Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

33 berichten • Pagina 1 van 2

Gebruikersavatar
xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2387
Lid geworden op:
zo 19 sep 2010, 18:29

De Simsnieuwser van de week 22-4 t/m 29-4: Chancake!

Afbeelding
Welkom bij een nieuw onderdeel van Sims Nieuws! SNvdW, SNvdW houd in dat je benoemd bent tot het forumlid van de week.
Elke zondag, rond 16:00 is het de bedoeling dat er een nieuwe SNvdW wordt gekozen.
Wordt deze niet gekozen, heb je hoogstens nog een dag om het te veranderen. Heb je het die dag nog niet gedaan, dan kiest één van de moderators/teamleden een nieuwe SNvdW op maandag, uiterlijk voor 16:00

Aan de SN-er van de week kunnen vragen worden gesteld, wees zo origineel mogelijk met de vragen en stel niet telkens dezelfde vragen. SN-er van de week is bedoeld om de forum leden wat beter te leren kennen en anders te zien dan alleen een 'Nickname' op het forum.

De nieuwe Simsnieuwser van de week is Chancake! Ik ben echt helemaal verliefd op haar bouwkunsten en verhalen en ook haar sims zijn echt fantastisch mooi! Gefeliciteerd! :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
ChanCake
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1082
Lid geworden op:
ma 08 aug 2011, 20:38

Re: De Simsnieuwser van de week 22-4 t/m 29-4: Chancake!

:D
Dave. schreef:Gefeliciteerd!

- Wanneer ga je psychosis weer updaten. :$
Wanneer de update af is. :P
Matthieu schreef:Heb je huisdieren?
Lievelingseten?
Lees je veel?
Knalgeel of gifgroen?
Step of skeelers?
Neushoorn of nijlpaard?
Zwart-wit of sepia?
SN of Sims?
Zand of gras?
- Ik heb 4 honden, 3 katten, 2 baardagamen, 2 schildpadden en een hamster. :D
- Japans: Sushi, Tofu, Teriyaki Inktvis etc etc. :P
- Mwah, ligt eraan hoe me bui is.
- Knalgeel
- Skeeler
- Nijlpaard
- Sepia
- Beide. :sweatdrop
- Gras


:laugh
Afbeelding
Gebruikersavatar
ChanCake
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1082
Lid geworden op:
ma 08 aug 2011, 20:38

Re: De Simsnieuwser van de week 22-4 t/m 29-4: Chancake!

FranSor schreef:Even de banner toegevoegd, ;)

Vragen:
Wat is je echte naam?
Hoe oud ben je?
Wat voor opleiding/werk doe je?
Waar zie je jezelf over 5 jaar?
hoeveel uur per dag zit je op de computer?
Hoeveel uur daarvan ben je met Sims/Sims gerelateerde dingen bezig?
- Chantal
- 19
- Ik werk nu bij de krant; AD. Ik rij iedere ochtend twee routes en 's middags, samen met mijn vriend. Hij is distribiteur van de krant, dus eigenlijk werken wij soort van samen? Maar ik wil heel graag stoppen met werken om een fotografie opleiding te doen.
- Huisje, boompje, beestje. Wil graag 2 kinderen en een leuke baan. Ik geef niet zo om geld. Voor mij is het belangrijker dat ik plezer heb in wat ik doe.
- Veels te veel. Als ik niet aan het koken ben of andere dingetjes in het huis, eigenlijk altijd. :sweatdrop
- Alle uren. Het is eigenlijk meestal gemixt met andere dingen tussendoor.
xRainbow schreef:^ Oh geheh, sorry vergeten :sweatdrop

Nogmaals gefeliciteerd!! :D

Wat is je muziekstijl en je favoriete nummer?
Hoe ben je met de sims in aanraking gekomen?
Wat is het leukste, sims creëren of huizen bouwen?
- Ik heb niet echt een muziekstijl. Luister naar alles. Van Pirate Metal tot New-age tot Pop tot Klassiek en verder. Ik heb geen favoriet nummer, maar de laatste tijd luister ik weer veel naar Owl City en Breanne Düren. :)
- Door mezelf. Ik speel de Sims al sinds het voor het eerst uitkwam. Ik heb alleen nooit echt de Sims 2 gespeeld. Mede doordat ik het eigenlijk nooit gekocht had en toen me broer dat wel had gedaan werkte het niet goed op onze stone-age computers. Heb in de tijd van de Sims 2 eigenlijk alleen Sims 1 gespeeld.
- Moeilijk! Ik denk op het moment Sims creëren, vanwege het maken van poses en shoots. :D
Snateraar schreef:Wat zijn je favoriete bezigheden?
Wat is je favoriete drinken? (Water, sinaasappelsap, motorolie, etc. :lol)
Bespeel je een muziekinstrument?
- Fotograferen, Sims, knuffels maken en koken ook wel. Geef mij een paar Nori vellen en ik sta uren in de keuken Sushi te maken en heb dan uiteindelijk teveel. :sweatdrop
- Koffie en Monster Energy.
- Nee, dat is denk ik het enige wat ik nooit in me leven heb geprobeerd. Wel doe ik veel met zingen.

:laugh
Afbeelding
Gebruikersavatar
ChanCake
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1082
Lid geworden op:
ma 08 aug 2011, 20:38

Re: De Simsnieuwser van de week 22-4 t/m 29-4: Chancake!

Thank you<3
hiki schreef::thumbsup gefeliciteerd

wat wil je later worden? misschien wel fotograaf of architect?
Ik wil heel graag me eigen fotostudio. Ik ben niet echt een kunstvorm hobby fotografe op het moment. Meer eentje voor glamour/beauty. Dat vind ik namelijk veel leuker. Ik vind het namelijk zelf echt geweldig als iemand tegen mij zegt dat ze er heel mooi uitzien op een bepaalde foto. Ik werk daarentegen wel met photoshop en de richting qua fotografie die ik zou kiezen zal dan ook Mode/Advertisement zijn.
FranSor schreef:Je werkt bij de krant? :o Wat doe je daar dan?
Haha, ik doe niks bijzonders. Ik rij 3 grote wijken, bezorgwijken. Ben er eigenlijk meer ingerold door me moeder. Die heeft daar 15 jaar gewerkt en kreeg later een baan aangeboden als distribiteur (Iemand die over de bezorgers gaat, de wijken, dingetjes oplossen etc) maar nu is zij verhuisd naar Israël en heeft mijn vriend haar baan overgenomen. Maar goed, als er dus wijken open komen te staan in verband met geen bezorgers of wat dan ook, dan help ik dus mijn vriend uit de brand (Hij is mijn baas. :P) Het levert daarentegen wel veel op, maar gelukkig word ik er niet van.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Robin.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6398
Lid geworden op:
do 11 aug 2011, 13:28

Re: De Simsnieuwser van de week 22-4 t/m 29-4: Chancake!

Gefeliciteerd!

Hier komen mijn vraagjes:
1. Kroket of frikandel?
2. Tv of computer?
3. Potlood of pen?
4. Oren of ogen?
5. Hoog of laag?
6. Hard of zacht?
7. Handen of voeten?
8. Vierkant of driehoek
9. Rood of blauw?
10. Leeg of vol?
11. Trein of bus?
12. Sjaal of muts?
13. Binnen of buiten?
14. Boven of beneden?
15. 52 of 53?
16. Mobiel of computer?
17. Hond of kat?
18. Muggen of wespen?
19. Extreem warm of extreem koud?
20. Zwart of wit?
21 Amerika of Australië?
22. Broek of t-shirt?
23 Olifant of giraf?
24. Bang of verdrietig?

:D

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie