Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

101 berichten • Pagina 4 van 6

Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: 8G Ryan ~ Hoofdstuk 6

Hoofdstuk 7
Afbeelding
De dag was aangebroken, we gingen verhuizen naar ons nieuwe huis samen met de tweeling. Nathan en Charley. Ik was zo blij dat ik eindelijk een gezinnetje had.

Afbeelding
En dat in een absoluut prachtig huis waar ik altijd al van had gedroomd en waar genoeg plek was voor een hele club kinderen.

Afbeelding
Er waren vijf kinderkamers, zo was er altijd plek als er nog een kindje bij kwam. Ook hadden we twee badkamers. Dat was nodig zeker met een groot gezin. Niet dat die er nu al was, maar als ik keek wat ik wou in de toekomst, dan kwam dat zeker.

Afbeelding
In het nieuwe huis was ook een nieuwe ruimte voor mijn kinderopvang. Ik was er reuze blij mee en kon niet wachten om weer aan het werk te kunnen. Gelukkig zou dat niet meer heel lang duren.

Afbeelding
Ook al had ik alles wat mijn hartje begeerde, twee prachtige kinderen, een prachtig huis en een liefhebbende verloofde, toch was er een grote leegte in mijn hart en die kon alleen gevuld worden door één speciaal persoon.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: 8G Ryan ~ Hoofdstuk 7

Hoofdstuk 8
Afbeelding
Ik was getrouwd met Doug, alleen hij en ik, geen poespas. Ik was helemaal opgedoft, prachtige jurk, make-up en ik had zelfs extensions in mijn haar. Het was prachtig, met uitzicht over de verlichte stad.

Afbeelding
Mijn kleine jongetjes werden natuurlijk ook ouder. Ze begonnen de wereld te ontdekken en ze konden zich al goed vermaken met z’n tweetjes.

Afbeelding
Ik was weer aan het werk en dan zaten Nathan en Charley vaak tussen de andere kinderen, dat was echt een pluspunt van een kinderopvang, ik kan tegelijk op mijn kinderen letten en werken, makkelijker kan het gewoon niet.

Afbeelding
Met Doug ging het als maar beter op het werk sinds we getrouwd waren, zelfs zo goed dat hij vaak moest overwerken en hij zijn werk mee naar huis bracht. Werk was zijn leven, het zat altijd wel in zijn gedachten. Ik wist dat hij het graag deed, maar ik wou dat hij meer tijd door bracht met de kinderen, dat als hij thuis was hij ook echt thuis was en niet met zijn gedachten bij zijn werk.

Afbeelding
Op een avond barste de bom. Het begon met een simpele vraag.
‘Wat eten we?’ Vroeg Doug terwijl hij onderuit zakte op een stoel.
‘Iets, wat dacht je ervan om mee te helpen?’ Zei ik geïrriteerd.
‘Hoezo? Jij kookt altijd.’
‘Dat bedoel ik! Jij komt thuis en denkt dat ik al het andere doe wat hier moet gebeuren! Ik ben niet je slaafje, ik ben ook belangrijk, net zo belangrijk als je werk!’

Afbeelding
Hij liep naar me toe en pakte mijn pols vast.
‘Ik werk niet alleen voor mij, ik werk ook voor ons gezin. Je hebt niet het recht om boos op me te zijn om mijn werk.’ Zei hij met een doordringende blik. Ik schrok.
‘Het spijt me.’ Zei ik gauw. Hij gaf een kus op mijn wang.
‘Nou, dus wat eten we?’
Afbeelding
Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: 8G Ryan ~ Hoofdstuk 7

Zie je wel, hij is toch niet zo perfect! Ze moet hem dumpen! :(

Goede update! :)

v Nee ik mag hem niet. Ze verdient beter ;p

Laatst gewijzigd door Anna op vr 28 sep 2012, 15:40, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie