Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

148 berichten • Pagina 2 van 8

Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: #stemtopic SVDI! - Winnaar wedstrijd 2: Annemiek! (p.2)

Annemiek schreef:Jeeh, thanks iedereen! Ik zal het bestand snel sturen. Maar als ik het dus goed begrijp, is het onder normale omstandigheden zo dat als er een gelijke stand is de juryleden toch stemmen en zo de winnaar bepalen?
Wanneer er een gelijke stand is, zal de jury hun stemmen verdelen, deze worden er dan bij opgeteld, aangezien de jury ook niet stemt normaal.
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: #stemtopic SVDI! - Stemmen wedstrijd 3! (p.4)

#Stemmen wedstrijd 3:
Dave. schreef:#WEDSTRIJD 3.

Afbeelding
Sunset Valley heeft een aantal startershuizen waarvan er een al wordt bewoond. Een paar blijven leeg te staan, maar nog twee huizen moeten gevuld worden met een kers verse startersfamilie.

#opdracht.
De startersfamilie moet twee sims bevatten. Dit mag een man en een vrouw zijn, maar ook twee vrouwen of twee mannen. Beide hebben ze een huisdier, hierbij mag je kiezen uit een hond of een kat. Bijvoorbeeld: Twee mannen, twee honden. Of: Twee vrouwen, hond en kat. Je mag zelf de namen, eigenschappen etc. bedenken, zolang ze maar aan de hier voor genoemde vereisten voldoen.

#regels.
Er zijn niet veel regels, maar aan de volgende moet je je toch houden!
- Geen downloads!
- Geen store items.
- Alle uitbreidingen mogelijk.
- Maak een compleet huishouden met twee sims en twee huisdieren. (geen paarden!)
- Gebruik create-a-style veel!
- Één foto per sim.
- Er mogen twee mensen winnen.
#inzendingen:

Jerzy Fincher schreef:Jerzy Fincher

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
winxie2 schreef:winxie2

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Rudy schreef:Rudy

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
LET OP!
Weer een aantal mooie inzending, maar welke twee zijn de beste? Dat is aan jullie. Kies juist, want ons motto geldt: Sunset Valley verdiend alleen het beste!

Zie jij dat er iets mis is met een inzending, er een download in zit, of kom je er net achter dat je het bestand van jou inzending kwijt hebt? Zeg het dan snel, dan pas ik het aan, of schrijf ik je uit!
En ben jij voor het eerst in dit stemtopic? Kijk dan even hier, ook als je niet meer precies weet hoe het stemmen werkt!


JE KUNT NU STEMMEN! STEMMEN KAN TOT ZONDAG 19/08/12 TOT 20.00 UUR EXACT!

Laatst gewijzigd door Rudy op zo 19 aug 2012, 09:31, 2 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie