Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

19 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
N.Frufo
Snackventer Snackventer
Berichten:
54
Lid geworden op:
vr 07 okt 2011, 20:35

Het Afscheid Topic

Hier mag je afscheid nemen!

Ik wil zeggen dat ik ga op Sims nieuws Forum het geen Sims hebben werkt niet op een Sims forum. En ik ben bezig met de loskoppeling.
Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: Het Afscheid Topic

Hij gaat weg omdat hij merkt dat het geen zin heeft op een simsforum te zitten terwijl hij geen sims heeft/zijn sims het niet doet.. ?

Nou, leuk dat je er was, ook al begreep ik niks van wat je allemaal gezegd hebt. :)
Afbeelding
Hérisson
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
484
Lid geworden op:
ma 06 feb 2012, 21:21

Re: Het Afscheid Topic

Ik ben nu wat gewend aan dit taalgebruik, omdat wij elkaar kennen van een ander forum. En volgens mij bedoelt hij dat het niet werkt om op een Simsforum te zitten, als je het niet hebt.
Want zijn computer kan Sims 3 niet aan ofzo. Hij gaat dus nu langzaam minder op het forum zitten...

Geloof ik XD
Anna was me net voor met het te zeggen ;)
Afbeelding
Klik op de banner voor mijn screens!
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Het Afscheid Topic

Leden, ik zou het heel fijn vinden als er vanaf nu geen commentaar meer komt met dat je niks snapt van zijn zin. N.Frufo gaat van het forum af aangezien hij geen Sims meer heeft en daarom ziet hij het nut niet meer om op een Sims forum te zitten.
Afbeelding
Gebruikersavatar
N.Frufo
Snackventer Snackventer
Berichten:
54
Lid geworden op:
vr 07 okt 2011, 20:35

Re: Het Afscheid Topic

deetui schreef:uuh, je hebt dus geen sims en gaat weg, terwijl je er bijna nooit was en probeer je af te kicken?
Ja kijk ik kan geen bandopbouwing als ik geen Sims heb en de teleustelling van me Pc was erg
En het kost ook nog geld! Ik had een lijst van de klachten aan de computerwinkel maar aan de lijst is niks gedaan en kon geen steeds Sims 3 spelen. :thumbdn

Als ik iets doe dan doe ik dat! Maar iets was er dat ik geen Sims 3 mocht spelen ik
vind dat ik dat dan ook niet mag. Er waren meer klacten
Ik had een cpmputer SPECIAAL voor Sims 3 gehaald :cry

En de Sims 3 op playstation 3 hebt u ook al niet veel aan.

Afkicken? nee ik zit niet op forums vaak. Ik ben best wel dat ik niet echt geef om internet
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het Afscheid Topic

Awh, echt stom dat je sims het niet doet, ik hoop dat het goed komt, en dag dan! :)
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3067
Lid geworden op:
di 15 dec 2009, 08:14

Re: Het Afscheid Topic

Inderdaad jammer. Maar, keep your head up. Ieder heeft zo zijn eigen leven en gaat zijn eigen dromen/idealen achterna. Daar kan je niks aan doen.
Ik heb je niet vaak gesproken, het ga je goed en vaarwel!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Afscheid Topic

Stom dat de sims het niet meer doet, altijd vervelend ):
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie