^ die zijn er wel hoor.. En er zijn anders huizen van die afmeting, gewoon even de kavel slopen (via stadbewerken) En dan heb je een lege kavel van 40x30
Er beginnen meer mensen naar Tropical Hills te trekken. Er is te weinig woonruimte! Er moeten grotere huizen worden gebouwd, zodat de stichters kunnen doorstromen.
De vijfde opdracht: Bouw Een kleine gezinswoning.
Deze woning wordt op een van de omcirkelde plaatsen geplaatst.
Het is belangrijk dat je je aan de volgende regels houdt: *Bouw het in de stijl van de wereld: Dus Tropisch-, strandachtig.
Zoals op het plaatje hierboven aangegeven worden de huizen NIET op het strand zelf gebouwd.
*Bouw het huis op een kavel van 30x40, met de 40-kant aan de weg.
*Je hebt een budget van 40.000, inc. kavel.
*Het huis moet geschikt zijn voor minstens 3 sims, waarvan een sim baby of peuter mag zijn.
*Max. 3 winnaars.
*Geen store items of downloads.
*Alle uitbreidingen en accessoires pakketten.
*Max 15 screens.
*wees creatief!
Voor deze opdracht heb je tot uiterlijk: Zondag 6 april.
Dat is ruim twee weken. De volgende opdracht komt volgende week online.
Veel bouwplezier!
Laatst gewijzigd door Slimpie Hugo op zo 24 mar 2013, 14:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Een ietwat gestoorde bibliothekenbouwer (ik dus )bedacht een totaal nieuw concept voor een bibliotheek:
De buitenbieb.
Het kleine binnendeel:
Het 'schilderlokaal'
Het peuterhoekje:
De spreekplaats en het toilet.
De studieruimte (en op de voorgrond een kampvuur)
Heel origineel!
Had het echt niet kunnen bedenken
Ik ben ook bijna klaar met de mijne, alleen moet nou naar de prijsuitreiking van de paardrijproef. 4&8 tallen soort carnaval op paard, en onze groep waren de Hemameiden, van hema de musical.
Oké ik kap dit is echt offtopic, maar misschien laat ik wel een foto zien van de groep
Opdracht 5: kleine gezinswoning
Kosten: $39.915
Het geld was op, anders had ik het nog wat verder aangekleed!
Ik hoop dat jullie het een leuk huis vinden.