^Let niet op het raam hier linksonderin, dat moet nog anders.

Afbeelding

Met de tuin en alles eromheen:

Afbeelding

Zo, laat me weten wat je vindt! :swing
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: {ABCreations} MV-huis Upd. 26~4~2013

Wauw! Groot, normaal struikel ik over heti nrichten van grote huizen (ben een enorme clutterfan en houd erg van het volzetten van elk hoekje in het huis :sweatdrop.

Wel vind ik het er al super uitzien en de tuin is in één woord magnifiek! <3
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie