Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

542 berichten • Pagina 6 van 28

Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Rudy's Creaties ~ Tranquillity 52 (p. 11) ~ 10 juni 2012

Zoals jullie vorige week al hadden kunnen zien ben ik alweer bezig geweest met een nieuw huis. Vandaag zal ik het volledige huis laten zien. Dit huis is trouwens voor Sunset Valley: The Rebuild ~ Het Paardenhuis, maar daar zal ik pas morgen een post plaatsten. (Ik heb nu nou eenmaal te weinig tijd om de goede foto's uit te zoeken en dan nog daar te plaatsen. xD ) En, zoals ik ook al had beloofd, zal ik ergens volgend weekend een tuinier tutorial plaatsen. Maar goed, nu het huis:

Tranquillity 52

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Tranquillity 52 is een huis met paardenstal op een 30 x 40 kavel in Sunset Valley. Ik heb dit keer gekozen om het huis iets minder modern te maken, zoals je aan de buitenkant en de kuiken al ziet, simpelweg, omdat ik gewoon eens iets nieuws wilde uitproberen. Verder is Tranquillity 52 is geschikt voor twee volwassen, één kind en één paard en het kost 246.000 simoleons. Ik hoop dat jullie het leuk vinden. :D

Download: Klik hier

Het zijn trouwens erg veel foto's geworden. :sweatdrop

Woonkamer:

Afbeelding

Afbeelding

Keuken:

Afbeelding

Afbeelding

Studeerkamer:

Afbeelding

Afbeelding

Toilet:

Afbeelding

Master bedroom:

Afbeelding

Afbeelding

Kinderkamer:

Afbeelding

Afbeelding

Wasruimte + Sportruimte:

Afbeelding

Afbeelding

Badkamer:

Afbeelding

Afbeelding

Hal:

Afbeelding

Stal + Voortuin:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Tuin:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nachtfoto's:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Overzicht:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Download: Klik hier

Laatst gewijzigd door Rudy op zo 17 jun 2012, 18:45, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Annemiek
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1124
Lid geworden op:
ma 21 feb 2011, 19:19

Re: Rudy's Creaties ~ Tranquillity 52 (p. 11) ~ 10 juni 2012

Wauw, echt supermooi!! Hoe kom jij op de namen voor je huizen? Ik moet trouwens zeggen dat ik erg veel van de filmpjes van Chrillsims terugzie in jouw huizen, leuk!

VVV Hihi, ja ik kijk ook heel veel huizenmaak-filmpjes op youtube. Die Chrillsims heeft echt een stijl in de wereld gebracht, echt keigaaf. Ik vind die stijl zelf ook heel mooi, hoewel ik wel iets anders inricht. Ik kan het nog niet zo goed als jullie! :$ Haha, ik vind een naam echt ook iets extra's aan een huis geven. Ik geef nu zelf ook m'n huizen namen. (Stiekem een beetje van jou gespiekt, ik hoop dat je dat niet erg vind..) Had je nog meegedaan aan die competitie? Hoeveelste plek was je geëindingd? Wow, lange post, sorry. :P

Laatst gewijzigd door Annemiek op zo 10 jun 2012, 19:44, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Klik HIER voor Annemieks screens en huizen! :D
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Rudy's Creaties ~ Tranquillity 52 (p. 11) ~ 10 juni 2012

^^^ Uit Chrillsims3's huizen haal ik veel van mijn inspiratie, bij Tranquillity 52 heb ik dus bijvoorbeeld het bad in de badkamer boven met de blauwe buitenmuur daaromheen van hem, maar over het algemeen heb ik eigenlijk bijna dezelfde stijl als hij heeft, wat je dus ook veel terug zult zien in de meubel- en kleurkeuze, waardoor je dus vanzelf ook weer veel gelijkenis zult vinden. (Als je trouwens op YouTube verder zoekt, zul je ook anderen vinden die ook weer dezelfde stijl hebben.)

Over de namen; Meestal, zoals bij Tremos 87, slaat de naam totaal nergens op en heeft het ook geen enkele betekenis, dus die namen komen gewoon in me op, maar bij Daydream 45 en Tranquillity 52 zijn de namen afgeleid van de Engelse woorden daydream (dagdroom) en tranquillity (rust). Die twee namen zijn trouwens in me op gekomen door de kenmerken die die twee huizen hebben, als je begrijpt wat ik bedoel. ;)

V Nee, er zitten geen downloads in.

VV Nee, dat zijn geen downloads. De sterrenhemel in de studeerkamermuur is gewoon veel Create-A-Style gebruiken, en in de kinderkamer is het behang gewoon van het basisspel. ;)

Laatst gewijzigd door Rudy op zo 10 jun 2012, 21:50, 2 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie