Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

303 berichten • Pagina 8 van 16

appel&peer
Podium hulp Podium hulp

Re: Just The Way You Are! Editie 2.

bedankt had ik niet verwacht :P
Een vriend deelt mee, in vreugde en verdriet. Helpt stilzwijgend en roddeld niet! Begrip en waarderen, Hoef je een vriend niet te leren, wat het leven je ook bied, een echte vriend verlies je niet.
appel&peer
Podium hulp Podium hulp

@MissJK volgens mij hoeft dat niet want dat heb ik ook niet ;)
Een vriend deelt mee, in vreugde en verdriet. Helpt stilzwijgend en roddeld niet! Begrip en waarderen, Hoef je een vriend niet te leren, wat het leven je ook bied, een echte vriend verlies je niet.
MissJK
Snackventer Snackventer

Alhoewel ze eerst niet echt gecharmeerd was van de opdracht,en niet zo goed wist wat te doen,bleek deze toch beter uit te komen dan in eerste instantie gedacht!
Want ook al vond ze de competitie al leuker dan in het begin,qua inkomsten had ze er niet veel aan..,en dus had ze ondertussen een baantje gevonden in 1 van de clubs van de stad. En laat haar daar nou een collega hebben die....,tja..,iets anders was dan de gemiddelde inwoner van Bridgeport...
Het duurde een tijdje,maar naar mate ze elkaar beter leerden kennen,vertrouwde hij haar toe toch al zo'n 200 jaar mee te gaan..,en nog even had. En na de eerste schok,begon ze dit figuur met de dag intrigerender te vinden.
En uiterst handig in dit geval.,want toen ze hem vertelde van de opdracht,bood hij haar aan een handje te helpen. Hij wist wel een mooie locatie.,waar ook nog wel een 'oude bekende' rondhing,die ook nooit te beroerd was de botjes uit het verband te steken.....(??)
Het werd een nacht vol verbazingen en vreemde momenten,maar het resultaat stelde haar geenszins tegen. Enjoy!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

*** Ik vind het op zich wel leuk om het verhaal van Stella een beetje door te zetten..,zit er ook aan te denken om een soort van dagboek met haar te beginnen.. Als iemand het vervelend vind :hamer ,please tell,dan stop ik er mee! :$ O..,en tja...,die laatste foto is niet echt eng,maar ik vond em wel heel funny eigenlijk xD ,dus die móest er gewoon bij..:sweatdrop ***
But At Least I Got My Friends....<3
MissJK
Snackventer Snackventer

Random iemand uitnodigen,toevoegen aan je familie,paar x in die sarcofaag laten slapen en tadáá;klaar is uw mummie! Dan heb je tenminste 1 die je kunt laten doen wat je wilt.. ;)
But At Least I Got My Friends....<3

Weergave- en sorteeropties

Gesloten