Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

693 berichten • Pagina 20 van 35

Big Mama
Aartsschurk Aartsschurk

Re: Chan Photography

Ik zal zeker af en toe even aanwaaien om naar je foto's te kijken en wat ik nu gezien heb is ontzettend mooi. :wub
Toch blijf ik stilletjes hopen dat je weer wat meer actief zal worden hier bij ons want ik denk dat ik voor heel veel mensen spreek als ik zeg dat we je missen. :knuffel
ChanCake
Man met de buit Man met de buit

Thanks for the watch, Simmie. <3

En ik denk dat ik ook wel weer wat actiever word zodra Bovennatuurlijk uitkomt. Magie is altijd één van me favoriete dingetjes geweest. Dus, een comeback zal zeker wel komen. :P Op het moment heb ik het een beetje druk. Foto's, nieuwe studie (Wohoho, jaja, ben weer aan het leren geslagen! :laugh ). Sims kan daar even niet bij.

Dankjewel voor de complimentjes op de foto's. :D Is altijd fijn om te weten dat je goed bezig bent.
Naja, blijf in iedergeval af en toe checken. ^^

Dikke knuff<3
Afbeelding
ChanCake

WOW! Ik kreeg ineens een plotselinge zin om Sims te spelen!
Vreemd genoeg viel ik weer terug in mijn normale screenmodus; maar.. het stoorde me dit keer niet zo erg als verwacht. Ik denk dat het gewoon in mijn aard zit om plaatjes te maken inplaats van te spelen, who knows!

Anyways, I'm Back! (Misschien niet constant, maar wel terug!)
en uiteraard niet zonder screens!

Meet Veronica Kordes!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Sorry voor PP! ^^
Afbeelding
Big Mama
Aartsschurk Aartsschurk

Re: Cake Screens~ (Back!)

Mens,wat heb ik jouw screens gemist!! xD Heel erg leuk dat je weer bezig bent met screens maken. :thumbsup
Zoals we ze van je kennen zijn ze weer supermooi. :wub Welcome back. :knuffel
ChanCake

Dank jullie allemaal! :D
It´s good to be back! Ik zat een beetje met me camera te kloten gisteren en dacht toen terug aan de Sims bewerken enzo. Er kwam een plotselinge vlaag van "spelen" :P Al werd dat het niet, maar.. Ik merk wel dat het goed is als oefening voor bewerking! En ik ben helemaal verliefd op Bovennatuurlijk, dus die moet ik hebben. *zoveel ideeën* :laugh

Ik denk trouwens dat er wel meer screen van haar komen, in andere outfits enzo. ^^

@ Raineyl:
Dat is geen behang, dat is water van het strand. ^^ Voor de rest weet ik niet wat voor pose dat is, heb zoveel downloads dat het onoverzichtelijk is. ;)

@ Aurelyce:
Sorry, maar dat doe ik niet meer. ^^;; Heel vaak als ik een Sim ter download zette, dan deden ze het niet. Ik gebruik zoveel downloads dat het vaak niet samengaat in de download zelf, of je mist de helft en dan lijkt de Sim totaal niet meer op haar/hemzelf. :)

@ Mier:Ah, las het verkeerd. Haar haar komt van Lotus's Journal. ^^

Nogmaals, thanks all! Het is weer Simming time :laugh
Afbeelding
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Oeh, leuke screens en sim! En welcome back! :D
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie