Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

31 berichten • Pagina 1 van 2

Gebruikersavatar
WhateverItTakes
Snackventer Snackventer
Berichten:
82
Lid geworden op:
wo 20 feb 2013, 18:38

Lovely Memories - Update (pagina 3)

Mijn ouders stuurden me naar een Internaat in Moonlight Falls, omdat ik een "probleem geval" ben. Zelfs de gevangenis klinkt nog leuker dan Internaat Wederkeer.

Serieus, wie is er zo verknipt dat ie de naam Wederkeer bedenkt?

Ik zal proberen het beste ervan te maken. Zolang dat duurt.
Afbeelding


Afbeelding

Het gebouw.
Afbeelding


Ach ja, laat ik maar naar binnen gaan. Kan ik ook gelijk kennis maken met die andere idioten die hier opgesloten zitten.
Afbeelding

In plaats van jeugd criminelen -zo noemt de Politie ons- vind ik helemaal niks of iemand. Welk internaat heeft er nou geen inwoners?
Afbeelding
Afbeelding

Plotseling valt mijn oog op een prikboord aan de muur.
"Beste gevallen die te vroeg zijn aangekomen, de rest van jullie huisgenoten zullen morgen om 9 uur in de ochtend arriveren.
Gedraag je alsjeblieft niet alsof je thuis bent.
-M
"

Afbeelding

Wat is dit voor een (plaats scheldwoord)! Mijn ouders zeiden nog zo zondag. Nu kunnen ze me lekker gaan ophalen ook.. En ik kom niet meer terug naar deze hel.
Afbeelding

Ook nog eens geen bereik. Het gaat helemaal toppie, Evan!

Dan schiet me opeens iets te binnen, er is ook nog een bovenverdieping. Misschien is er wel iemand daar. Kan toch best? Of zou diegene me dan wel gehoord hebben?
Afbeelding

Was ik nou maar beneden gebleven.. Deze plek is anstaanjagend, die schilderijen zullen me nog dagen achtervolgen in mijn dromen..
Afbeelding

Op een bordje aan een deur gespijkerd staan de woorden Jongens slaapkamer. Zonder erbij na te denken, ren ik naar binnen. Niemand. Niks dan tweepersoons-bedden.

Afbeelding

Slapen lijkt het beste om te doen nu. Misschien word ik morgen wel weer thuis wakker, bij mijn ouders, bij mijn vrienden, bij mijn liefde. Langzaam sluiten mijn ogen zich en val ik in een onrustige slaap.

Wat vinden jullie ervan? Wil graag jullie tips en tops horen :D

Laatst gewijzigd door WhateverItTakes op di 12 mar 2013, 17:40, 4 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Don't be afraid to be different
Gebruikersavatar
WhateverItTakes
Snackventer Snackventer
Berichten:
82
Lid geworden op:
wo 20 feb 2013, 18:38

Re: Lovely Memories

Voorproefje van volgende update :P :

De volgende morgen ligt er een briefje op tafel van M. Jade duwt iedereen opzij en leest het voor:

"Elke zaterdag mogen de acht "probleem gevallen" iemand aanwijzen wie volgens hun weg moet. De twee mensen met de meeste stemmen worden opgesloten in één kamer. Wie het eerste doodgaat verliest (manieren om te sterven verschilt per kamer), en de ander mag weer terug naar het internaat.
Leven is een voorrecht, doe er wat mee.
-M"
Afbeelding
Don't be afraid to be different
Gebruikersavatar
WhateverItTakes
Snackventer Snackventer
Berichten:
82
Lid geworden op:
wo 20 feb 2013, 18:38

Re: Lovely Memories

Jullie krijgen de huisgenoten zo snel mogelijk te zien :3

Edit: Het verhaal wordt geschreven in het perspectief van Evan.

Laatst gewijzigd door WhateverItTakes op ma 11 mar 2013, 22:55, 2 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Don't be afraid to be different

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie