Hallo ! Laat ik me even voorstellen. Ik ben Susan Tranguilty. Samen met mijn man zochten we een leuk plaatsje om te wonen. Jarenlang heb ik steden doorkruist voor internationale paardenwedstrijden. Daar heb ik bovendien Cédric leren kennen. We zijn beiden enorme paardenliefhebbers. Er was een wedstrijd in Champs les Sims en hij verzorgde er de paarden.
Het was meteen liefde op het eerste gezicht.Zo besloten we om samen te reizen,ik als rijdster en hij als avonturier en doorgewinterde reiziger. Na 5 jaar vroeg hij me ten huwelijk en gaf hij mij het mooiste cadeau ooit, een prachtig paard die ik mystic heb genoemd(vanwege haar mistige vlekken en haar sprookjesachtige blik).Het is een enorm vriendelijk paard en bovendien heel behendig en gehoorzaam. Zo won ik het kampioenschap met haar.
Na 2 jaar koesterden ik en Cédric een kinderwens die snel uit kwam! Joe werd geboren.Ik ben enorm zorgzaam en vind voor hem zorgen dus heerlijk ! Hij is net als wij een paardenliefhebber en met z'n drieën kunnen we uren buiten doorbrengen(daar houdt hij echt van). Het is een schat van een knul( eigenschap : goed).
Zoals ik al zei zochten we een stad om ons te vestigen. Ik ben een sociale vlinder dus ik wou een gezellige buurt met leuke buren. Cédric is een vlotte babbelaar dus contacten leggen is geen enkel probleem. Een fitnesscenter in de buurt is ook een pluspunt ,want hij is enorm atletisch. En dat zie je aan zijn lijf ! Goh wat hou ik toch van dat lijf

Ik hoop dat jullie ons nu wat beter kennen en kennen jullie misschien zo'n buurt?
Ik heb gehoord dat Sunset Valley best gezellig is...