Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

115 berichten • Pagina 2 van 6

Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Re: Endless Desire {Hoofdstuk 2 27/11/11}

Dankje :D

Ik ga maybe H3 online zetten.. Maybe.. Eerst moet Marlinde reageren xD
Ahaha, dan moet je nog heel lang wachten :l
Maarjaa, Marlinde's mening is het belangrijkste, ik heb haar inhoudelijke berichten nodig ^^

Laatst gewijzigd door Simsfreak op zo 27 nov 2011, 15:37, 1 keer totaal gewijzigd.

Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand

En daar ben ik dan ;P
Ik ben het stiekem wel eens met de anderen hoor, jij kan net zo goed als Elisa schrijven Eline ;o
Je merkt het gelukkig ook bijna niet dat het door twee verschillende mensen is geschreven, wat je meestal
wel merkt. En Rosalie moet nou niet wéér gaan huilen hoor ;o
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Simsfreak

3. The Only Chance (door Elisa)
Afbeelding
Het was avond, en ik besloot om Stone Sour nog eens uit te laten. Ik voelde me een stuk beter nu ik door de uitgestorven straten van Appaloosa Plains liep. Natuurlijk had ik mijn excuses aan Nick aangeboden, maar ik wist dat het hem echt gekwetst had. Daarom was ik ons huis uit gevlucht.

Afbeelding
Toen we in het park waren aangekomen, maakte ik Stone Sour los, en ging op een van de bankjes zitten. Ik staarde naar de donkere lucht waar eindeloos veel sterren te zien waren. Waarom was het leven zo moeilijk? Ik verachtte mezelf om wat ik tegen Nick had gezegd, maar het was de waarheid. Hopeloos dacht ik na. Ik had er werkelijk geen idee van wat ik zou moeten doen, ik wilde Nick niet kwijt, maar een kindje.. ik wilde het zo graag. En ik wist, tot mijn grote schaamte, dat ik een kindje zou verkiezen boven Nick.

Afbeelding
'Mag ik erbij komen zitten?' vroeg iemand in een keer, waardoor ik opschrok uit mijn gedachten. Omdat ik niet in staat was om iets te zeggen, knikte ik maar. 'Dus.. Sinds wanneer laten mensen hun honden om middernacht nog uit?' Ik haalde mijn schouders op. 'Sinds hun baasjes liever niet thuis zijn.' Met opgetrokken wenkbrauwen keek de man me aan. 'Ik.. nou, het is nogal.. moeilijk..' Toen gooide ik alles eruit, wat veel makkelijker leek nu ik het tegen een vreemdeling kon vertellen, niet iemand die het zou beoordelen vanuit mijn oogpunt. 'Mijn man en ik zijn drie jaar geleden getrouwd en.. nou, ik hou heel veel hem maar..'

Afbeelding
'Nou.. een paar dagen geleden deed ik weer een zwangerschapstest, en hij was alweer negatief..' De man keek me vragend aan. 'Het lukt al jaren niet om zwanger te worden.. en een paar dagen geleden, na die test, heb ik hem er de schuld van gegeven.. Begrijp me niet verkeerd, ik hou van hem, en ik weet dat hij er niets aan kan doen, maar..' Ik haalde mijn schouders op, ik wist het gewoon niet meer. Toen barstte ik alweer in tranen uit.

AfbeeldingIk voelde hoe hij zijn arm om me heen sloeg, en gek genoeg, vond ik het fijn. Ja, het was gestoord dat ik hier met een volslagen onbekende zat te knuffelen, maar het voelde zo vertrouwd.

Afbeelding
En toen keek ik hem aan. Stel.. Stel dat ik met hem wel een kindje kon krijgen? Nee, ik had Nick, en ookal kon hij me geen kinderen geven, hij bleef toch mijn man. Maar het verlangen naar een eigen kindje was sterk, zo sterk..

Afbeelding
Dat ik mijn lippen op de zijne drukte. En op dat moment voelde het zo goed, dat ik zelfs niet meer aan Nick dacht.
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand

Re: Endless Desire {Hoofdstuk 3 27/11/11}

Dat hadden we kunnen verwachten van Rosalie.
Stiekem vond ik die man best grappig;
Dus.. Sinds wanneer laten mensen hun honden om middernacht nog uit?'

Dat zorgt ervoor dat ik die man iets minder eng vind, als hij dat gezicht op dat 1na laatste plaatje maar
nooit meer trekt in dit dagboek ;p
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Simsfreak

Hoezo naïef? ;p

Maar dankje allemaal! :3
Morgen komt er weer een update, dit dagboek is alweer bijna afgelopen, want we moeten nog 2 hoofdstukken maken, en dan hebben we alles al gemaakt, al staat er nog niet eens de helft online :p
Simsfreak

4. Mistake (door Elisa)
Afbeelding
De volgende ochtend stapte ik uit bed, en pas na een paar seconde herinnerde ik me gisterenavond. Meteen voelde ik een steek van spijt door mezelf heen stromen.

Afbeelding
Snel raapte ik mijn kleren bij elkaar, die ik vervolgens aantrok. Tijd om mijn haren te fatsoeneren had ik niet, dus wilde ik snel de kamer uit lopen, maar voordat ik dat deed, keek ik nog even achterom. Kane lag nog te slapen, iets wat me goed uitkwam.

Afbeelding
Toen ik het slot van de deur had gedraaid, zag ik dat Nick al op was. Ik kon een gevoel van spijt niet onderdrukken, en nadat ik snel een kus op zijn kruin had gedrukt, haastte ik me naar onze slaapkamer om andere kleding aan te trekken.

Afbeelding
Een tijd lang zaten we samen op de bank, zonder ook maar iets te zeggen. 'Waar was je?' vroeg Nick toen ineens. Zonder hem aan te kijken, mompelde ik: 'Gewoon, bij een vriendin..' Hij trok zijn wenkbrauwen op. 'Ja, sorry, ik had kunnen bellen, maar ik had tijd nodig om na te denken..' Na mijn leugen voelde ik me slechter. Ik haatte mezelf al meer dan genoeg om wat ik gedaan had, maar met deze leugen erbij.. Het was teveel.

Afbeelding
'He, het komt wel goed, net zoals ik al gezegd hebt.. Alles komt goed.' Toen trok hij me in zijn warme omhelzing, en ik voelde me nog slechter. Wat had ik gedaan? Ik had mijn man, de liefste man die ik ook maar was tegengekomen, bedrogen met een of andere idioot die ik in het park was tegengekomen, en nog steeds hield hij van me. Ik wilde dat hij tegen me schreeuwde, me zijn pijn liet voelen, maar in plaats daar van stonden we hier met zijn tweeën te knuffelen, alsof er niets gebeurd was.

Afbeelding
En het ergste was nog dat Nick's warme armen me deden denken aan vannacht, aan Kane's al even warme en zachte armen. Ik kon me alleen maar schuldig voelen, want ik kon mijn daad niet meer terugdraaien, en ik wist dat Nick het ooit te weten zou komen.
SimsLuvx
Podium hulp Podium hulp

Re: Endless Desire {Hoofdstuk 4 28/11/11}

Go Elisa, Go Eline :D

Okee lol uhm hoi. Ja nice dagboek dus :]
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie