Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

153 berichten • Pagina 7 van 8

Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: 100 kleine mormeltjes ~ Update 26! 13 Mei

oooh, shit, en nou weet ik niet wie wie is...
Ik ga eventjes ronspeuren.... En oohja dit weekend wss weer een up en dan ga ik een speciale up maken met een ander hoofdpersoon van een dagboek die ook gestoord is en dezelfde challenge heeft... Voor wie hier meerdere dagboeken volgt weet wss wel waar ik het over heb :)

Maar ik ga ff speuren...

Edit: Oke, het is dus Carly, ik verander het een andere keer ;)
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: 100 kleine mormeltjes ~ Update 26! 13 Mei

Ooh, dat komt omdat ik dacht dat ik nog een up had klaar liggen, maar mijn broer had dom gedaan met mijn computeer en nou zijn de helft van mijn word-bestanden weg, waaronder die up :( Maar ik beloof, de speciale up(s) worden, vind ik zelf, heel erg leuk!
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: 100 kleine mormeltjes ~ Update 26! 13 Mei

Deel 1 van de speciale updates met Gwen

Afbeelding
Fiona: Wat is het toch ook een mooi weertje, tijd om eventjes een wandelingetje te maken!

Afbeelding
Gwen: Ik zeg toch, van smurfen kan je wel degelijk slaan!
Simsfreak: Maar smurfen zijn te klein om te slaan…
Gwen: Ooh, je bedoelt waarschijnlijk dat ik beter op ze kan gaan staan en stampen? Ja, dat is een goed idee!
Simsfreak: Ah, laat ook maar.

Afbeelding
Fiona: Oh, nee, wie is dat, toch niet die gekke vrouw genaamd Gwen Fehn die van roze houdt? Ik moet me snel achter die boom verstoppen.

Afbeelding
Gwen: Wanneer begin je me nou eens te begrijpen? Smurfen zijn de duivel himself! Je snapt toch wel dat ze dood moeten? We moeten eigenlijk gewoon op ze schieten met die leuke roze wapens!
Simsfreak: Denk je niet dat je een beetje te ver gaat?
Gwen: Ik, te ver gaan? Bij smurfenjacht kun je niet te ver gaan!

Afbeelding
Fiona: Ik moet haar gewoon laten schrikken! 3…. 2….. 1….. BOE!
Gwen: Whaahaa, waar zijn die smurfen!?!

Afbeelding
Gwen: Oh, jij bent het, ik was eventjes bang dat het de smurfen waren! Maar wacht is, ben jij niet de aanvoerder van de smurfen?
Fiona: Ik zou willen dat ik hun aanvoerder mocht zijn! Het zijn zo geweldige wezens!
Afbeelding
Fiona: Dus jij bent Gwen?
Gwen: Ja, ik ben de oppermachtige Gwen die de wereld en al zijn smurfen aankan in haar eentje!
Simsfreak: Ooh, en ik dan? Ik ben het brein van van Gwen, aangenaam! Dus jij bent Fiona?
Fiona: Wie zei dat?

Afbeelding
Simsfreak: Ik, de maker van Gwen, zoals ik net heb verteld, ik zorg ervoor dat ze niet zulke stomme dingen doet…
Gwen: Wat, hoezo stomme dingen?
Fiona: Had ik die ook maar, grrr.
Deetui: Die heb je ook, maar ik hoef mezelf niet op de voorgrond te prijzen.
Fiona: Wie is dit nou weer?
Deetui: Ik ben jou brein.

Afbeelding
Gwen: Ooh dat is zo oneerlijk, ik heb me altijd al bijzonder gevonden, en nu niet meer…
Fiona: Haha, nou ben ik ook speciaal! Nananana!

Afbeelding
Deetui: Dames, dames, laten we dit gesprek maar zittend verder houden, voordat er ongelukken gebeuren.
Simsfreak: Daar ben ik het mee eens!
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: 100 kleine mormeltjes ~ speciale Update met Gwen!

Ten eerste dit is een kleine up, maar ik ga dit dagboek weer af en toe updaten :D En omdat mijn computer is gecrasht heb ik alleen de backup, en daar waren Frelsie en Guusje nog niet geboren, en nu heb ik maar een eenling gekregen, dus Guusje bestaat helemaal niet meer, en de update’s van Gwen en Fiona heb ik ook niet meer…

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
De afgelopen tijd is er veel gebeurd, Guusje is overleden. Aan een hartziekte. Frelsi en Edward zijn het huis uit.. En ik?

Afbeelding
Ik eet een stukje taart.
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: 100 kleine mormeltjes ~ Nieuwe kleine update, Fiona is b

Update 28

Afbeelding
Ik was lekker aan het trampowampoën totdat ik in mijn bosjes 2 houten palen zag staan. Die palen had ik nog nooit gezien.

Afbeelding
Ik besloot er maar naar toe te lopen en zag dat het een trap was. Ik liep naar beneden, totdat…. Ik zag dat er roze bloemen voor mijn neus stonden. Ik probeerde ze zoveel mogelijk te ontwijken, maar het is me niet helemaal gelukt, en nu zit ik onder de roze-bacterieën!

Afbeelding
Na het ontwijken kwam ik een oude stinkende grot binnen, maar niet heel vies. Het leek wel of het bewoond was, want de kaarsen brandden nog.

Afbeelding
Ik zag rechts een deur en loop er naar binnen. Ik zie twee sofa’s staan, en op een van de sofa’s zit een blonde man.

Afbeelding
Ik schrok me de apenlazuresmetachtentwintigmonden. Er woonden een man bij mij in de tuin. Hij zag me en stond op.

Afbeelding
We stelden elkaar voor, en ik was al van de apenlazuresmetachtentwintigmonden bijgekomen. Hij heet Ganzo Schulken. Een rare naam, maar past wel bij hem, een rare jongen.

Afbeelding
Maar na een aantal minuten gekletst verdronk ik toch langzaam in zijn ogen en kreeg ik weer moedergevoelens. Ik wil ook een baby van hem krijgen, en misschien wel meerdere.

Afbeelding
En na wat geflirt en dingen kwam de eerste kus. Hij liet me kamers van zijn grot zien en we kwamen in de sauna, waar het hout het vandaag moeilijk had.

Afbeelding
(Je ziet het niet goed maar dit is een ohjaa plek…)

---------------------------
Met dank aan Chancake voor de sim!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie