Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

303 berichten • Pagina 15 van 16

Gebruikersavatar
ChanCake
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1082
Lid geworden op:
ma 08 aug 2011, 20:38

Re: Just The Way You Are! Editie 2.

Het is eerlijk gezegd niet zielig. Ik vind het alleen maar eerlijk van Loungefan. Bij een wedstrijd hoort het gewoon goed georganiseerd te zijn en dat is deze niet. Waarom iets inleveren als er niet eens een uitslag word geleverd? :/
Afbeelding
Gebruikersavatar
cynderxxx
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
474
Lid geworden op:
wo 13 jul 2011, 16:51

Re: Just The Way You Are! Editie 2.

^ Ik snap het ook wel, maar volgensmij is het het best moeilijk om het echt heel georganiseerd te doen. Wees blij dat ik het niet doe want dan zou er waarschijnlijk helemaal niks gebeuren. :p

v Daar heb je gelijk in dave op beide punten

Laatst gewijzigd door cynderxxx op wo 14 mar 2012, 18:39, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: Just The Way You Are! Editie 2.

Willen jullie de uitslag nog want als jullie allemaal zo gaan doen dan heb ik ook geen motivatie om door te gaan met deze wedstrijd. Ik ben wel bezig met alles op een rij zetten van jullie opdrachten!
Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: Just The Way You Are! Editie 2.

@ Deetui
Dit is al de tweede keer dat je de wedstrijd bijna beëindigt. Ik hoop dat je begrijpt dat dit geen goede indruk geeft. Als je zoiets doet hebben mensen er al weer minder vertrouwen in en zullen zich misschien ook uitschrijven. Om zoiets te voorkomen zou ik sowieso al niet zo'n reactie plaatsen als jij nu doet. De uitslag kon er eigenlijk ook wel sneller zijn. Aan sommige posts van davevanleeuwen was te zien dat jij niet duidelijk genoeg aan de jury had verteld wat ze moesten doen en hoe ze moesten beoordelen.
In de post waar jij de opdracht uitlegde stond ook niet de inleverdatum (die zette je trouwens wel in de post erna).
Dit zijn allemaal punten die deze wedstrijd een beetje rommelig maken. Ik snap ook echt wel dat een wedstrijd organiseren ingewikkeld kan zijn en veel werk maar vraag dan anders hulp aan iemand die al eerder succesvol een wedstrijd heeft georganiseerd zodat jouw wedstrijd ook goed verloopt. Dit is niet alleen prettig voor de deelnemers maar ook voor jou. Het is een stuk leuker om bij een wedstrijd te zeggen: 'Goed georganiseerd. Echt goed gedaan.' dan 'Het was wel een leuke wedstrijd maar wel heel rommelig.'
Je moet dit echt niet als een vervelend bericht aan jou zien maar meer ook aan tips voor je wedstrijd zodat de wedstrijd ook als een stuk leuker ervaren wordt.
Gebruikersavatar
MissJK
Snackventer Snackventer
Berichten:
66
Lid geworden op:
zo 22 jan 2012, 01:28

Re: Just The Way You Are! Editie 2.

Nou...,ik schrijf me bij deze ook uit. :sleep Niet zozeer om het verloop van de wedstrijd (ok,zoals UITVOERIG besproken hierboven; is allemaal zo,zonder twijfel! :S ),maar meer omdat ik echt helemaal zat ben van iedereens gemekker... :glare

Niet persoonlijk bedoeld naar wie dan ook,maar naar mijn mening kun je ook te veel zeuren? Schrijf je dan idd gewoon uit en kom hier niet meer. Natuurlijk is het niet leuk en jammer en bladiebla,maar kom op zeg,het is maar een spelletje (in een spelletje nog wel... xD )!
En ik heb het idee dat als iedereen gewoon ff rustig had afgewacht :wachten en met z'n 2e opdracht was begonnen,het nu al geregeld was. Maar ja,zoals gezegd..,da's mijn mening dan,en wil er niemand mee aanvallen,maar dit is persoonlijk mijn motivatie om me uit te schrijven. :|
Heel jammer..,vond het idee erg leuk. Ik blijf erbij;beter een algemene modellenwedstrijd,georganiseerd door SN,zoiets als Uitdaging vd Maand ofzo. :?
Maar anyway..,veel succes nog voor degenen die meedoen en de organisatie! ;)
But At Least I Got My Friends....<3
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: Just The Way You Are! Editie 2.

Nou, oke, dan heb ik hier nog de uitslag van opdracht 1 en dan word het echt kappen...
Uitslag opdracht 1

Chancake
Hele inzending
Afbeelding
Jij hebt de hoogste uitslag gekregen van alle inzendingen! Het was een 9,3. Je screens zijn prachtig en origineel dus gewoon echt super! Ook heb je ze heel mooi bewerkt. Alleen een tip: ga zo door!

MissJK
Hele inzending
Afbeelding
Jij bent tweede geworden met een gemiddelde uitslag van een 9,1! Jouw screens waren ook prachtig en leuk dat je er een mummie bij hebt gedaan! De setting en de kleren passen er ook mooi bij! Tip: Het is jammer dat je je eerste foto anders bewerkt hebt dan de andere maar dat maakt opzich niks uit.

O0simsfreak0o
Hele inzending
Afbeelding
Jij bent derde geworden met een gemiddeld cijfer van een 8. Je hebt mooie modellen, het is opzich wel spannend. Op sommige foto’s is nou niet duidelijk te zien om welke sim het gaat. Tip: De kleding past niet helemaal bij de shoot.

Nonnieven1
Hele inzending
(Foto’s zijn helaas verwijderd)
Jij hebt een gemiddeld cijfer gekregen van een 7,5! Je foto’s zijn jammer genoeg verwijderd dus hebben we het maar proberen te onthouden. Het verhaal is mooi en de setting ook, de poses waren wel een beetje saai.

Appel&Peer
Hele inzending
Afbeelding
Jij hebt een gemiddeld cijfer gekregen van een 7,4! Over deze screens waren de meningen verdeeld, de ene vond je ogen mooi en de andere juist weer lelijk. De een vond de setting mooi de ander niet. Maar we zagen wel dat je veel inzet had getoond!

Loungefan
Hele inzending
Afbeelding
Jou gemiddelde cijfer is een 7,2! De foto’s zijn heel erg mooi. Maar het lijkt nu net of het over liefde gaat en dit was een horror-opdracht. Hij en zij hebben wel hele mooie lingerie.

Robin.
Hele inzending
Afbeelding
Jij hebt een gemiddeld cijfer van een 6,9! Je poses waren nogal redelijk veel op het bankje, en de kwaliteit foto’s was ook niet al te best maar daar kunnen we doorheen kijken. De make-up was wel heel erg mooi.

Jessica Griffel
Hele inzending
Afbeelding
Jij hebt een gemiddeld cijfer van een 5,9. Als er iemand had moeten afvallen zou jij dat zijn geweest. Je poses waren simpel, de uitdrukking van haar gezicht was dat ze op haar gemak was en bij sommige screens zijn de muren omlaag. Ook heeft ze jammer genoeg dezelfde kleren aan. Conclusie: de uitstraling was niet eng.
Gebruikersavatar
nonnieven1
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1078
Lid geworden op:
zo 05 dec 2010, 20:51

Re: Just The Way You Are! Editie 2.

Tja, ergens wel jammer dat het is gestopt, maar ik had de tweede opdracht waarschijnlijk toch niet af kunnen krijgen, weinig tijd.
Ik vind het altijd zo jammer dat wanneer je een model-ding-wedstrijd doet zonder pose-player, de poses als "saai" worden beoordeeld.. Ik vind het meestal in een verhaal niet zo mooi als er zoveel poses worden gebruikt :$ En tja, ik ben een verhalenschrijver, dus ik doe weinig met poses x'D

Maar ach, was een grappige wedstrijd fzo =D
Afbeelding Afbeelding
Noem me Manon =)
Gebruikersavatar
ChanCake
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1082
Lid geworden op:
ma 08 aug 2011, 20:38

Re: Just The Way You Are! Editie 2.

Deetui,
Ik heb heel groot respect voor je dat je alsnog de uitslag netjes gepost hebt. Je hebt het erg mooi gedaan de uitslag en ook duidelijk verteld waarom de cijfers zijn zoals ze zijn.

Ik hoop dan ook heel erg dat je in de toekomst een nieuwe wedstrijd start, want je kan het wel! Alleen bedenk alles anders alvast wat verder uit, voor je het opstart. ;) Vraag desnoods aan iemand of jullie het samen zullen doen! Het idee was namelijk echt super, alleen de uitwerking was laks.

Ik ben het net een beetje terug gaan lezen alle reacties en wil wel een beetje mijn verontschuldigingen aanbieden om het feit dat je van alle kanten als het ware "aangevallen" werd. Er waren gewoon irritaties her en der. Al neemt dit natuurlijk niet weg dat het niet soepel verliep.

Mijn tip en hoop ook echt dat je het gaat doen!
Type een dergelijk wedstrijd als deze een beetje uit en start binnenkort een nieuwe. Ik durf te wedden dat je dan een frisse start kan maken en een hele mooie goed georganiseerde wedstrijd.

<3

P.S. Dan zal ik zeker weer van de partij zijn! ;)

Laatst gewijzigd door ChanCake op wo 14 mar 2012, 22:22, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: Just The Way You Are! Editie 2.

Dankjullie wel, er gaat een verbeterde seizoen 3 komen! Ik heb nu al mapjes op mijn pc staan en ik begin pas als alles vlekkeloos kan beginnen! Hopelijk zie ik u dan weer :)! En die verontschuldigingen, jullie hadden gelijk, ik had het beter kunnen doen maar het was en beetje de tijd van schoolkeuze maken enzo.. En daar is teveel tijd in verloren gegaan. Dus nu weer back on track en we gaan ervoor! :)
Gebruikersavatar
Matthieu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
8289
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 21:02

Re: Just The Way You Are! Editie 2.

@ChanCake; het is misschien erg lullig van mij om te zeggen, maar die uitslag heeft Dave grotendeels gemaakt.. :$

Ik ben het er wel mee eens dat het beter is dat de uitslag nu online staat (:
Just be kind.
Gebruikersavatar
cynderxxx
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
474
Lid geworden op:
wo 13 jul 2011, 16:51

Re: Just The Way You Are! Editie 2.

Als je iets goed wil doen moet je oefenen, dan gaat het elke keer beter. Ik heb er het volste vertrouwen in dat deetui ook steeds beter wordt in een wedstrijd organiseren

@Matthieu Ik zie wel veel terug van mijn beoordeling hoor. ;)
Afbeelding
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: Just The Way You Are! Editie 2.

Niet alles is van dave hoor ;) Ik heb ook veel van cynderxx gepakt en zelf heb ik er ook naar gekeken, maar wat ik wilde zeggen, hebben mijn mede-jury leden ook al gezegd, dus ja...

V hallo, ik heb ook meebeoordeeld hoor!

Laatst gewijzigd door Deetui op do 15 mar 2012, 07:51, 1 keer totaal gewijzigd.

Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Just The Way You Are! Editie 2.

Ik stel voor dat als iemand nog iets te melden heeft voor deetui, dus tips of commentaar dat jullie hem dan een pm sturen. Ik vind het namelijk best lullig worden omdat hij van vele kanten wordt aangevallen. Ook vind ik dat we nu deze discussie moeten stoppen, want deetui start vast wel weer een nieuwe wedstrijd die goed verloopt, en dan vergeten we dit nu. (;

Weergave- en sorteeropties

Gesloten