Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

244 berichten • Pagina 5 van 13

Simdessy
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
143
Lid geworden op:
di 18 sep 2012, 16:24

Re: De 100 Baby's van Sofie Bergendam

Vandaag een korte update, we zitten ongeveer op 1/3!

Update 18: Een nieuw begin.

Ik had al een een tijdje niets gehoord van Mike en zijn vader Derek. Ik had de hoop opgegeven dat de vloek opgeheven kon worden. En dus besloot ik om dan maar liefdeloos 100 baby's te krijgen. En daarna, daarna kon ik hopelijk gelukkig zijn.

Afbeelding

Het huis was te klein en dus besloot ik beide verdiepingen iets uit te breiden. De eerste verdieping:

Afbeelding

En beneden:

Afbeelding

Catharina groeide op naar Tiener en kreeg daarbij de eigenschap Paardenliefhebber.

Afbeelding

En ook Donny werd een Tiener en werd een Vlotte Babbelaar.

Afbeelding

Ik voelde de tweeling in mijn buik wild bewegen.

Afbeelding

En ik besloot dat ik Miraj de waarheid moest vertellen.

Afbeelding

En dus legde ik hem uit dat ik zwanger van hem was, maar geen relatie met hem wilde.

Afbeelding

In eerste instantie werd hij woest, hij voelde zich gebruikt.

Afbeelding

Ik probeerde hem uit te leggen dat de zorg voor de kinderen al genoeg tijd opslokte.

Afbeelding

Hij trok langzaam bij.

Afbeelding

En hij zei dat als ik iets nodig had, wat dan ook, hij altijd voor me klaar zou staan.

Afbeelding

En toen begonnen de weeën.

Afbeelding

Omdat iedereen in paniek raakte, stuurde ik ze weg, ik wilde deze bevalling graag alleen doen.

Afbeelding

Voor de eerste keer alleen thuis. Catharina en Donny bleven maar staan staren, maar ik zei dat ook zij me maar even met rust moesten laten.

Afbeelding

En zo werd Ferry geboren met de eigenschappen Makelijk onder de indruk en Dapper.

Afbeelding

En ook Gerda werd geboren, met de eigenschappen Dapper en Humeurig.

Afbeelding

Ik besloot dat het tijd was voor een nieuwe outfit en een nieuw kapsel, er was een nieuwe ik. De ik die 100 baby's zou krijgen, zodat ik eindelijk gelukkig zou worden. En aangezien de dood me nog lang niet zou komen halen, was ik er van overtuigd dat ik het zou halen.

Afbeelding

Ik had Freek Pengel al een tijdje geleden ontmoet op een feestje.

Afbeelding

Hij leek me de ideale kandidaat om vader van 1 of meerdere van mijn kinderen te worden. Hij was vrij en wilde geen relatie.

Afbeelding

We zagen elkaar regelmatig.

Afbeelding

Ferry groeide op naar Peuter.

Afbeelding

En ook Gerda werd een Peuter.

Afbeelding

Ik leerde ze lopen.

Afbeelding

En toen werd Esther een tiener, en wat leek ze veel op mij! Ze kreeg de eigenschap Flirterig, wat ze vast ook van mij had.

Afbeelding

Ik leerde een aantal nieuwe mannen kennen, waaronder Thornton Wolff.

Afbeelding

En Catharina leerde de peuters praten.

Afbeelding

Ook schreef ik nog veel. (Ik snap niet hoe het kan, maar Sofie had hier ineens een heel ander kapsel en een heel andere outfit dan ik voor haar ingesteld heb :D)

Afbeelding

En ik wilde ook wat meer tijd besteden aan mijn reeds volwassen kinderen, Uweno.

Afbeelding

Hally:

Afbeelding

En toen groeide Ferry alweer op naar Kind, hij kreeg daarbij de eigenschap Opmerkzaam.

Afbeelding

En ook Gerda werd een kind en werd een Voertuigliefhebber.

Afbeelding

En ik kwam erachter dat ik zwanger was van Freek.

Afbeelding

Catharina werd een Jongvolwassen en kreeg daarbij de eigenschap Bindingsprobleem.

Afbeelding

Ook Donny werd en Jongvolwassene en kreeg een Hekel aan Kunst.

Afbeelding

Het werd een waanzinnig feest, waarna Catharina en Donny naar hun nieuwe huisje vertrokken.

Afbeelding

Baby 34 is onderweg! Dus we zijn op 1/3 van de challenge! Het wordt steeds lastiger om er een verhaal in te houden, maar ik heb nog zeker 2 grote gebeurtenissen in petto. 1 daarvan zal rond de 50 baby's plaats vinden, omdat we dan op de helft zijn! Ik kan alvast verklappen dat het een heftige magische gebeurtenis zal worden ;).

Baby 1: Annabel - Jongvolwassene - Humeurig/Genie/Houdt van buiten/Gedisciplineerd/Vegetariër - Vader: Stilles McGraw.
Baby 2: Bella - Jongvolwassene - Virtuoos/Excentriek/Kattenliefhebber/Bovennatuurlijke fan/Ambitieus - Vader: Xander Clavell.
Baby 3: Christiaan - Jongvolwassene - Neuroot/Genie/Excentriek/Ambitieus/Gedisciplineerd - Vader: Xander Clavell.
Baby 4: Daniëlle - Jongvolwassene - Gestoord/Vals/Bankhanger/Feestbeest/Bang voor water - Vader: Cyclon Sword.
Baby 5: Elise - Jongvolwassene - Genie/Virtuoos/Geluksvogel/Netjes/Einzelgänger - Vader: Cyclon Sword.
Baby 6: Ferdinand - Jongvolwassene - Atletisch/Virtuoos/Diva/Beeldige beeldhouwer/Avontuurlijk - Vader: Peter Langerak.
Baby 7: Gea - Jongvolwassene - Opmerkzaam/Neuroot/Overemotioneel/Geweldige zoener/dapper - Vader: Peter Langerak.
Baby 8: Hally - Jongvolwassene - Hekel aan buiten/Lichte slaper/Fotografenblik/geluksvogel/Bovennatuurlijk scepticus - Vader: Peter Langerak.
Baby 9: Ilse - Jongvolwassene - Humeurig/Artistiek/Makkelijk onder de indruk/feestbeest/bovennatuurlijk scepticus - Vader: Peter Langerak.
Baby 10: Jessica - Jongvolwassene - Klunzig/Dapper/Nachtbraker/Hengelaar/Hopeloze romanticus - Vader: Peter Langerak.
Baby 11: Kimberly - Jongvolwassene - Neuroot/Excentriek/Ambitieus/Avontuurlijk/Vriendelijk - Vader: Peter Langerak.
Baby 12: Lennard - Jongvolwassene - Goed/Hekel aan buiten/Zuinig/Verliezer/Groene vingers - Vader: Peter Langerak.
Baby 13: Miranda - Jongvolwassene - Gedisciplineerd/Houdt van warmte/Overemotioneel/Hekel aan kunst/Net - Vader: Maikel Bartels.
Baby 14: Noud - Jongvolwassene - Houdt van warmte/Vriendelijk/Vals/Goed gevoel voor humor/Feestbeest - Vader: Maikel Bartels.
Baby 15: Omar - Jongvolwassene - Vriendelijk/Artistiek/Workaholic/Overenthousiast/Beeldige Beeldhouwer - Vader: VJ Alvi.
Baby 16: Priscilla - Jongvolwassene - Gestoord/Einzelgänger/Virtuoos/Vriendelijk/Bovennatuurlijke fan - Vader: VJ Alvi.
Baby 17: Quincy - Jongvolwassene - Gestoord/Slons/Technofoob/Kattenliefhebber/Klunzig - Vader: VJ Alvi.
Baby 18: Rosanne - Jongvolwassene - Neuroot/Artistiek/Overenthousiast/Goed/Geboren Kok - Vader: VJ Alvi.
Baby 19: Stefan - Jongvolwassene - Dapper/Vals/Nachtbraker/Groene Vingers/Virtuoos - Vader: Meteo Verrein Stuart.
Baby 20: Tineke - Jongvolwassene - Virtuoos/Klunzig/Overemotioneel/Geboren Verkoopster - Vader: Meteo Verrein Stuart.
Baby 21: Uweno - Jongvolwassene - Gedisciplineerd/Dapper/Kattenliefhebber/Dramatisch/Hopeloze Romanticus - Vader: Mike van Dorst.
Baby 22: Victor - Jongvolwassene - Dapper/Excentriek/Overenthousiast/Kattenliefhebber/Gestoord - Vader: Mateo Verrein Stuart.
Baby 23: Wouter - Jongvolwassene - Neuroot/Klunzig/Opmerkzaam/Flirtvrij/Nooit Naakt - Vader: Mateo Verrein Stuart.
Baby 24: Xavier - Jongvolwassene - Bankhanger/Houdt van Warmte/Hekel aan Kunst/Goed/Paardenliefhebber - Vader: Mateo Verrein Stuart.
Baby 25!: Ylena - Jongvolwassene - Hekel aan Buiten/Vriendelijk/Verliezer/Net/Nooit Naakt - Vader: Geoffrey Landgraaf.
Baby 26: Zachery - Jongvolwassene - Houdt van Warmte/Einzelgänger/Nooit Naakt/Geboren Kok/Goed Gevoel voor Humor - Vader: Geoffrey Landgraaf.
Baby 27: Anastacia - Jongvolwassene - Vader: Geoffrey Landgraaf.
Baby 28: Bobby - Jongvolwassene - Lichte Slaper/Slons/Geluksvogel/Sociale Vlinder/Onweerstaanbaar - Vader: Geoffrey Landgraaf.
Baby 29: Catharina - Jongvolwassene - Vals/Artistiek/Fotografenblik/Paardenliefhebber/Bindingsprobleem - Vader: Geoffrey Landgraaf.
Baby 30: Donny - Jongvolwassene - Houdt van Kou/Gestoord/Hengelaar/Vlotte Babbelaar/Hekel aan Kunst - Vader: Geoffrey Landgraaf.
Baby 31: Esther - Tiener - Artistiek/Bankhanger/Houdt van Buiten/Flirterig - Vader: Hank Goddart.
Baby 32: Ferry - Kind - Makkelijk onder de indruk/Dapper/Opmerkzaam - Vader: Miraj Alvi.
Baby 33: Gerda - Kind - Dapper/Humeurig/Voertuigliefhebber - Vader: Miraj Alvi.
Gebruikersavatar
sims-mike
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1864
Lid geworden op:
di 26 apr 2011, 08:39

Re: De 100 Baby's van Sofie Bergendam

Ik had een vraagje voor Simdessy.
Heb je de button van 15 kinderen al gekregen? zo ja na hoeveel kinderen.

Ik heb momenteel 19 kinderen opgevoed en er zijn er nog op komst maar tot op heden is de button nog niet gekomen. Online had ik vernomen dat er iemand de button kreeg na 20 kinderen.

Met dank bij voorbaat.

Veel succes met uw kroost.
Simdessy
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
143
Lid geworden op:
di 18 sep 2012, 16:24

Re: De 100 Baby's van Sofie Bergendam

@simsmike, nee, ik heb hem nog niet gekregen. Zag dat het een nieuwe button was die rond studentenleven uitkwam. Toen had ik al zo'n 20 a 25 baby's. Dus ik baalde wel een btje, maar als we toch voor de 100 gaan, zal ik die button vast nog wel verdienen.

Ik ben momenteel echt verslaafd aan mijn challenge, denk dan ook dat er morgen nog wel weer een update komt. Het is echt heel leuk om eens anders te spelen. Ben ook al bezig met de voorbereidingen voor een van vagebond tot miljonair challenge, maar dan moet dit verhaal eerst klaar zijn.

En in het echt zou ik ook geen 100 kids willen Haha, gelukkig kan dat met de sims. Die arme Sofie!
Simdessy
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
143
Lid geworden op:
di 18 sep 2012, 16:24

Re: De 100 Baby's van Sofie Bergendam

Update 19: Vaste vaders.

Ik deed het rustig aan tijdens deze zwangerschap en Gerda en Ferry hielden me gezelschap.

Afbeelding

En ook onze huisdieren hielden me gezelschap.

Afbeelding

En zodra ik me goed genoeg voelde, vond ik ook nog de tijd om af en toe verder te werken aan mijn nieuwe boek.

Afbeelding

Op een dag liep ik de trap af en kreeg ik een enorme steek in mijn buik.

Afbeelding

Waarna de weeën begonnen.

Afbeelding

Ik had besloten om de bevalling weer zelf te doen, thuis.

Afbeelding

Henk werd geboren met de eigenschappen Hekel aan Buiten en Vaste Slaper.

Afbeelding

En ook zijn tweelingbroer Irvin werd geboren, hij kreeg de eigenschappen Excentriek en Makkelijk onder de Indruk.

Afbeelding

We hadden weer een feestje. Esther werd een Jongvolwassene en kreeg daarbij de eigenschap Ambitieus. Ze leek nog steeds heel veel op mij, vooral ook omdat ze 1 van mijn outfits had geleend.

Afbeelding

Ik was inmiddels een beroemdheid geworden en zelfs Xavier wilde een handtekening van mij.

Afbeelding

Ik besloot tijdens dit feestje eens goed met Freek te praten, ik was net bevallen van zijn kinderen, nu moest ik hem nog vertellen dat ik geen vaste relatie wilde.

Afbeelding

Ik was bang dat hij boos zou worden, maar hij vond het geen enkel probleem, hij had bindingsangst en wilde zelf ook geen vaste relatie. Hij zou voor me klaar staan als ik hem nodig had en als er kinderen uit voort zouden komen, zou hij me daarbij helpen.

Afbeelding

Esther ging de wijde wereld in om haar eigen leven te leiden. Ondertussen was ik ontzettend gecharmeerd van Thornton, hij was een knappe en rijke man.

Afbeelding

En ik besloot hem te zoenen.

Afbeelding

We dansten, hij was echt een ontzettend charmante man, die wist hoe hij een vrouw het hof moest maken. Heel anders dan Freek, die een gewone jongen was.

Afbeelding

Ik besloot dat Thornton ook een goede kandidaat was om een kindje mee te krijgen.

Afbeelding

Hij was lief en wilde eerst lange tijd alleen maar knuffelen.

Afbeelding

Totdat ik het overnam.

Afbeelding

Hij was ook nog eens een fantastische minnaar.

Afbeelding

Een paar weken later ging ik 's avonds even bij de tweeling kijken, Henk en Irvin.

Afbeelding

Daarna haalde ik de post, de zon ging langzaam onder.

Afbeelding

En de sterren kwamen op. Ik belde de dokter voor de uitslag van mijn zwangerschapstest.

Afbeelding

En ja hoor, ik was zwanger van Thornton.

Afbeelding

Het was weer tijd voor een feestje, het was inmiddels weer zomer geworden, dus we vierden de verjaardagen weer aan het zwembad. Dit waren mijn lievelingsfeestjes.

Afbeelding

Ferry groeide op naar Tiener en kreeg daarbij de eigenschap Vals.

Afbeelding

Ook zijn tweelingzus Gerda groeide op en werd Flirtvrij.

Afbeelding

Ze waren dol op schaken.

Afbeelding

Henk werd een Peuter.

Afbeelding

En ook zijn tweelingbroer Irvin werd een Peuter.

Afbeelding

Samen met Gerda leerde ik de peuters praten.

Afbeelding

En Ferry en Gerda leerde de peuters lopen. Ze deden er alles aan om mij te ontzien tijdens mijn zwangerschap.

Afbeelding

Ik genoot ontzettend van mijn kinderen.

Afbeelding

En mijn mooie huis, met prachtig uitzicht, dat ik aan Geoff te danken had.

Afbeelding

Ik zou alles willen ruilen om nog maar 1 dag door te kunnen brengen met Peter. Ik miste hem nog steeds ontzettend en ik hield nog zo veel van hem. Maar ik kreeg niet lang de tijd om hierover na te denken.

Afbeelding

De weeën begonnen en ik haastte me naar het ziekenhuis, het voelde niet goed dit keer.

Afbeelding

Ik belde VJ en hij kwam ook meteen naar het ziekenhuis. We waren nog steeds goede vrienden en ik had zijn steun nodig.

Afbeelding

Ook Thornton had ik gebeld, hij was immers de vader en ik wist niet zeker of het deze keer wel goed zou gaan.

Afbeelding

Gelukkig verliep de bevalling goed en Jack werd geboren met de eigenschappen Makkelijk onder de Indruk en Atletisch. Thronton wachtte me op met zijn limousine.

Afbeelding

Een paar dagen later hadden we weer een zwembadfeestje.

Afbeelding

Henk groeide op naar Kind en kreeg daarbij de eigenschap Geen Gevoel voor Humor.

Afbeelding

En ook Irvin was jarig.

Afbeelding

Ook hij groeide op naar Kind en werd een Neuroot.

Afbeelding

De bovennatuurlijke Sims waren langzaam naar Sunset Valley gekomen, ik denk dat Mike de weg voor ze vrij heeft gemaakt. Over het algemeen werden ze wel geaccepteerd. En er waren ook Sims zoals VJ, die graag een vampier wilde zijn en dus een vampier had gevraagd hem te transformeren.

Afbeelding

Thornton kwam nog regelmatig langs.

Afbeelding

En na een zwangerschapstest, kwam ik erachter dat ik weer zwanger van hem was.

Afbeelding

En het was alweer tijd voor een zwembadfeestje!

Afbeelding

Dit keer werden Ferry en Gerda Jongvolwassen. Ferry kreeg daarbij de eigenschap Kattenliefhebber.

Afbeelding

En Gerda kreeg de eigenschap Houdt van Warmte.

Afbeelding

Ik besloot Thornton te vertellen dat ik weer zwanger van hem was en verder hetzelfde praatje als met Freek te houden.

Afbeelding

Ik legde hem uit dat ik hem graag mocht, maar dat ik gewoon niet zat te wachten op een relatie.

Afbeelding

Hij haalde opgelucht adem, hij dacht er precies hetzelfde over!

Afbeelding

En zo werd het alweer een geweldig feest.

Afbeelding

Voordat Ferry en Gerda naar hun nieuwe huisje verhuisde pakte Ferry onze kat Forest op.

Afbeelding

Hij deed haar nog 1 keer in bad.

Afbeelding

En vervolgens verhuisden Gerda en Ferry naar een eigen huisje.
De volgende dag kwam Lao me vrolijk begroetten.

Afbeelding

Toen Freek ineens voor de deur stond.

Afbeelding

Hij had er geen problemen mee dat ik nu zwanger was van Thornton.

Afbeelding

En hij kwam me gezelschap houden omdat ik hoogzwanger was en zo veel mogelijk rust moest houden.

Afbeelding

Ook wilde hij zijn kinderen wat beter leren kennen.

Afbeelding

Jack groeide op naar Peuter.

Afbeelding

En ik maakte hem zindelijk.

Afbeelding

Leerde hem praten.

Afbeelding

En lopen.

Afbeelding

En toen, terwijl ik druk met Jack bezig was...

Afbeelding

Begonnen mijn weeën.

Afbeelding

Kevin werd geboren met de eigenschappen Atletisch en Humeurig.

Afbeelding

En Laura werd geboren met de eigenschappen Lichte Slaper en Houdt van Kou.

Afbeelding

Bonehilde groeide op naar Oudere.

Afbeelding

En toen ik de post ging halen, kwam ik erachter dat Freek alweer op visite kwam.

Afbeelding

Dus vroeg ik hem binnen te komen.

Afbeelding

En in de gang kuste ik hem.

Afbeelding

En uiteindelijk belandden we weer samen in bed.

Afbeelding

Het was weer tijd voor een zwembadfeestje.

Afbeelding

Henk groeide op naar Tiener en kreeg daarbij de eigenschap Groene Vingers.

Afbeelding

En ook Irvin groeide op naar Tiener en werd een Hopeloze Romanticus.

Afbeelding

Ze waren een onafscheidelijke tweeling en deden alles samen.

Afbeelding

Ik ging langzaam weer verder met mijn boek.

Afbeelding

En Freek.

Afbeelding

Die hielp regelmatig met de kinderen of het huishouden.

Afbeelding

En ik kwam erachter dat ik weer zwanger was van Freek.

Afbeelding

Toen was het alweer tijd voor het laatste zwembadfeestje, de zomer was bijna voorbij.

Afbeelding

Jack groeide op naar kind en kreeg daarbij de eigenschap Workaholic.

Afbeelding

Het werd weer een fantastisch feest.

Afbeelding

Je kan nog amper zien dat ik alweer zwanger was.

Afbeelding

En ik leerde een nieuwe man kennen, hij was ontzettend leuk en hij was een vampier.

Afbeelding

De dagen waren rustig en eenzaam, ik was blij met elk kindje, maar ik miste Peter, mijn lieve Peter.

Afbeelding

Gelukkig had ik Forest en Lao, mijn geweldige huisdieren.

Afbeelding

Ik wist niet hoe de vampier heette, maar op het volgende feestje verscheen hij weer.

Afbeelding

Hij danste met me en het was zo romantisch, tot hij op mijn teen ging staan.

Afbeelding

Hij schrok ervan.

Afbeelding

En bood zijn excuses aan.

Afbeelding

Het geeft niets, zei ik en gaf hem een dikke knuffel. Ik wist het toen nog niet, maar ik viel toen al als een blok voor hem.

Afbeelding

Henk groeide op naar Jongvolwassene en werd een Genie.

Afbeelding

Ook Irvin groeide op naar Jongvolwassene en werd een Kleptomaan.

Afbeelding

Kevin groeide op naar Peuter.

Afbeelding

En ook zijn tweelingzus Laura werd een Peuter.

Afbeelding

Ik leerde ze praten.

Afbeelding

En toen begonnen mijn weeën.

Afbeelding

Ik wilde dit keer toch liever in het ziekenhuis bevallen.

Afbeelding

Esther, Ferry en Hally kwamen me daar opzoeken.

Afbeelding

En ik beviel van een tweeling.

Afbeelding

Mirjam werd geboren met de eigenschappen Dapper en Houdt van Buiten.

Afbeelding

En Nienke werd geboren met de eigenschappen Lichte Slaper en Overenthousiast.

Afbeelding

Zo en toen waren we bij de 40 baby's :D, volgende keer weer een iets meer sprankelende update :thumbsup.

Baby 1: Annabel - Jongvolwassene - Humeurig/Genie/Houdt van buiten/Gedisciplineerd/Vegetariër - Vader: Stilles McGraw.
Baby 2: Bella - Jongvolwassene - Virtuoos/Excentriek/Kattenliefhebber/Bovennatuurlijke fan/Ambitieus - Vader: Xander Clavell.
Baby 3: Christiaan - Jongvolwassene - Neuroot/Genie/Excentriek/Ambitieus/Gedisciplineerd - Vader: Xander Clavell.
Baby 4: Daniëlle - Jongvolwassene - Gestoord/Vals/Bankhanger/Feestbeest/Bang voor water - Vader: Cyclon Sword.
Baby 5: Elise - Jongvolwassene - Genie/Virtuoos/Geluksvogel/Netjes/Einzelgänger - Vader: Cyclon Sword.
Baby 6: Ferdinand - Jongvolwassene - Atletisch/Virtuoos/Diva/Beeldige beeldhouwer/Avontuurlijk - Vader: Peter Langerak.
Baby 7: Gea - Jongvolwassene - Opmerkzaam/Neuroot/Overemotioneel/Geweldige zoener/dapper - Vader: Peter Langerak.
Baby 8: Hally - Jongvolwassene - Hekel aan buiten/Lichte slaper/Fotografenblik/geluksvogel/Bovennatuurlijk scepticus - Vader: Peter Langerak.
Baby 9: Ilse - Jongvolwassene - Humeurig/Artistiek/Makkelijk onder de indruk/feestbeest/bovennatuurlijk scepticus - Vader: Peter Langerak.
Baby 10: Jessica - Jongvolwassene - Klunzig/Dapper/Nachtbraker/Hengelaar/Hopeloze romanticus - Vader: Peter Langerak.
Baby 11: Kimberly - Jongvolwassene - Neuroot/Excentriek/Ambitieus/Avontuurlijk/Vriendelijk - Vader: Peter Langerak.
Baby 12: Lennard - Jongvolwassene - Goed/Hekel aan buiten/Zuinig/Verliezer/Groene vingers - Vader: Peter Langerak.
Baby 13: Miranda - Jongvolwassene - Gedisciplineerd/Houdt van warmte/Overemotioneel/Hekel aan kunst/Net - Vader: Maikel Bartels.
Baby 14: Noud - Jongvolwassene - Houdt van warmte/Vriendelijk/Vals/Goed gevoel voor humor/Feestbeest - Vader: Maikel Bartels.
Baby 15: Omar - Jongvolwassene - Vriendelijk/Artistiek/Workaholic/Overenthousiast/Beeldige Beeldhouwer - Vader: VJ Alvi.
Baby 16: Priscilla - Jongvolwassene - Gestoord/Einzelgänger/Virtuoos/Vriendelijk/Bovennatuurlijke fan - Vader: VJ Alvi.
Baby 17: Quincy - Jongvolwassene - Gestoord/Slons/Technofoob/Kattenliefhebber/Klunzig - Vader: VJ Alvi.
Baby 18: Rosanne - Jongvolwassene - Neuroot/Artistiek/Overenthousiast/Goed/Geboren Kok - Vader: VJ Alvi.
Baby 19: Stefan - Jongvolwassene - Dapper/Vals/Nachtbraker/Groene Vingers/Virtuoos - Vader: Meteo Verrein Stuart.
Baby 20: Tineke - Jongvolwassene - Virtuoos/Klunzig/Overemotioneel/Geboren Verkoopster - Vader: Meteo Verrein Stuart.
Baby 21: Uweno - Jongvolwassene - Gedisciplineerd/Dapper/Kattenliefhebber/Dramatisch/Hopeloze Romanticus - Vader: Mike van Dorst.
Baby 22: Victor - Jongvolwassene - Dapper/Excentriek/Overenthousiast/Kattenliefhebber/Gestoord - Vader: Mateo Verrein Stuart.
Baby 23: Wouter - Jongvolwassene - Neuroot/Klunzig/Opmerkzaam/Flirtvrij/Nooit Naakt - Vader: Mateo Verrein Stuart.
Baby 24: Xavier - Jongvolwassene - Bankhanger/Houdt van Warmte/Hekel aan Kunst/Goed/Paardenliefhebber - Vader: Mateo Verrein Stuart.
Baby 25!: Ylena - Jongvolwassene - Hekel aan Buiten/Vriendelijk/Verliezer/Net/Nooit Naakt - Vader: Geoffrey Landgraaf.
Baby 26: Zachery - Jongvolwassene - Houdt van Warmte/Einzelgänger/Nooit Naakt/Geboren Kok/Goed Gevoel voor Humor - Vader: Geoffrey Landgraaf.
Baby 27: Anastacia - Jongvolwassene - Vader: Geoffrey Landgraaf.
Baby 28: Bobby - Jongvolwassene - Lichte Slaper/Slons/Geluksvogel/Sociale Vlinder/Onweerstaanbaar - Vader: Geoffrey Landgraaf.
Baby 29: Catharina - Jongvolwassene - Vals/Artistiek/Fotografenblik/Paardenliefhebber/Bindingsprobleem - Vader: Geoffrey Landgraaf.
Baby 30: Donny - Jongvolwassene - Houdt van Kou/Gestoord/Hengelaar/Vlotte Babbelaar/Hekel aan Kunst - Vader: Geoffrey Landgraaf.
Baby 31: Esther - Jongvolwassene - Artistiek/Bankhanger/Houdt van Buiten/Flirterig/Ambitieus - Vader: Hank Goddart.
Baby 32: Ferry - Jongvolwassene - Makkelijk onder de indruk/Dapper/Opmerkzaam/Vals/Kattenliefhebber - Vader: Miraj Alvi.
Baby 33: Gerda - Jongvolwassene - Dapper/Humeurig/Voertuigliefhebber/Flirtvrij/Houdt van Warmte - Vader: Miraj Alvi.
Baby 34: Henk - Jongvolwassene - Hekel aan Buiten/Vaste Slaper/Geen Gevoel voor Humor/Groene Vingers/Genie - Vader: Freek Pengel.
Baby 35: Irvin - Jongvolwassene - Excentriek/Makkelijk onder de indruk/Neuroot/Hopeloze Romanticus/Kleptomaan - Vader: Freek Pengel.
Baby 36: Jack - Kind - Makkelijk onder de Indruk/Atletisch/Workaholic - Vader: Thornton Wolff.
Baby 37: Kevin - Peuter - Atletisch/Humeurig - Vader: Thornton Wolff.
Baby 38: Laura - Peuter - Lichte Slaper/Houdt van Kou - Vader: Thornton Wolff.
Baby 39: Mirjam - Baby - Dapper/Houdt van Buiten - Vader: Freek Pengel.
Baby 40: Nienke - Baby - Lichte Slaper/Overenthousiast - Vader: Freek Pengel.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie