Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

693 berichten • Pagina 11 van 35

Gebruikersavatar
ChanCake
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1082
Lid geworden op:
ma 08 aug 2011, 20:38

Re: Cake Screens~ (Cute pose 2)

@ Simsfreak: ja dat kan, maar zou wel uitkijken want het word zo makkelijk lelijk als je de pose al hebt gemaakt.

@Dave: Misschien. ^-^ Ik denk dat ik het gewoon doe zoals ik het wil en dan één keer in de maand een request pose pack. :D met poses van verschillende mensen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
ChanCake
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1082
Lid geworden op:
ma 08 aug 2011, 20:38

Re: Cake Screens~ (Cute pose 3 preview)

Thank you all.

^ En gelukkig, want dat vond ik zelf ook niet. Het was meer de bedoeling dat ze een beetje schattige lipjes zou hebben met gewoon een normale blik. :)


edit: Kijk maar, heb even een andere foto geupload, dan kan iedereen beter zien dat de "sipheid" wel meevalt + gelijk de andere twee ook op een andere sim. :D En het hartjes pose is een beetje gedraaid, dus daarom lijkt het hartje scheef, XD

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
ChanCake
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1082
Lid geworden op:
ma 08 aug 2011, 20:38

Re: Cake Screens~ (Cute pose 4 preview)

Yay <3 Ben blij dat jullie ze al leuk vinden. :D

@ Loungefan: Mwah, een dag voor mij. XD Ik ben snel afgeleid door dingen om me heen of bijvoorbeeld het internet zelf, haha. Als dat niet zo zou zijn, een half dagje, denk ik? De pose zelf maken duurt niet zo lang in Milkshape, maar je kan de pose niet in één keer maken en dan pas bekijken. Je moet na iedere verandering (bijv gezicht, rechterarm, benen, handen etc) het bekijken ingame of het er goed uitziet en dat duurt eigenlijk wel het langst. :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
ChanCake
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1082
Lid geworden op:
ma 08 aug 2011, 20:38

Re: Cake Screens~ (Cute pose 4 preview)

Hij is af! De vierde pose van de pack.
Het onderlichaam is niet *superspannend*, maar dat komt omdat ik meer gefocust was op het bovenlichaam (gezicht etc) wat ik bij sommige poses wel belangrijker vind. :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


V Ik denk 5 of 6, aangezien het pas me eerste pose pack is en hij ook zeker niet perfect zal zijn. :sweatdrop

Laatst gewijzigd door ChanCake op wo 11 apr 2012, 19:00, 2 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie