Ik heb wat extra foto’s van het huis gemaakt

En zal er nu ook wat tekst bijplakken
---------------------------------------------------
#Wedstrijd 32

Welkom mensen, bij #Sunset Valley: THE REBUILD. Ik laat jullie het huis zien van mij, Koen. De villa heet Den Legier, waarom, ik wist niks beter

De plattegrond van de kelder. Waar een ruimte inzit met veel boekenkasten, boeken en een ‘ding’ om je alchemist beter te laten worden.

Als je met de trap naar beneden gaat, zie je als eerst een vitrinekast. Maar je ziet ook dat ‘ding’ om je alchemist beter te laten worden. (sorry, weet niet hoe dat heet).

En hier zie je velen boekenkasten, vol met boeken.

De begane grond. Waar de woonkamer, tv-kamer, studiekamer, keuken, eetkamer, hal en de geheime boekenkast te vinden zijn.

Hier is de hal, die leid naar de wc, woonkamer en de keuken.

De woonkamer, waar je met veel mensen kan zitten om van de openhaard te genieten.

De tv-kamer, voor de mensen die niet zonder de tv kunnen, zoals ik.

Studiekamer, waar 1 bureau in gevestigd ziet en de geheime boekenkast. Die vervolgens naar de ruimte gaat met de trap naar de kelder.

In de keuken kan er goed worden gekookt. Alle voorzieningen zijn er.

Er is natuurlijk ook een aparte eetkamer. Waar je (net) met 6 personen aan kan zitten.

De 1ste etage. Hier zijn 4 slaapkamers gevestigd met 1 badkamer.

Zo kom je naar boven, en kun je naar alle kamers toe.

Dit een perfecte slaapkamer voor de oudste volwassenen. Je hebt hier een 2-persoonsbed en een make-up tafeltje die je vanaf deze foto niet kunt zien.

Dit is een slaapkamer voor een jongen die graag van uitvinden houdt, of gewoon een jongen met een uitvindersbureau op z’n kamer.

Deze kamer is voor de stoere tiener die een hekel heeft aan al dat oude gedoe. Daarom dus ook de moderne inrichting.

En dan heb je nog de zolder, waar niet zo veel te halen valt. Alleen 2 oude wandtapijten en een goedkoop bed.
Foto’s van de tuin:
Laatst gewijzigd door Koen op ma 24 sep 2012, 21:02, 1 keer totaal gewijzigd.