Misschien komt dit huis je wel bekend voor, ik heb hem namelijk eerder gebouwd. Nu bouw ik hem helemaal opnieuw en dit keer zonder downloads (en ga ik hem afmaken!) Jippie ja jeej, eigenlijk moet je ze niet gaan vergelijken, want ik vind het dak en het muurpatroon beter bij het vorige huis, maar dat moet je dus niet doen eigenlijk.
Weer een voorproefje, ik moet niet te veel verklappen, maar ik ben benieuwd wat jullie er van vinden. Ik probeer het realistisch te maken, dus met kleuren en meubels die nu in het echt ook 'in' zijn. Het lukt aardig, al zeg ik het zelf. Maar hebben jullie misschien nog tips?
@Simmie99: Ik begrijp wat je bedoeld. Dit is wel ongeveer het kleurenschema dat wij in ons nieuwe huis krijgen, maar er mag inderdaad wel wat kleur bij. Niet per se in de vorm van een gekleurde muur (misschien wel in slaapkamers, want daar vind ik het weer wel kunnen), maar ik denk wat meer in de accessoires enzo die in huis staan. Ik heb ook schilderijen hangen, ik zal kijken wat ik nog meer aan kleur kan doen!