Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

213 berichten • Pagina 10 van 11

Gebruikersavatar
Matthieu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
8289
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 21:02

Re: Sunset Valley: DE INWONERS - Wedstrijd 10! (p.18)

Afbeelding

Ik ben Amanda, Amanda Noordervliet. Ik woon al meer dan 40 jaar in dit huis, met mijn echtgenoot Erik Noordervliet. We hielden van elkaar, en we lijken nog steeds verliefd, maar eigenlijk voel ik geen vlinders meer in mijn buik. Dat is over. Voorbij. Hij had steeds minder aandacht voor mij, en zijn liefde verplaatste zich langzaam maar zeker naar zijn hengel.

Afbeelding

Van de collage aan de muur loop ik naar de boekenkast. Ik stof een fotoalbum af van onze eerste dagen in dit huis. En we wonen er nog steeds. 40 jaar in hetzelfde, oude huis, maar het heeft ons nooit verveeld. Ik zie de foto van mij in zijn armen, hoelang was dat wel niet geleden, dat ik dat voor het laatst had gedaan? Ik weet het niet eens meer. Hij was nauwelijks thuis, zijn enige doel was om het perfecte privéaquarium te kunnen presenteren. En dat is hem nog steeds niet gelukt, dus verbetering van onze relatie zit er niet in.

Afbeelding

Verdrietig staar ik naar de boekenkast, vol met fotoalbums. Hoe kan ik het 40 jaar uitgehouden hebben met hem, zonder weg te willen, een nieuw leven op te starten, zonder hem? Ik houd niet eens van hem. En hij ook niet meer van mij. We hadden het leuk samen, in onze tienerjaren. Maar het is voorbij. Ik kijk steeds vaker mijn fotoalbums door, om de leuke herinneringen van die tijd terug te halen. Maar ze zullen niet meer komen. Ik sta aan het einde van mijn leven, terugkijkend op een liefdeloze tijd in dit oude huis. Volgens mij wordt dit huis nog gesloopt ook. Ach, wat kan mij het schelen. Laat het maar komen.

Eigenschappen:
- Artistiek
- Hopeloze romanticus
- Broedzaam
- Dramatisch
- Boekenwurm

Favorieten:
- Klassiek
- Herfstsalade
- Blauw

Afbeelding

Nog 2 soorten vissen, dan is mijn verzameling compleet. Een doodsvis, en een regenboogvis. En dan kan ik uitrusten, vis ik alleen nog maar voor de lol. Of misschien niet, misschien moet ik wel meer tijd doorbrengen met Amanda. Maar waarom zou ik? We houden niet meer van elkaar. Ze kijkt alleen nog maar naar die goede oude tijd dan dat ze probeert ze opnieuw te beleven. Maar mijn liefde voor haar is verdwenen, en de hare voor mij ook.

Afbeelding

Al die jaren, ze waren voor niets. Al die jaren heb ik mij niet verliefd gevoeld, en heeft heel Sunset Valley gedacht dat wij nog verliefd waren. Maar schijn bedriegt.

Eigenschappen:
- Einzelgänger
- Geen gevoel voor humor
- Hekel aan kunst
- Hengelaar
- Houdt van buiten

Favorieten:
- Hamburger
- Country
- Klavergroen

~
Zo. :) Het leek me leuk om 2 oude mensen te maken.
Just be kind.
Gebruikersavatar
Bubble
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
285
Lid geworden op:
di 12 jul 2011, 16:27

Re: Sunset Valley: DE INWONERS - Wedstrijd 10! (p.18)

Mijn nieuwe inzending voor wedstrijd 10. Hopelijk is deze wel goed. :sweatdrop

---
Afbeelding
Dit zijn Michel en Nerissa Jones. Ze lijken een gelukkig en pas getrouwd, jong stel. Wat niemand weet is dat hun huwelijk niet gebaseerd is op liefde, maar op een weekendje Lucky Palms dat te ver ging..
Afbeelding

Afbeelding
Dit is Michel Jones. De ene dag was hij nog een vrij man, de volgende dag was hij getrouwd. Van die avond kan hij zich niet veel herinneren. Dat weekendje Lucky Palms met vrienden was achteraf gezien niet zo'n goed idee..
Hij trouwde namelijk met Nerissa, die ook in een dronken bui was. Ze besloten toch om het huwelijk een kans te geven, maar nu voelt Michel zich gevangen in zijn huwelijk. Hij wil nog zoveel doen en van het ongetrouwde leven genieten. Scheidt hij van haar, of zal het voor altijd zo blijven?

Eigenschappen:
-Ambitieus
-Atletisch
-Charismatisch
-Feestbeest
-Overenthousiast

Favorieten:
-Pop
-Hamburger
-Blauw

Sterrenbeeld:
Steenbok

Afbeelding
Nerissa Jones.Toen Nerissa de volgende dag wakker werd naast haar man Michel wist ze niet wat ze moest denken. Hij was knap en charmant, dus besloot ze het huwelijk toch een kans te geven, je weet maar nooit!
Maar nu ze erachter is gekomen wat het getrouwde leven inhoud, vindt ze het teveel. Ze wilt nog wat genieten van haar jeugd, feesten met vriendinnen, domme dingen doen en het maken tot een rockster! Kan ze dat als getrouwde vrouw ook, of zal ze bij Michel weggaan?

Eigenschappen:
-Ambitieus
-Feestbeest
-Hopeloze romanticus
-Lichte slaper
-Virtuoos

Favorieten:
-Vruchten parfait
-Eigen muziek
-Fel roze

Sterrenbeeld:
Vissen

Hopelijk is deze inzending leuk! c:
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Sunset Valley: DE INWONERS - Wedstrijd 10! (p.18)

@Dave.: Ik wilde nu voor vanavond het stemtopic alvast klaarmaken, maar nu zie ik dat bij de regels van wedstrijd 8: Zonneliedweg (link) staat dat Bovennatuurlijk verplicht is. Is Bovennatuurlijk hierbij echt nodig, of is dit een kopieer foutje (, want bij wedstrijd 7 stond bijna precies dezelfde tekst)?

@Matthieu & Bubble: Erg leuke inzendingen :D
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Sunset Valley: DE INWONERS - Wedstrijd 10! (p.18)

(Sorry voor de pp :sweatdrop )

Familie De Groot
Wedstrijd 8 ~ Zonneliedweg (Big Mama's huis)
______________________________
Afbeelding

Hoewel de familie De Groot al jaren hier in Sunset Valley woont, zijn er toch maar weinigen die ze echt goed kennen, omdat de familie op een vrij afgelegen kaveltje woonde. Dit willen ze nu graag veranderen en toen ze een advertentie in de krant zagen van een prachtig strandhuisje, wisten ze het zeker. Ze moesten en zouden daar wonen.

Afbeelding

Afbeelding

Eva de Groot
____________________
Afbeelding

Biografie:
Eva komt oorspronkelijk uit Hidden Springs. Ze voelde zich daar thuis en toen ze op veertienjarige leeftijd hoorde dat zij en haar ouders naar Sunset Valley zouden, stortte letterlijk haar hele wereld in. Ze wilde gewoon in Hidden Springs blijven. Toen ze uiteindelijk verhuisd was, waren al die gevoelens ineens weg omdat ze een leuke jongen genaamd Lodewijk ontmoette. Sindsdien zijn die twee gelukkig samen.

Eigenschappen:
Artistiek
Diva
Dierenvriend
Geweldige zoener
Netjes

Levenswens:
Meester in de kunsten

Lodewijk de Groot
____________________
Afbeelding

Biografie:
Lodewijk heeft, in tegenstelling tot Eva, steeds in Sunset Valley gewoont. Jammergenoeg had hij het in zijn kinderjaren niet erg goed. Zijn ouders overleden al snel door alcohol problemen en zijn broers en zussen waren al vrij snel uit huis en weg van Sunset Valley. Hierdoor heeft Lodewijk vrij lang bij zijn oom en tante gewoont, totdat hij Eva ontmoette en met haar samen ging wonen.

Eigenschappen:

Charismatisch
Dapper
Feestbeest
Geluksvogel
Milieuvriendelijk

Levenswens:
Superpopulair

Lisa de Groot
____________________
Afbeelding

Biografie:
Al snel nadat Eva en Lodewijk gingen samenwonen, kwam Lisa. Zelf heeft Lisa al een aantal gelukkige levensjaren gehad, alleen mist ze nog iets; een zusje om mee te spelen. (Gelukkig heeft het huis wat de familie wilde kopen daarvoor nog plaats.)

Eigenschappen:

Goed
Houdt van buiten
Milieuvriendelijk

V Nee, er winnen er maar twee. Overigens zijn ik en Koen toch de enige twee, die tot nu toe hebben ingeleverd.
Edit: Er blijft er dus inderdaad eentje leeg.

Laatst gewijzigd door Rudy op za 20 okt 2012, 16:22, 2 keer totaal gewijzigd.

Big Mama
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4831
Lid geworden op:
zo 04 dec 2011, 17:20

Re: Sunset Valley: DE INWONERS - Wedstrijd 10! (p.18)

Hele leuke familie :wub en ik zie ze wel zitten in mijn huisje.
Gaan er met deze wedstrijd ook 3 families winnen net als de huizen toen?

Edit: Ik heb net zelf even gekeken en als ik het goed heb zijn er 2 winnaars,maar blijft er dan 1 huis leeg?

Laatst gewijzigd door Big Mama op za 20 okt 2012, 16:21, 1 keer totaal gewijzigd.

Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: Sunset Valley: DE INWONERS - Wedstrijd 10! (p.18)

Inzending wedstrijd nummer 10

Afbeelding
Ronald en Natalie zijn getrouwd. Alleen het was niet een wederzijdse liefde. Ronald heeft namelijk geen gevoelens voor Natalie, want hij valt op mannen. Maar hij durft er niet voor uit te komen, dus zag hij het trouwen met Natalie als een vlucht.

Afbeelding
Natalie heeft geen idee wat er gaande is in het hoofd van haar man, dus die denkt dat hij nog steeds verliefd is op haar. Elke avond stapt Ronald het bed in met een dillema.

Afbeelding


---------------------
Afbeelding
Natalie Kaak

Natalie is erg dapper en houdt ervan om buiten te zijn, een dag niet buiten geweest is een ramp voor haar. Al moet ze ook dagelijks achter haar beeldscherm zitten want ze is een echte computernerd. En haar enthousiasme en ambities zorgen er voor dat ze op geen enkel moment verveelt. Haar levenswens is om ooit bij de brandweer te gaan en levens te redden. Haar lievelingseten en muziek zijn pannenkoeken en popmuziek. En ze is verliefd op de kleur turkoois. Haar sterrenbeeld is maagd.

Afbeelding
Ronald Koopman

Ronald is een geboren artiest en diva. Altijd aandacht nodig hebben, en mensen om hem heen, want het is een sociale vlinder. Het is een hopeloze romanticus diep van binnen, maar uit dit alles niet, omdat hij bang is om homo genoemd te worden. Waar hij wel mee bezig is, is zijn hobby fotografie, want met zijn fotografenblik maakt hij overal mooie kliekjes van. Ooit hoopt hij een Galerie van wereldklasse te hebben. Zijn lievelingseten en muziek zijn biefstuk met kaas en Electro. En zijn lievelingskleur is blauwgroen, de kleur van de zee. Zijn sterrenbeeld is boogschutter.
Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: Sunset Valley: DE INWONERS - Wedstrijd 10! (p.18)

Hele leuke inzendingen tot nu toe. Hier komt de mijne voor wedstrijd 10 – wrightweg 120

Familie Walhout

Afbeelding
Elke dag weer zetten we ons masker op. Want zo lang we maar lachen en vrolijk doen denkt iedereen dat er niets aan de hand is. Dat we heel Sunset Valley aankunnen en dat niets of niemand ons wat kan doen. Want ze zien niet hoe WIJ echt zijn.

Afbeelding
Hoe heb ik hem ooit kunnen trouwen. Hij komt laat thuis, doet niets in het huishouden, praat alleen maar over zichzelf. Ik walg van hem. Dus ja, ik neem elke dag dat masker mee. Maar ik weet dat er een dag komt dat dit masker af gaat vallen en dan komt de ware IK tevoorschijn.

Afbeelding
Wat zeurt ze nou altijd over het huishouden. De afwas gaat gewoon in de vaatmachine, de was in de wasmachine en droger. Zolang er geen geldmachine is zal ik altijd een functie hebben in dit huishouden. Ik kan haar wel achter het behang plakken!

Chris Walhout
Afbeelding

eigenschappen
feestbeest
handig
atletisch
dapper
flirterig

levenswens sportieve superster
favoriete eten vis met patat
muziek electro
kleur rood
sterrenbeeld waterman

Rosalie Walhout
Afbeelding

eigenschappen
charismatisch
genie
klunzig
zuinig
workaholic

levenswens directeur van een mega coörperatie
favoriete eten biefstuk met kaas
muziek pop
kleur bruin
sterrenbeeld ram
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Sunset Valley: DE INWONERS - Wedstrijd 8! (p.15)

#WEDSTRIJD 11.

Afbeelding
Twee doodnormale families, tenminste, dat denkt iedereen. Op de meiboslaan staan twee huizen met twee gezinnen. De ouders zitten alleen middenin de misdaad, terwijl de kinderen van niets weten. Zullen ze ooit achter de geheime kelders van hun ouders komen?

#opdracht.
Maak een gezin bestaande uit twee jongvolwassene of volwassene of oudere sims, en twee kinderen of tieners. De geslachten maken niets uit. Bedenk een goede bijpassende biografie. Beide ouders zitten in de misdaad. Misschien blijkt de ene dan toch privedetective te zijn geweest, maar is die in het onderzoek gevallen voor de ander? Wie zal het weten? Jij mag het bedenken!

#regels.
Er zijn niet veel regels, maar aan de volgende moet je je toch houden!
- Geen downloads!
- Geen store items.
- Alle uitbreidingen mogelijk.
- Maak een compleet huishouden dat bestaat uit twee jongvolwassene of volwassene of oudere sims en twee kinderen of tieners.
- Gebruik create-a-style goed.
- Maximaal 12 foto's.
- Twee winnaars.

Zie SVTR voor de afloop van deze challenge!
Koen
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1941
Lid geworden op:
ma 10 sep 2012, 19:15

Re: Sunset Valley: DE INWONERS - Wedstrijd 10! (p.18)

#Wedstrijd 11
Afbeelding
Sunset Valley kan gewoon niet zonder de familie Plezant! Deze alledaagse familie komt terug naar Sunset Valley, want Appaloosa Plains was niet hun dorp. Maar er is veel gebeurd in de tussen tijd dat ze weg waren. Patrick en Jennifer zijn nu allebei tieners. En Sjefke en Petra hebben de ouderdom bereikt. En je zal denken dat ze nu van hun pensioen genieten. Maar dat is fout gedacht. Want ze delen allebei een geheim, wat ze goed verbergen voor de buitenwereld en hun kinderen.

Afbeelding
Je zou ze bijna niet herkennen. Maar dit zijn echt Sjefke en Petra. Wie zegt dat oude mensen geen lol kunnen maken. Niks houdt ze tegen. Maar hoe komt het dat een ex-soldaat de criminele kant is opgegaan?

Sjefke Plezant
Afbeelding
Sjefke Plezant kan zijn tijd als soldaat nog goed herinneren. Hij heeft in vele oorlogen gestreden. Maar zijn hoofddoel was om hogerop te komen. En dan kon hij naar mars, als een astronaut. En het was hem bijna gelukt. Maar volgens de keuringsdienst van het leger was hij te oud. Dus de reis naar de maan ging niet door. Het leek net of heel zijn leven stopte. Maar hij was nog niet klaar met alle actie. Hij wou niet de hele dag thuis zitten achter de televisie. Hij wou een avontuur! Dus ging hij de criminele kant op. Waar je nooit te oud voor bent.

Eigenschappen:

- Handig
- Dapper
- Ambitieus
- Pechvogel
- Avontuurlijk

Petra Plezant
Afbeelding
Petra Plezant is altijd de lieve huismoeder geweest. Alles zag er altijd schoon uit en de kinderen moesten zich goed gedragen. Als Sjefke thuis kwam van werk, stond het eten klaar. Maar die tijd zit erop. De kinderen moeten leren om voor zichzelf te zorgen. Ze merkte de laatste jaren dat Sjefke zich anders ging gedragen. Dus na een achtervolging kwam ze erachter dat hij werkte voor de criminelen. En dat gaf haar een kik. Alsof ze haar saaie leven weer een oppepper wou geven. Ze is dus erg enthousiast en doet gezellig met haar man mee. En tijdens het werk neemt ze af en toe mooie souvenirs voor de kinderen mee.

Eigenschappen:

-Netjes
-Neuroot
-Zorgzaam
-Waaghals
-Kleptomaan

Patrick Plezant
Afbeelding
Patrick Plezant geniet van zijn tienerjaren. Zoals het ook moet. Hij is een geweldige voetballer en hij is nog in veel meer sporten goed. Patrick is gewoon een echter sporter. Maar helaas is hij niet weg te houden bij de meiden. Hij versiert ze graag, terwijl hij een vriendin had. Je kon het ook raden, het ging uit. Maar denk niet te snel over Patrick. Patrick heeft een goede band met zijn vader. Maar heeft last van een schuldgevoel. Patrick geeft zichzelf de schuld dat zijn vader niet op mars is geweest. En van dat schuldgevoel komt hij maar niet vanaf.

Eigenschappen:

- Goed
- Flirterig
- Atletisch
- Charmatisch

Jennifer Plezant
Afbeelding
Jennifer Plezant is de diva van het schoolplein. Ze hoort bij de populaire mensen en gedraagt zich daarom ook zo. Ze vertoont zwaar diva-gedrag en is de moeilijkste puber thuis. Ze verzwijgt alleen een ding voor iedereen. Ze houdt van sport, net als haar broer. Ze is daarom ook erg jaloers op Patrick. Hij sport heel de dag, maar zij kan dat niet. Want dan is ze niet meer populair. Maar ze geniet ervan als ze in de bossen kan voetballen met haar grote broer, Patrick.

Eigenschappen:

- Diva
- Atletisch
- Vlotte babbelaar
- Hopeloze romanticus

----------------------------------------------------
Ik hoop dat jullie de familie net zo leuk vinden als ik,
want ik vond gewoon dat familie Plezant in Sunset Valley thuis hoorde :swing
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie