Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

295 berichten • Pagina 1 van 15

Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

10G Henderson ~ Generatie 2 ~ Hoofdstuk 11 ~ Gestopt

Welkom bij mijn 10G. Ja, alweer een dagboek, ik had gewoon zin om een 10G te starten. :$ Mijn 10G zal wel niet echt volgens de 10G regels gaan, omdat ik het leuker vind zonder. Ik hoop dat jullie deze 10G leuk gaan vinden. :)

Proloog
Afbeelding
In elkaar gekropen zat ik op mijn nieuwe bank. Ik zag mijn jeugd voorbij flitsen, waarbij ook mijn ouders. Ik had het zo verpest, ik had alle vrede in Riverview verpest. Helemaal in mijn eentje. Stelen, grappen uithalen, ik deed alles om overlast te veroorzaken. Ondanks alles hielden mijn ouders van me, maar ik verachtte ze. Ik wou niets met ze te maken hebben. Midden in de nacht was ik weer eens op straat, ik werd opgepakt en naar het politiebureau gebracht, mijn ouders werden gebeld. Mijn ouders zijn direct naar het politiebureau gereden, maar nooit aangekomen… Ze werden verblindt door een vrachtwagen en mijn vader reed zo tegen een boom op. Ze waren op slag dood. Ik heb nooit kunnen zeggen dat ik van ze hou. Om dit alles wil ik veranderen, ik wil iets bereiken met mijn leven en dit ga ik doen door een 10G te starten. Alles om mijn ouders trots te maken.

Laatst gewijzigd door Marit. op wo 08 feb 2012, 11:04, 23 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: 10G Henderson ~ Proloog

Afbeelding
Hoofdstuk 1 ~ Hoofdstuk 2 ~ Hoofdstuk 3 ~ Hoofdstuk 4 ~ Hoofdstuk 5 ~
Hoofdstuk 6 ~ Hoofdstuk 7 ~ Hoofdstuk 8 ~ Hoofdstuk 9 ~ Hoofdstuk 10


Afbeelding
Hoofdstuk 1 ~ Hoofdstuk 2 ~ Hoofdstuk 3 ~ Hoofdstuk 4 ~ Hoofdstuk 5 ~
Hoofdstuk 6 ~ Hoofdstuk 7 ~ Hoofdstuk 8 ~ Hoofdstuk 9 ~ Hoofdstuk 10 ~
Hoofdstuk 11

Afbeelding

Laatst gewijzigd door Marit. op vr 30 dec 2011, 11:58, 26 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: 10G Henderson ~ Proloog

Hoofdstuk 1
Afbeelding
Hoi, mijn naam is Nancy Henderson. Op deze plek begin ik mijn 10G, in het hartje van Queenstown. Het is echt een geweldige stad. Niemand kent mij hier, niemand weet iets af van mijn verleden. Hier ben ik ‘de nieuweling’.

Afbeelding
Dit is het huisje dat ik hier in Queenstown heb gekocht. Niet echt speciaal, ik had ook geen geld voor iets speciaals. Nu ik dit huisje had gekocht was mijn geld bijna helemaal op. Ik had net genoeg om van te leven.

Afbeelding
Op een avond besloot ik uit te gaan. Ik ging naar een disco, het was er erg leeg. Ik was bijna helemaal alleen. Ik keek om me heen, er waren niet echt mensen die me leuk leken. Onder het dansen door dronk ik wat lekkere drankjes. Je werd er lekker los van.

Afbeelding
Laat op de avond hoorde ik de lift open gaan, ik keek. Er kwam een knappe man uit. Ik staarde hem aan, toen hij keek draaide ik mijn hoofd snel weg. Ik bloosde, hij dacht zeker 'wat een gek, waarom staart ze me aan'.

Afbeelding
Nadat hij een tijdje achter me danste stapte ik toch op hem af. ‘Hoi.’ Zei ik met een lach. ‘Hee! Ben jij niet die nieuwe?’ Ik knikte. ‘Klopt. Ik ben Nancy.’ ‘Hee Nancy, ik ben Brandon.’ Ik flirtte met hem en hij flirtte met mij. We begonnen samen te dansen en gingen steeds dichter tegen elkaar aan dansen. Uiteindelijk zoende hij me zelfs.

Afbeelding
Toen de disco bijna ging sluiten kwam hij heel dicht naar mijn gezicht toe, mijn lippen raakte de zijne bijna. ‘Neem je me mee naar je huis?’ Zei hij. Ik rook de alcohol in zijn adem. Aangeschoten van de drank en dus niet nadenkend knikte ik en trok hem mee in de lift.

Afbeelding
Allebei konden we niet helder nadenken door alle drankjes en we belandde boven op bed. Onze kledingstukken vlogen in het rond totdat we helemaal niks meer aanhadden. Het was een geweldige nacht.

Afbeelding
De volgende middag werd ik wakker van Brandon. ‘Ik moet gaan.’ Zei hij en kroop het bed uit. Ook ik stapte uit bed. ‘Hoezo?’ Vroeg ik en pakte zijn hand. Ik moet zo naar mijn werk, ik ben kok. Mijn handen gleden over zijn blote borstkast en hij gaf me een zoen. Snel trok hij zijn kleren aan. ‘Tot snel en nog bedankt voor deze geweldige nacht.’ ‘Jij ook bedankt.’ Zei ik en bracht Brandon naar de deur. Hij gaf me nog een zoen op mijn wang en liep weg. Dromerig keek ik hem na, wat een stuk was hij.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: 10G Henderson ~ Hoofdstuk 1

Hoofdstuk 2
Afbeelding
Op een zonnige dag liep ik over straat, op weg naar de supermarkt. Ik was in een geweldige bui en floot een vrolijk deuntje. Opeens zag ik Brandon een eindje verderop zitten bij een fontein in het park. Ik wou hem laten schrikken en zorgde dus dat hij me niet zag.

Afbeelding
Toen ik er bijna was zag ik een blonde vrouw naar hem toe lopen met een doorschijnend truitje en skinny jeans. Ik zag een grote lach op Brandons gezicht. Ik schrok toen ik zag dat Brandon haar in zijn armen sloot.

Afbeelding
Verschrikt bleef ik staan. Ik verstijfde van top tot teen. Het leek uren te duren voordat Brandon de blonde vrouw losliet. ‘Wat een barbiepop.’ Dacht ik. Toen voelde ik woede in me opkomen, samen met verdriet. Mijn ogen begonnen te prikken.

Afbeelding
Snel begon ik te rennen, ik wilde hier weg, weg van hem. Hij was net zoals de jongens van vroeger waar ik meeging. Allemaal players, allemaal badboys. Waarom viel ik toch op zo’n mannen. Waarom was ik met hem het bed ingedoken, waarom dacht ik weer niet na zoals altijd? Dit was weer de zoveelste keer dat ik met iemand het bed in dook en ze me daarna gewoon lieten stikken. Leerde ik het nooit?!

Afbeelding
Thuis plofte ik neer op bed. De tranen stroomde over mijn wangen. Ik schold tegen mezelf. Wat een trut was ik. Mijn ouders zouden vast niet trots op me zijn. Ze zouden me vast een stomkop vinden en me haten. Waarom moest ik alles zo verpesten?

~

Kort upje. :3

Laatst gewijzigd door Marit. op za 24 sep 2011, 17:13, 2 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Luna
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
907
Lid geworden op:
do 19 mei 2011, 19:48

Re: 10G Henderson ~ Hoofdstuk 2

Nice, ik zie het laatste plaatje ook gewoon hoor.
Hmmm. Hoe zou het toch komen dat Nancy me aan Milka Muffin doet denken? :p

Laatst gewijzigd door Luna op za 24 sep 2011, 18:06, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie