Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

383 berichten • Pagina 19 van 20

Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: My screens ~ Huis 19/2/2013

Ik vind de buitenkant echt super gaaf! Het is echt een mooi huis. Een persoonlijk smaak ding is dat ik de warmte in het huis mis omdat het veel wit en lichte kleuren zijn (op de sauna na XD), maar ik vind het wel echt heel mooi ingericht en het is wel een mooi bij elkaar passend geheel.
Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: My screens ~ Aurora Skies ~ 23/3/2013

Bedankt allemaal =D

Ik heb nu een soort appartement uit Bridgeport verbouwd voor de stamhouder van de 4e generatie van mijn 5G-challenge. Het is daarom ook echt in een bepaalde stijl ingericht. Het is ook nog niet af, op sommige lege muren komen nog foto's en schilderijen van die sim en op sommige plankjes/tafeltjes komen nog wat voorwerpen te staan ;)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Afbeelding

Het tv-gedeelte

Afbeelding

Afbeelding

De keuken en de bar

Afbeelding

Studeer-gedeelte

Afbeelding

Afbeelding

Badkamer

Afbeelding

Afbeelding


Slaapkamer 1

Afbeelding

Met aangrenzend schildergedeelte wat nog helemaal niet af is (ik heb er alleen alvast wat spulletjes geplaatst die ik wil gaan gebruiken ;))

Afbeelding

Slaapkamer 2

Afbeelding

Balkon

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ik ben trouwens ook nog bezig met een soort "koffiehuis", daar zullen binnenkort ook nog screens van volgen. En ik heb nog een ander huis gemaakt voor mijn 5G, die zal ik binnenkort ook laten zien :D
Ik ben benieuwd wat jullie van dit appartement vinden :laugh`

Laatst gewijzigd door Loungefan op di 26 mar 2013, 17:00, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie