Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

182 berichten • Pagina 7 van 10

Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: ~ Familie Dean: Het leven van Benjamin. (H11 21-04-13)

^ Hahahaha, dat vond ik dus ook al zo knap! XD

Enne, ik heb een vraagje:

Ik kon laatst op de telefoon klikken en een zangtelegram bestellen ofzo. Laat ik showtime nou amper gespeeld hebben en daar dus echt geen verstand van hebben. Hoe zit dat ook met dingen sturen naar elkaar in de sims? Ik had iemand namelijk een keer een cadeau verstuurd, die was aangekomen. En met Sims sturen met simport ofzo?
:p
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: ~ Familie Dean: Het leven van Benjamin. (H11 21-04-13)

Als je een zangtelegram besteld dan krijg je een pre-made sim uit je stad die in een 'apen'pakje naar je toe komt, en voor je gaat zingen (of voor iemand anders ;) ).
Als je iets wilt sturen naar iemand moet je naar je profiel gaan, en dan op het cadeau-icoontje klikken, en dan wijst het zich vanzelf. Dit kan volgens mij ook via de brievenbus, maar dat weet ik niet helemaal zeker ;)
En Simport doe je via de optie Simport en ook dat wijst zich dan vanzelf.

De opties 'profiel' en 'Simport' staan trouwens onderaan de lijst waar je ook de opslaan en afsluiten opties hebt ;)
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: ~ Familie Dean: Het leven van Benjamin. (H11 21-04-13)

Sorry dat ik niet zo lang heb geüpdatet, lieve volgers! Mijn Sims liep de laatste tijd gewoon na een half uur vast, en het was echt om gek van te worden. Ik heb gister alles verwijderd, maar dit keer heb ik slechts de helft van alle spellen geïnstalleerd. Dit heb ik bewust gedaan, in de hoop dat mijn computer het wel aan kan om niet alle spelen te hoeven draaien. Nou, gister heb ik het heel even uit kunnen proberen, maar mijn spel liep in ieder geval nog niet vast.

Ik wil graag weer verder met dit dagboek. Ik ga waarschijnlijk geheugen erbij laten zetten bij mijn computer, zodat ik wel alle spellen zou kunnen draaien, maar dat kan nog wel even duren. Als ik verder ga met dit dagboek, dan gaat er een hoop veranderen, want dan kunnen ze niet meer in Appaloosa wonen, omdat ik beestenbende niet meer geïnstalleerd heb. Dit zou ik wel jammer vinden, dus er is een grote kans dat dit dagboek pas geüpdatet wordt als mijn Sims weer volledig geïnstalleerd is en goed loopt!

Ook wou ik gaan beginnen met de Maddisons, maar dit laat ik denk helemaal liggen totdat alles het weer doet. In de tussentijd ga ik gewoon lekker veel Sims spelen en heel veel ontdekken in de Sims die ik nog nooit gedaan heb. Wat huizenprojecten waar ik mee bezig was laat ik ook nog even liggen, want anders missen die huizen een hoop spullen die ik nu niet meer heb.
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: ~ Familie Dean: Het leven van Benjamin. (Mededeling p.14

~ Familie Starren (Benny's studieverhaal)

Afbeelding

Dit is het verhaal van Benny Starren, een knappe, maar toch onzekere jongeman. Benny Starren heeft net als Benjamin een doel voor ogen. Hij wil de hoogste graad halen in 'wetenschap en geneeskunde' om vervolgens chirurg te worden. Ook wilt hij van zijn verlegen persoonlijkheid afkomen zodat hij een vriendin kan vinden.
Helpen jullie Benny tijdens zijn studie voor de hoogste graad? En zullen jullie achter hem staan als hij eenmaal chirurg is en een vriendin heeft?

Zoals jullie misschien wel weten, gaat Benny dus een deel worden van dit dagboek. Benjamin heeft zijn doel bereikt, en nu is het de taak aan Benny om zijn doel te bereiken. Hoe zullen deze twee huishoudens ooit bij elkaar komen? De familie Dean gaat in ieder geval ook in Monte Vista wonen, ze zullen dus wel veranderen, omdat ik niet alle uitbreidingen heb, zal het kapsel van Benjamin al anders zijn.
Ik kondig dit nu al aan, maar er zal pas een update verschijnen over een week omdat ik dan meer tijd heb om te spelen. Ook wil ik de familie Dean in een fatsoenlijk huis zetten dus moet ik daar ook weer wat voorbereidingen voor treffen, maar dat komt allemaal goed! Ik heb er heel erg zin in om dit huishouden bij dit dagboek te betrekken!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie