Voor wie de Springs nog niet kent, ze stonden centraal in mijn vorige 365 project die te vinden is in dit topic. Hieronder volgt sowieso nog een overzicht van de familieleden en een stamboom.
Dit project is geen 365, zoals mijn vorige project. Maar een fotodagboek. Ik update wanneer dat mij lukt, en wanneer ik daar zin in heb natuurlijk
---------------------------------------------------------------------------------
Persoonlijk vind ik dat ik tijdens mijn vorige project een beetje makkelijk ben geweest. Eigenschappen van familieleden heb ik bijna nooit vermeld. Ik ben een beetje vreemd omgesprongen met gebeurtenissen en ook niet gekozen familieleden heb ik wat raar weggemoffeld.
Ik heb me voorgenomen om nu een frisse start te maken, en alles goed bij te houden. Dus om te beginnen een voorstelrondje, inclusief eigenschappen.
Er is al het één en ander veranderd binnen het gezin, dit zullen de lezers van mijn vorige project wel merken. Ook is de familie inmiddels alweer terug uit de toekomst (het vakantiehuis wat daar gebouwd wordt voor de familie, zal uiteraard worden afgemaakt.)
Wie zijn de Springs?
Sammy Springs (Overleden)
Sammy is de oprichtster van deze familie en daarmee stamhouder van G1. Jammer genoeg is zij inmiddels overleden. Ze was moeder, oma en overgrootmoeder. Hopelijk zien we haar nog eens als geest terugkomen. Ze was getrouwd met Donnovan en moeder van Liam, Lynn en Tess.
Eigenschappen:
- Goed gevoel voor humor
- Geboren kok
- Klunzig
- Hopeloze romanticus
- Kattenliefhebber
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Donnovan Springs:
Donnovan was de echtgenoot van Sammy, maar hij is inmiddels weduwnaar. Hij is de vader van Liam, Lynn en Tess. Donnovan komt oorspronkelijk uit Lucky Palms.
Eigenschappen:
- Goed gevoel voor humor
- Hengelaar
- Houdt van buiten
- Atletisch
- Charismatisch
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Liam Springs:
Liam is de zoon van Sammy en Donnovan. Hij is getrouwd met Nicoletta en samen hebben zijn twee kinderen gekregen. Fay en Bruce. Liam was stamhouder van generatie 2. Hij en Nicoletta wonen in een apart huis in Isla Paradiso.
Eigenschappen:
- Klunzig
- Houdt van buiten
- Op familie gericht
- Hopeloze romanticus
- Atletisch
Nicoletta Springs:
Nicoletta is getrouwd met Liam en zij hebben samen twee kinderen gekregen: Fay en Bruce. Nicoletta komt oorspronkelijk uit Monte Vista. Zij en Liam wonen in een apart huis in Isla Paradiso.
Eigenschappen:
- Op familie gericht
- Boekenwurm
- Perfectionistisch
- Ambitieus
- Hopeloze romanticus
Bruce Springs:
Bruce is de zoon van Liam en Nicoletta, hij is stamhouder van G3. Hij is getrouwd met Alex. Samen hebben ze drie kinderen: Luca, Mason en Farah
Eigenschappen:
- Goed gevoel voor humor
- Hopeloze romanticus
- Goed
- Genie
- Hondenliefhebber
Alex Springs:
Alex is getrouwd met Bruce en samen met hem heeft ze drie kinderen: Luca, Mason en Farah. Alex is gemaakt door een bekend forumlid: Dave.
Eigenschappen:
- Sociale vlinder
- Onweerstaanbaar
- Overenthousiast
- Houdt van warmte
- Ambitieus
Luca Springs:
Luca is de zoon van Bruce en Alex. Hij heeft een relatie met Lieke Kolman. Ze wonen inmiddels samen in Aurora Skies, met hun hondje Youp.
Eigenschappen:
- Dapper
- Feestbeest
- Atletisch
- Ambitieus
- Houdt van buiten
Lieke Kolman:
Lieke heet een relatie met Luca. Ze woont samen met hem, en hun hondje Youp, in Aurora Skies.
Eigenschappen:
- Instabiel
- Op familie gericht
- Vegetariër
- Boekenwurm
- Hondenliefhebber
Mason Springs:
Mason is de zoon van Bruce en Alex.
Eigenschappen:
- Genie
- Overenthousiast
- Plumbotfan
- Vlotte babbelaar
Farah Springs:
Farah is de dochter van Bruce en Alex. Zij is geboren in Oasis Landing.
Eigenschappen:
- Makkelijk onder de indruk
- Artistiek
- Perfectionist
- Onweerstaanbaar
Rover Springs:
Rover is de hond van de familie. Hij woont bij Donnovan, Bruce, Alex en de kinderen.
Eigenschappen:
- Speels
- Sloddervos
- Loyaal
Budge Springs: (overleden)
Budge is de kat van de familie. Hij woont bij Donnovan, Alex, Bruce en de kinderen.
Eigenschappen:
- Speels
- Avontuurlijk
- Jager
Muts Springs:
Muts is de kat van de familie. Zij woont bij Liam en Nicoletta.
Eigenschappen:
- Speels
- Trots
- Sloddervos
Youp Springs:
Youp is het hondje van Luca en Lieke, in Aurora Skies. Hij is gebaseerd op mijn eigen hond in RL, alleen dan de kleine versie ervan. Zijn naam is dezelfde.
Eigenschappen:
- Speels
- Waterrat
- Vriendelijk
------------------------------------------------------------------------------------------------
Voor een duidelijk overzicht van de familiebanden:
Stamboom
Deze week tot en met zondag wordt week 1. Dus binnenkort, ik denk morgen, zullen jullie al een update zien verschijnen. Ik heb nu al weer super veel zin in dit project, en ik hoop dat dat te zien zal zijn aan mijn screens!
Als je nog vragen hebt over de familie, of over het project zelf, stel ze gerust en ik zal proberen ze zo snel mogelijk te beantwoorden.
Laatst gewijzigd door abctje op za 26 jul 2014, 20:51, 32 keer totaal gewijzigd.