Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

173 berichten • Pagina 1 van 9

o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Lost: Hoofdstuk 7

Afbeelding

Welkom in het topic van Lost, geschreven door Jeremy en Nina.

In het leven gebeuren vervelende dingen die je liever niet meemaakt, maar een keuze heb je meestal niet. Finn is iemand die zijn jeugd liever anders had gezien, met ouders die er voor hem waren op de momenten dat hij dat wilde en een grote groep vrienden om hem heen. Maar zijn ouders dachten daar anders over en Finn werd in een kostschool gedumpt. Op zo’n moment kun je niet veel anders doen dan het accepteren en proberen er een goede tijd van te maken. Maar daar kwam abrupt een einde aan toen er op die ene dag iets vreselijks gebeurde…

Hoofdstukken:
Proloog
Hoofdstuk 1
Hoofdstuk 2
Hoofdstuk 3
Hoofdstuk 4
Hoofdstuk 5
Hoofdstuk 6
Hoofdstuk 7

Laatst gewijzigd door o0simsfreak0o op di 16 aug 2011, 13:55, 6 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Nina

Re: Lost

Special thanks to:

Wim Huiskamp! De prachtige kostschool waar Finn tijdens het verhaal woont is gemaakt door Wim, hij heeft er veel tijd aan besteed en daarvoor zijn wij hem heel erg dankbaar.
Wim maakt heel veel mooie dingen, wij raden je aan om eens HIER te kijken voor nog meer creaties.

Alle foto's van dit verhaal zijn gemaakt door Jeremy (o0simsfreak0o), alle tekst is geschreven door Nina.
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Ben benieuwd, klinkt al leuk ^_^
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Nina

Ik ben ook benieuwd wat jullie er van vinden :D De proloog is al in de maak en we hopen dat jullie die hier snel kunnen lezen.
Nina

@ Tarabatch: Ik hoop vanavond en anders morgenochtend, we moeten nog de laatste dingen afronden ;)
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Ben benieuwd :)
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Nina

Proloog:

Afbeelding

Zwijgend zat ik op de leren bank van de stinkende gele taxi die mij naar het puntje van Bridgeport bracht. De afgelopen maanden waren niet niks, ze waren zelfs heel erg zwaar geweest. Er was van alles gebeurd en het had zich allemaal opgestapeld, heel diep vanbinnen. Gisteren stortte ik in, met mijn 16 jaar kon ik al die heftige dingen niet aan. Niet dat mijn ouders of een ander volwassen iemand dat wel kon. Maar mijn ouders wisten niks van dit alles. Ze hadden nooit een vraag gesteld over hoe het nou was op die school…

Afbeelding

De chauffeur stopte en ik drukte hem 50 Simdollar in de hand, kleiner had ik niet. Ik wachtte tot hij weg reed en stapte toen van de weg af. Hier, aan de rustige kant van Bridgeport, kwam ik vroeger vaak met mijn opa en oma. Vroeger… Toen dacht ik dat als het lipje van het pak hagelslag was gescheurd het al een ramp was. Dat er alleen maar vrede op de wereld bestond. En dat mijn ouders de beste van de wereld waren.

Afbeelding

Nu wist ik wel beter. Mijn grootouders overleden toen ik 12 jaar was en vanaf dat moment was ik elke dag alleen. Als mijn ouders op tournee waren zorgde de butler voor mij, maar die man vergeet ik liever. Als ze wel thuis waren, iets wat zelden gebeurde, waren ze te druk met zichzelf.
En toen ik net 15 was geworden, kreeg ik een groot cadeau volgens mijn ouders. We gingen namelijk verhuizen, van Hollywood naar Bridgeport. Al mijn vrienden moest ik achterlaten, en ja, ook het meisje waar ik zo verliefd op was. Belle…

Afbeelding

Maar nu was het zo ver, dit was het moment. Al mijn gedachten over mijn tijd als kind schoof ik weg. Zenuwachtig, maar vastbesloten, keek ik naar beneden, naar het water. Vanaf hier leek het niet ver, maar ik wist dat het wel zo’n 5 meter was.
Ik wilde dit leven achter mij laten. Waarschijnlijk deed ik hier mijn ouders nog een plezier mee ook, maar dat boeide mij nu niet. Ik wilde naar mijn opa en oma, daarboven.

Afbeelding

Voor de laatste keer keek ik om mij heen, maar het was heel stil. In mijn hoofd kwamen de gezichten van mijn ouders, mijn grootouders, mijn klasgenoten in deze stad, Belle en mijn vrienden uit Hollywood voorbij. De één knikte ‘ja’, de ander schudde ‘nee’.
Trillend op mijn benen nam ik een grote hap adem, schuifelde ik nog een paar centimeter dichter naar de rand, en toen…

Lees het in Lost!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie