Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

20 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

SN - Caption Contest #61: stemronde

Stem op je favoriete tekst!

Je hoeft geen tekst te kopiëren, het enige wat je hoeft te doen is de naam van je favoriet aan te geven in je post. Ook forumleden die niet meegedaan hebben mogen gewoon stemmen.

Je mag maar één keer stemmen, als je jouw stem hebt doorgegeven mag je niet meer van mening veranderen. Ik houd het allemaal bij. :wink

Als je stemt mag je uiteraard niet op jezelf stemmen en stemmen kun je tot zondag 27 mei 2012.

Afbeelding
Matthieu schreef:Zoon: 'De geur van bloemen doet haar totaal achterover slaan, maar dit is wel heel...'

*BOEM*

'...letterlijk..'
arnoud schreef: waarschuwing deze reactie alleen lezen met peper of zout binnen handbereik ;)

rozen zijn rood fiolen zijn blouw deze reactie verschrikkelijk flauw :flapper
_NJOYCE_ schreef:Stan: "Fijne moederdag mam!"

Moeder: "Rozen? Maar Stan! Dat had je toch niet hoeven doen?"

Stan : "Ach, ik vond dat het tijd werd dat er iets anders toegevoegd zou worden aan de tuin dan rijkdom."

Moeder: :|
deetui schreef:moeder: aah je hebt de sims bloemen voor mij gewonnen van facebook!
Alan Stanley schreef:Moeder denkt: "Mooie bloemen... toch nog even wachten met hem te vertellen dat hij geadopteerd is."
Sanneke schreef:Wat een mooie bloemen...ER ZIT EEN WESP IN!
Bassie99 schreef:Wat een mooie bloemen maar je kon ook gewoon geld van de bomen achter in de tuin geven hoor.
FranSor schreef:Het is maar goed dat moeder niet zoveel contact heeft met de buurvrouw, kan ze tenminste niet zeuren dat er rozen uit haar tuin gehaald zijn!
siepiemischa16 schreef:Moeder: Ach Albert! Wat attent dat jij nu ook eens een keer bloemen geeft en niet alleen je tweelingbroer Dirk.
Albert: Eh mam? Die zijn van Dirk ik wilde je eigenlijk plastische chirurgie cadeau geven... :sweatdrop
SnoepxStok schreef:Zoon : Kijk is mam! Helemaal voor jou!

Moeder : Ohhhh, wat een mooie bos rozen! *Snuif*

Zoon : Moet ik een vaas pakken?

Moeder : *Snuift*

Zoon : Mam?

Moeder : *Snuift*

zoon : Owja, vergeten dat mijn moeder high word van bloemen -_-
Merlijntje schreef:'Prachtig hoor Gert-Jan, maar toen ik zei ik wil graag een rode, bedoelde ik eigenlijk een rode sportwagen... :sneaky'

Gert-Jan: Blijven lachen, blijven lachen en dan gauw wegrennen. En dan thuis een plan gaan verzinnen voor de volgende moederdag :O
yanyo111 schreef:zoon: vandaag is het eindelijk zover! Moederdag :D ik heb er een heel jaar over gedaan om deze zeldzame rode Indische tulp rozen te vinden ik ben de hele wereld overgevlogen, heb meer als een miljoen uitgegeven én heb een half jaar in het ziekenhuis gelegen alleen om mijn moeder blij te maken! :D

moeder: ooh dankje voor de bloemen zoon maareehhh ik vind rood niet z'n mooie kleur dus ik geef ze wel aan de buurvrouw ;) hopelijk heb je er niet te veel moeite voor gedaan?
Dave. schreef:Moeder: "Wat een prachtige bloemen. Ze ruiken ook zo heerlijk!"

Zoon: "Mmm, ik had niet verwacht dat plastic rozen ook daadwerkelijk een geur zouden hebben..."

Moeder: "Wat zei je?"

Zoon: "Niets!"
Demikoeliejoelie schreef:Moeder: Bedankt voor de bloemen !
En ze ruiken ook nog heel lekker! Gelukkig heb je aan moederdag gedacht
Heb je ze van die bloemist hier op de hoek?
Zoon: Nee, uh..
Moeder: Hmm, en ook nog een kaartje!!.. Rust zacht lieve oma!? WAT HEEFT DIT TE BETEKENEN?
lenhofcreathings schreef:Zoon: Mam! Ik heb bloemen voor je!
Moeder: Dat had je nou niet hoeven doen.. -ruikt- PSSSTTT!!
Zoon: HAHAHA 1 APRIL!
Moeder: HET IS MOEDERDAAAGGG!!! HOE VAAK MOET IK HET NOG ZEGGEN?! :cursing
TenerifeTerreur schreef:Hmmmm bloemen...

Een nieuwe microfoon zou een beter geluid geven...
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten