Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1651 berichten • Pagina 40 van 83

Gebruikersavatar
xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2387
Lid geworden op:
zo 19 sep 2010, 18:29

Re: Het grote school-topic

Ik heb echt een zware hekel aan mijn frans leraar, die kan alleen maar schreeuwen en je leert ook echt geen fck van 'm. Het is nog een stagiair en het is echt supergrappig om hem boos te zien, dus wij zijn weer die irritante rotklas die hem elke keer maar loopt te treiteren :')
Afbeelding
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Het grote school-topic

xRainbow schreef:Ik heb echt een zware hekel aan mijn frans leraar, die kan alleen maar schreeuwen en je leert ook echt geen fck van 'm. Het is nog een stagiair en het is echt supergrappig om hem boos te zien, dus wij zijn weer die irritante rotklas die hem elke keer maar loopt te treiteren :')
Als docent/stagiair in het onderwijs weet ik hoe ontzettend rot het kan zijn als klassen je pesten. Daarom hoop ik altijd dat zulke mensen ook zo zullen worden gepest in hun verdere leven. Je hebt namelijk geen idee hoe erg rot het is als kinderen dit doen.

Morgen en vrijdag moet ik echt hard aan school aan de slag. Moet nog zoveel doen. Bah.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het grote school-topic

Yeahh, 9,1 voor so Nederlands (:
En morgen maar 3 uur les ;D
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2387
Lid geworden op:
zo 19 sep 2010, 18:29

Re: Het grote school-topic

^^ Jahw, aan de ene kant vind ik het ook wel weer sneu voor hem maar aan de andere kant niet. Hij doet niet z'n best en schreeuwt alleen maar om niets, dus dan doen wij dat ook gewoon ._. (btw, ik ben zo'n persoon die niet durft te zeggen dat het nergens op slaat en doe ik eigenlijk ook gewoon mee als anderen dit ook doen \: )
Afbeelding
Hérisson
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
484
Lid geworden op:
ma 06 feb 2012, 21:21

Re: Het grote school-topic

Morgen les van 8:15 tot 9:05 waarschijnlijk :|
Als de paasviering niet verplicht is tenminste. Anders heb ik na Frans twee tussenuren en dan paasviering...
Volgende week woensdag trouwens de Grote Avond. Dat is van Beeldende Vorming en Muziek. Dat betekent van 8 uur 's ochtends tot 10 uur 's avonds op school zijn.
En de volgende dag heb ik literatuurtoets van Engels...help :(
Afbeelding
Klik op de banner voor mijn screens!
Gebruikersavatar
Smiley
Snackventer Snackventer
Berichten:
81
Lid geworden op:
ma 24 okt 2011, 20:38

Re: Het grote school-topic

Ik heb echt haat aan mijn aardrijkskundelerares. Zij kan echt niet lesgeven of uitleggen. Als je goed oplet maar je snapt iets niet dan zegt zij ' had je maar beter moeten opletten'. Dat ze veel te dik is helpt natuurlijk ook niet. Ik kon laatst mijn atlas niet vinden en had daardoor een opdracht niet gemaakt kreeg ik daarvoor strafwerk.

Maar de rest van mijn leraren is wel aardig.
Sims 3-spelers zijn wijs:-).
Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: Het grote school-topic

Ik heb vandaag mijn tweede rapport gekregen:

- Nederlands : 6,8 (0,9 opgehaald :D )
- Engels : 7,0
- Duits : 7,0
- Gym : Voldoende (handlingsdeel)
- Ckv : 7,8
- Wiskunde B : 7,8
- Natuurkunde : 7,5
- Scheikunde : 8,6
- Biologie : 7,5
- Economie : 7,5

Ik ben er erg blij mee :D , vooral als je de rapporten van de andere mensen ziet...
Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: Het grote school-topic

@ Imme
Wauw, super goed rapport! N&T lijkt me echt moeilijk, ik ga volgend jaar gewoon E&M doen, zodat ik geen natuurkunde meer hoef. En bij C&M moet je nog drie jaar frans en duits en bij E&M hoef je alleen in de 4e nog beide talen en daarna mag je een van die talen laten vallen :D
@ Mathieu en pipapanda
Wij worden niet eens gebeld :o Je moet 's morgens op internet kijken of je uitval hebt. Ik moet 's morgen al om 7.40 weg dus al er pas om 8.00 uur op staat dat je uitval hebt kom je voor niks te vroeg naar school. Dat is dit jaar al genoeg gebeurd :O
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Het grote school-topic

@Loungefan: wij worden gelukkig gesmst :3

und mijn pwweek is afgelopen
heb voor Natuurkunde een 6.8 en voor Engels een 8.5
de andere 5 vakken is nog afwachten :3
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: Het grote school-topic

Dank jullie wel allemaal :D

@ Loungefan: N&T is inderdaad best moeilijk, maar ik heb meer spijt dat ik economie als keuzevak heb gekozen. Het is niet eens een echt boek, allemaal witte blaadjes. Mega saai en super moeilijk :S

Wij moeten ook zelf kijken op internet op ons rooster voor uitval. Ik ben nog nooit gebeld, terwijl we wel een 'telefoonboom' hadden in de onderbouw.

Dit weekend moet ik eigenlijk veel leren voor economie en natuurkunde, maar dat ga ik waarschijnlijk weer uitstellen en kom dan in de problemen xD

Laatst gewijzigd door Imme op do 05 apr 2012, 16:32, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het grote school-topic

Lawl, volgens mijn moeder ben ik echt een kind van mijn vader omdat ik echt goede cijfers haal voor "exacte" vakken, heb het vorige hoofdstuk van natuurkunde niet geleerd, 7,9 voor de so en een 8,9 voor de repetitie, en helemaal niet geleerd c:
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie