Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

213 berichten • Pagina 9 van 11

Gebruikersavatar
ChanCake
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1082
Lid geworden op:
ma 08 aug 2011, 20:38

Re: Sunset Valley: DE INWONERS - Wedstrijd 9! (p.16)

Mijn inzending voor wedstrijd 9.

______________________________________________________________________________

Afbeelding

De Familie Adams is een vrij normale familie. Een hard werkende vader, gezellige moeder, bijdehante tiener en een slonzig kind! Niks bijzonders zou je zeggen, maar toch heeft deze familie een bepaalde vonk over zich heen wat hun juist zo leuk maakt! Ontdek het zelf!

Afbeelding

Annie Adams is een zorgzame en lieve moeder, maar ze kan voor haar leeftijd prima een connectie leggen met haar jonge kinderen. Als Annie ergens aan begint dan maakt ze dat af tot in de puntjes! Daarom is het ook altijd een feest om lekker een hapje te komen eten bij de Adams. Annie zal iedereen met open armen ontvangen. Het enige wat haar elke dag nog ergert is het geld-spendeer gedrag van haar dochter, vooral omdat het uit haar zak komt! Geld groeit niet aan bomen, hoor!

Eigenschappen:
- Zuinig
- Perfectionist
- Geboren Kok
- Zorgzaam
- Netjes

Favorieten:

- Blauwgroen
- Zuid-Amerikaans
- Macaroni met kaas.

Sterrenbeeld: Weegschaal.

Afbeelding

John Adams, de man des huizes, is een hardwerkende vader. Iedere dag weer vertrekt hij in strak pak naar zijn kantoorbaan om geld in het laatje te brengen. John is erg ambitieus en zal hoe dan ook de top bereiken, al is het maar om een lekker luizenleventje te kunnen leiden. In zijn vrije tijd gaat hij er graag op uit met zijn zoon en een hengel om gezellig samen een dagje te genieten van de rust en het vangen van glibberige lekkernijen!

Eigenschappen:
- Workaholic
- Neuroot
- Hengelaar
- Ambitieus
- Vriendelijk

Favorieten:
- Klavergroen
- Alternatief
- Vis met Patat

Sterrenbeeld: Waterman

Afbeelding

Cheryl Adams is een vrij normale tienerdochter. Populair, een tikkeltje arrogant, gegarandeerd drama wanneer ze haar zin niet krijgt en een broertje die ze liever ontwijkt. Ondanks Cheryl haar diva gedrag, heeft ze het ambitieuze karakter van haar vader aangenomen en haalt dan ook altijd goede cijfers. Populair of niet, school gaat voor. Helaas voor haar zal ze wel een bijbaantje moeten gaan zoeken als ze het winkelen met haar vriendinnen voort wilt zetten, want moeders gaat eerdaags het potje sluiten!

Eigenschappen:
- Ambitieus
- Diva
- Dramatisch
- Flirterig

Favorieten:
- Rozé
- Pop
- Wafels

Sterrenbeeld: Maagd

Afbeelding

Bryan Adams lijkt als twee druppels water op zijn vader qua favorieten. Dat is ook niet zo gek; John is immers zijn voorbeeld! Bryan is over het algemeen een typisch voorbeeld van een kwajongen, maar zal zeker niks (al té) kwaads in zich hebben. Het liefst haalt hij grappen uit met zijn grote zus, tot ergernis van haar. Daarnaast verteld hij natuurlijk maar wat graag over zijn streken tegen zijn vrienden op de computer, terwijl hij volop aan het gamen is! Hij moet helaas nog wel leren wat het begrip "opruimen" betekent..

Eigenschappen:
- Computernerd
- Rebels
- Slons

Favorieten:
- Vis met Patat
- Klavergroen
- Alternatief

Sterrenbeeld: Tweeling
Afbeelding
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Sunset Valley: DE INWONERS - Wedstrijd 8! (p.15)

#WEDSTRIJD 10.

Afbeelding
Op wrightweg 120 staat een nieuw huis. Het huis bevat slechts een slaapkamer en ruime leefruimtes. Hierin trekt een stel. Het is nog onbekend of het stel ouderen, volwassenen of jong-volwassenen zijn, maar ze zijn in ieder geval gelukkig samen, lijkt het...

#opdracht.
Maak een ouderen, volwassenen of jong-volwassenen stel die gelukkig van buiten zijn, maar van binnen niet meer van elkaar houden. Hoe je dit overbrengt op twee sims, dat is aan jullie de taak! Maak de biografie met de informatie die ik zojuist gegeven heb!

#regels.
Er zijn niet veel regels, maar aan de volgende moet je je toch houden!
- Geen downloads!
- Geen store items.
- Alle uitbreidingen mogelijk.
- Maak een compleet huishouden dat past bij het huis en bestaat uit twee mensen. (zelfde leeftijd)
- Gebruik create-a-style goed.
- Maximaal 6 foto's.
- Één winnaar.
Gebruikersavatar
Bubble
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
285
Lid geworden op:
di 12 jul 2011, 16:27

Re: Sunset Valley: DE INWONERS - Wedstrijd 10! (p.18)

Ik ga denk ik ook meedoen met deze. c:

Edit: mijn inzending!

De familie Rich

Afbeelding
Dit zijn John en Lola Rich. Ondanks het leeftijdsverschil lijken de twee veel van elkaar te houden.

Afbeelding
Maar schijn bedriegt..

Afbeelding
Dit is Lola Rich. Toen ze trouwde met de rijke John wist ze dat ze nooit meer hoefde te werken. Het zou niet lang duren voor hij dood zou gaan, dacht ze, dus zal ze snel alleen van al het geld kunnen genieten. Maar toen veranderde alles..
John verkocht zijn landhuis, luxe auto, gaf bijna al zijn geld aan het goede doel en tot slot van ramp verhuisde hij ook nog naar Sunset Valley! Houdt ze het nog vol bij deze man, of verlaat ze hem meteen?


Eigenschappen:
-Flirterig
-Vals
-Snob
-Lichte slaper
-Neuroot

Favorieten:
-Rood
-Pop muziek
-Lendenbiefstuk

Afbeelding
Dit is John Rich. Hij was een succesvol zakenman en is daardoor rijk geworden. Niet lang na de ontmoeting met Lola, trouwde hij met haar. Hij heeft heel goed door dat ze alleen op zijn geld uit is en besloot haar goed beet te nemen door alles te verkopen, al zijn geld weg te geven en te verhuizen naar Sunset Valley. Hij is benieuwd hoelang ze het nog bij hem volhoudt..

Eigenschappen:
-Goed gevoel voor humor
-Goed
-Slons
-Neuroot
-Vlotte babbelaar

Favorieten
-Blauw
-Geratineerde kreeft
-Klassiek

Dit is mijn inzending voor wedstrijd 10. :)
Gebruikersavatar
siepie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
868
Lid geworden op:
wo 01 feb 2012, 19:40

Re: Sunset Valley: DE INWONERS - Wedstrijd 10! (p.18)

familie de Weg

Afbeelding
Sandra en Dirk zijn verhuisd naar Sunset Valley, en zijn heel gelukkig... Voor degene die ze niet kennen.
Afbeelding
Want eigenlijk zijn ze alles behalve gelukkig. Vooral Sandra zit diep in de put.

Afbeelding
Dit is Dirk de weg. Het enige wat hij wil is nog rijker worden dan hij al is. En dat doet hij door te stelen. Dat gaat volgens hem namelijk veel sneller. Dat zijn vrouw er helemaal gek van word, maakt 'm helemaal niks uit.

Eigenschappen:
- charismatisch
- handig
- kleptomaan
- slons
- vals

Favorieten:
- gegrilde zalm
- popmuziek
- grijs

Sterrenbeeld:
boogschutter


Afbeelding
Dit is Sandra de weg. Toen ze met Dirk ging trouwen, dacht ze dat haar geluk niet mer op kon. Dat was ook zo, tot ze erachter kwam wie Dirk echt was: een dief! In tegenstelling tot Dirk is Sandra ook nog eens een heel goed mens, en wil ze werken bij de politie. Maar ondanks alles wil ze haar man niet kwijt. Dus kan ze dat niet.

Eigenschappen:
- genie
- goed
- netjes
- perfectionistisch
- vriendelijk

Favorieten:
- limoen-roomtaart
- songwriter
- turkoois

Sterrenbeeld:
- schorpioen

Dit was mijn inzending voor wedstrijd 10, ik hoop dat julliie 'm leuk vinden!
Afbeelding
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Sunset Valley: DE INWONERS - Wedstrijd 10! (p.18)

Hele leuke inzendingen! En Bubble, echt heel leuk bedacht, maar je inzending is ongeldig. Er staat duidelijk nog in de regels dat de man en de vrouw van dezelfde leeftijd moeten zijn. Ondanks dat ik je inzending echt heel leuk vind, wil ik je vragen een nieuwe te maken, dat is eerlijker naar de andere toe, lijkt me. (;

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie