Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

181 berichten • Pagina 3 van 10

AppleAppelgebak
Snackventer Snackventer

Re: 100 Vampire Challenge: Hoofdstuk 5 21/1/2012

Leuke up, maar ik heb het zelf ook geprobeerd om zo een vampier te maken
en het lukte!
maar mijn vampier heeft dan wel zo'n rare huidskleur (ik ken een meisje die heeft een skin gedaan die huidskleurig was en haar vampier was toen wit, mijn sim heeft een witte huid en toen ze een vampier werd kreeg ze een blauw achtige huids kleur)
Love for Elephants
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Re: 100 Vampire Challenge: Preview 22/1/2012

Hoofdstuk 6
Afbeelding
De laatste tijd zat Baby zichzelf vaak te krabben en toen ik haar huid, ehm ik bedoel vacht, controleerde zag ik allemaal beestjes. Ik belde naar de dierenarts en hij zei dat ik vlooienspul moest halen. Dus hier stond ik dan, Baby in bad met vlooienshampoo.
Afbeelding
Toen ik de vlooienshampoo goed had uitgespoeld was Baby natuurlijk helemaal nat. Dus ik loop naar mijn kamer en pak mijn föhn uit mijn kast om haar droog te föhnen. Ze kijkt niet echt blij maar laat het gelukkig toch toe. Een paar minuten later is ze weer helemaal droog.
Afbeelding
’s Avonds kwam Pierce langs, toen ik hem zag wist ik het zeker, ik ben verliefd op hem. Zoals je kan zien hadden we een erg gezellige avond.
Afbeelding
Toen ik ’s morgens op stond voelde ik me dom. Tuurlijk vond ik Pierce leuk, maar… Ik weet het niet, of ik hem leuk genoeg vind ofzo. Ik was altijd zo blij met mijn vrijgezellenbestaan. Ik kon feesten, veel flirten en het belangrijkste: ik hoefde me nooit te verantwoorden. Maar voor nu was het leuk dus het maakte me eigenlijk weinig uit.
Afbeelding
In een gek apenpakje, sorry ik bedoel mantelpakje liep ik naar het gemeentehuis. Ik moest helpen met de sollicitaties voor eventueel nieuwe talenten voor de band. Tijdens de sollicitaties heb ik vooral mensen uitgelachen. Ze hadden het nieuwe talent toch al, dat was ik!
En nog een foto van Chloë met Baby...
Afbeelding
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Geen hele lange up maar donderdag komt zeker weer een up want dan ben ik vrij, de leraren staken :D.
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Re: 100 Vampire Challenge: Hoofdstuk 6 24/1/2012

Hoofdstuk 7
Afbeelding
Vandaag heb ik iemand van mijn werk uitgenodigd, Astrid Pertridge. We hebben een hele gezellige middag en we hebben veel gelachen, en geroddeld.
Zij: ‘Wist je dat Pierce smiley-onderbroeken draagt?’
Ik: ‘Ja, wat denk je zelf?’
Zij: ‘Ooh…’
Afbeelding
Na een tijdje begin ik te vervelen dus bijt ik haar maar.
Zij: ‘Aaaaahhhhh!!!’
Ik: ‘Hoezo evil gezicht.’
Afbeelding
Na een tijdje is ze alweer vergeten dat ik haar heb gebeten, en dat ze een vampier wordt, en gaan we samen met het paardje en het konijntje spelen.
Zij: ‘Paardjes zijn cool.’
Ik: ‘Konijntjes zijn cooler.’
Zij: ‘Oké.’
Afbeelding
En dit is Astrid als vampier.
Afbeelding
Afbeelding
En mijn romantische leven ging natuurlijk ook verder, ik ga hier maar niet meer over vertellen, ik wil ook dingen privé houden.
Afbeelding
En ’s avonds liggen we samen rustig te slapen, op het gesnurk van Pierce na, en dan worden we plotseling wakker van een harde bonk. Ik raakte natuurlijk meteen in paniek maar Pierce, het dapperste vriendje ter wereld, pakte de inbreker hard aan.
Ik: ‘Kom op, nu nog een goede rechtse!’
Afbeelding
En natuurlijk versloeg Pierce de inbreker die daarna heel hard wegrende, de politie, die de slimste vriendin ter wereld, ik dus, had gebeld kwam even later ook.
Politie: ‘Sorry, we hebben de dief niet te pakken gekregen. We zullen hem de volgende keer wel te pakken krijgen.’
Tuurlijk, ik moet geloven dat die man een dief kan oppakken. Misschien moet ik eens gaan solliciteren bij de politie.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Dit was eigenlijk gepland als twee losse updates maar ik wilde eens een wat langere up maken. Hope you like :D

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie