Hoofdstuk 10

'Daniël, Daisy, kom eens hier.' Riep ik naar boven. De twee kwamen de trap af en plofte naast me neer op de bank. 'What's the problem?' Zei Daniël. 'Ik moet jullie iets vertellen en vragen... Vroeger toen ik van jullie leeftijd was, was ik een echte lastpost. Ik deed alles wat niet mocht. Ik werd zelfs vaker opgepakt. Op een avond weer, mijn ouders werden gebeld. Op de weg naar het bureau kregen ze een ongeluk en zijn ze gestorven. Ik heb dit mezelf nooit vergeven...' 'Wauw mam, wat erg.' Zei Daisy. Daniël knikte.

'Om toch iets te bereiken ben ik een 10G begonnen, waarvan het doel is tien generaties voortzetten. Elke generatie moet weer de volgende generatieleider kiezen, ik dus ook. Het was moeilijk om tussen jullie twee te kiezen... Maar ik heb gekozen voor degene waarvan ik dacht dat die het het leukst zou vinden en diegene is Daisy. Sorry Daniël.' 'Dankje mam!' Schreeuwde Daisy. 'Is niet erg hoor mam. Ik zie het Daisy ook eerder doen als mij.'

Ik stond op en gaf Daisy en Daniël allebei een knuffel. 'Beloof je me dat je het goed gaat doen schat?' 'Tuurlijk mam! Ik heb er nu al zin in!'
Einde Generatie 1