Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

208 berichten • Pagina 1 van 11

Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

The Springs ~ 26'7

Daar is ie dan eindelijk, mijn nieuwe project met de Springs. :)
Voor wie de Springs nog niet kent, ze stonden centraal in mijn vorige 365 project die te vinden is in dit topic. Hieronder volgt sowieso nog een overzicht van de familieleden en een stamboom.

Dit project is geen 365, zoals mijn vorige project. Maar een fotodagboek. Ik update wanneer dat mij lukt, en wanneer ik daar zin in heb natuurlijk
---------------------------------------------------------------------------------

Persoonlijk vind ik dat ik tijdens mijn vorige project een beetje makkelijk ben geweest. Eigenschappen van familieleden heb ik bijna nooit vermeld. Ik ben een beetje vreemd omgesprongen met gebeurtenissen en ook niet gekozen familieleden heb ik wat raar weggemoffeld.
Ik heb me voorgenomen om nu een frisse start te maken, en alles goed bij te houden. Dus om te beginnen een voorstelrondje, inclusief eigenschappen. ;)
Er is al het één en ander veranderd binnen het gezin, dit zullen de lezers van mijn vorige project wel merken. Ook is de familie inmiddels alweer terug uit de toekomst (het vakantiehuis wat daar gebouwd wordt voor de familie, zal uiteraard worden afgemaakt.)

Wie zijn de Springs?

Afbeelding

Sammy Springs (Overleden)

Sammy is de oprichtster van deze familie en daarmee stamhouder van G1. Jammer genoeg is zij inmiddels overleden. Ze was moeder, oma en overgrootmoeder. Hopelijk zien we haar nog eens als geest terugkomen. Ze was getrouwd met Donnovan en moeder van Liam, Lynn en Tess.

Eigenschappen:
- Goed gevoel voor humor
- Geboren kok
- Klunzig
- Hopeloze romanticus
- Kattenliefhebber
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Afbeelding

Donnovan Springs:

Donnovan was de echtgenoot van Sammy, maar hij is inmiddels weduwnaar. Hij is de vader van Liam, Lynn en Tess. Donnovan komt oorspronkelijk uit Lucky Palms.

Eigenschappen:
- Goed gevoel voor humor
- Hengelaar
- Houdt van buiten
- Atletisch
- Charismatisch
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Afbeelding

Liam Springs:

Liam is de zoon van Sammy en Donnovan. Hij is getrouwd met Nicoletta en samen hebben zijn twee kinderen gekregen. Fay en Bruce. Liam was stamhouder van generatie 2. Hij en Nicoletta wonen in een apart huis in Isla Paradiso.

Eigenschappen:
- Klunzig
- Houdt van buiten
- Op familie gericht
- Hopeloze romanticus
- Atletisch
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Afbeelding

Nicoletta Springs:

Nicoletta is getrouwd met Liam en zij hebben samen twee kinderen gekregen: Fay en Bruce. Nicoletta komt oorspronkelijk uit Monte Vista. Zij en Liam wonen in een apart huis in Isla Paradiso.

Eigenschappen:
- Op familie gericht
- Boekenwurm
- Perfectionistisch
- Ambitieus
- Hopeloze romanticus
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Afbeelding

Bruce Springs:

Bruce is de zoon van Liam en Nicoletta, hij is stamhouder van G3. Hij is getrouwd met Alex. Samen hebben ze drie kinderen: Luca, Mason en Farah

Eigenschappen:
- Goed gevoel voor humor
- Hopeloze romanticus
- Goed
- Genie
- Hondenliefhebber
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Afbeelding

Alex Springs:

Alex is getrouwd met Bruce en samen met hem heeft ze drie kinderen: Luca, Mason en Farah. Alex is gemaakt door een bekend forumlid: Dave.

Eigenschappen:
- Sociale vlinder
- Onweerstaanbaar
- Overenthousiast
- Houdt van warmte
- Ambitieus
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Afbeelding

Luca Springs:

Luca is de zoon van Bruce en Alex. Hij heeft een relatie met Lieke Kolman. Ze wonen inmiddels samen in Aurora Skies, met hun hondje Youp.

Eigenschappen:
- Dapper
- Feestbeest
- Atletisch
- Ambitieus
- Houdt van buiten
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Afbeelding

Lieke Kolman:

Lieke heet een relatie met Luca. Ze woont samen met hem, en hun hondje Youp, in Aurora Skies.

Eigenschappen:
- Instabiel
- Op familie gericht
- Vegetariër
- Boekenwurm
- Hondenliefhebber
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Afbeelding

Mason Springs:

Mason is de zoon van Bruce en Alex.

Eigenschappen:
- Genie
- Overenthousiast
- Plumbotfan
- Vlotte babbelaar
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Afbeelding

Farah Springs:

Farah is de dochter van Bruce en Alex. Zij is geboren in Oasis Landing.

Eigenschappen:
- Makkelijk onder de indruk
- Artistiek
- Perfectionist
- Onweerstaanbaar
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Afbeelding

Rover Springs:

Rover is de hond van de familie. Hij woont bij Donnovan, Bruce, Alex en de kinderen.

Eigenschappen:
- Speels
- Sloddervos
- Loyaal
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Afbeelding

Budge Springs: (overleden)

Budge is de kat van de familie. Hij woont bij Donnovan, Alex, Bruce en de kinderen.

Eigenschappen:
- Speels
- Avontuurlijk
- Jager
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Afbeelding

Muts Springs:

Muts is de kat van de familie. Zij woont bij Liam en Nicoletta.

Eigenschappen:
- Speels
- Trots
- Sloddervos
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Afbeelding

Youp Springs:

Youp is het hondje van Luca en Lieke, in Aurora Skies. Hij is gebaseerd op mijn eigen hond in RL, alleen dan de kleine versie ervan. Zijn naam is dezelfde.

Eigenschappen:
- Speels
- Waterrat
- Vriendelijk
------------------------------------------------------------------------------------------------

Voor een duidelijk overzicht van de familiebanden:

Stamboom

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Deze week tot en met zondag wordt week 1. Dus binnenkort, ik denk morgen, zullen jullie al een update zien verschijnen. Ik heb nu al weer super veel zin in dit project, en ik hoop dat dat te zien zal zijn aan mijn screens!

Als je nog vragen hebt over de familie, of over het project zelf, stel ze gerust en ik zal proberen ze zo snel mogelijk te beantwoorden. :knuffel

Laatst gewijzigd door abctje op za 26 jul 2014, 20:51, 32 keer totaal gewijzigd.

Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: 52w. Springs ~ Meet the Springs

AH JOEPIE! Ik bekeek je topic pas toen ik realiseerde dat het de welbekende Springs waren! Ik ben erg blij dat ze er weer zijn. Ze zien er allemaal zo fijn en vertrouwd uit! Ik moet zeggen dat ik Mason echt een hele knappe jongen vind geworden, de rest van de familie natuurlijk ook. Ze zien er allemaal goed uit.

Ik ben weer blij en ik volg uiteraard! :D
Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: 52w. Springs ~ Meet the Springs

Bedankt voor het lieve onthaal. :knuffel
Ik ben van plan om te schrijven vanuit een derde persoon, ik als toekijker van boven zeg maar. :P
Ik hoop een soort reality-show te creëren, alsof ik jullie een kijkje laat nemen in het leven van de Springs. Zo ga ik het in ieder geval proberen, als het niet werkt verzin ik wel wat anders. :)

Deze eerste update zal nog een beetje inleidend zijn, zodat jullie je geheugen weer even kunnen opfrissen en zodat de nieuwe lezer wat meer over de familie te weten komt.

Week 1:

We nemen een kijkje bij Liam en Nicoletta thuis. Jammer genoeg is daar op het moment niemand thuis, want Liam en Nicoletta zijn juist vertrokken naar het warme Al Simhara. Om daar kerst door te brengen.

Afbeelding

Afbeelding

Ook bij het resort is het verlaten, die is gesloten.

Afbeelding

Gelukkig is het bij de rest van de familie wel gezellig. De winter is ingevallen, en er ligt al een dik pak sneeuw. De kerstsfeer zit er al aardig in. De kerstboom is versierd en de thermostaat staat lekker hoog. De dag begint rustig. Bruce leert het vriendinnetje van zijn zoon (zijn toekomstige schoondochter?) beter kennen door een potje gamen. Mason komt een kijkje nemen terwijl zijn kleine zusje vrolijk aan het trommelen is.

Afbeelding

Afbeelding

s'Avonds is het tijd voor het kerstdiner. Alex heeft de hele dag in de keuken gestaan. Maar ze kan alsnog niet zo goed koken als Sammy, en een kerstkalkoen zit er dan ook niet in. ;)
Maar het is hoe dan ook gezellig, met zijn allen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Na het eten, neemt Bruce de zware afwas-taak op zich.

Afbeelding

Alex komt bij hem in de keuken staan om lekkere warme chocolademelk te maken.

Afbeelding

Maar er lijkt iets loos te zijn met het apparaat?

Afbeelding

Juist, het ding ontploft zowat. Dat wordt geen warme chocolade vanavond ... :P

Afbeelding

De kinderen gaan buiten de sneeuw in. Mason maakt een sneeuwengel, terwijl de verliefde pubers samen een sneeuwpop maken.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mason krijgt een agressie-aanvalletje, en helpt zijn mooie sneeuwengel weer naar de filistijnen. :P

Afbeelding

Afbeelding

Binnen geniet Donnovan met zijn allerkleinste kleindochter van een fijne kerstfilm, Alex doet ondertussen de was.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De volgende ochtend breekt aan, en Bruce verwend Rover even. Donnovan staat al vroeg in de morgen bij het graf van zijn overleden vrouw. Het verlies zit hem nog steeds erg hoog.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Later op de ochtend vertrekken Bruce en Alex naar Roaring Hights, een ritje van twee uur per boot. Ze gaan daar naartoe om een bezichtiging te doen. De familie wil namelijk wel verhuizen. :)

Afbeelding

Afbeelding

Luca maakt volop profijt van de afwezigheid van zijn ouders. Hij kruipt onder de maretak met Lieke en de twee zoenen er flink op los. :P

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Budge is ondertussen een jaartje ouder geworden, maar nog altijd even speels.

Afbeelding

Terug naar Bruce en Alex, die na een koude trip in Roaring Hights zijn aangekomen.

Afbeelding

Afbeelding

Ze komen langs een cafeetje, en Alex vraag Bruce te stoppen. Ze moet nodig plassen ... :P

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Natuurlijk doet Alex er weer eeuwen over. Bruce heeft zijn jas uitgetrokken en al een kop koffie gehaald als Alex eindelijk terug komt.

Afbeelding

Afbeelding

Ze vervolgen hun weg en komen na een korte tien minuten aan bij hun toekomstige villa.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nadat ze even hebben rondgekeken door het (nog onafgemaakte) huis, staan ze weer bij de voordeur. Bruce neemt de handen van Alex in de zijne. "Het is prachtig" zucht Alex.

Afbeelding

Beide dromen even weg en zien zichzelf al voor het huis staan, terwijl de zon schijnt en de bloemen volop in bloei staan.

Afbeelding

Afbeelding

Maar ze ontwaken als snel weer. "Ik kan niet wachten tot de rest het kan zien." lacht Bruce. :laugh

Afbeelding
-----------------------------------------------------------------------------------------------

Dat was het, ik weet nog niet of er een deel 2 komt van week 1. Het huis is zelf gebouwd, maar nog lang niet af. Het is best wel groot ... :sweatdrop
In ieder geval zijn de eetkamer en hal+overloop al af, de keuken bijna. Ik heb vakantie dus het zal zeker niet al te lang duren voordat het klaar is. Foto's van het huis zullen gauw te zien zijn in mijn creatie-topic.

Hope you like :)
Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: 52w. Springs ~ Week 1

Bedankt! :knuffel

@Dave. Ik ben van plan om de niet-stamhouders er ook wat meer bij te betrekken. Dit houdt in dat Liam en Nicoletta, die in Isla Paradiso blijven, ook regelmatig te zien zullen zijn. Zij nemen het resort over. :)

@Lestis. Nee, Donnovan zit echt op het randje. Ik denk dat hij Roaring Hights net gaat halen, maar veel verder niet ...

Ik ben blij dat jullie het huis al mooi vinden, ben echt een hele tijd met de buitenkant bezig geweest. :P
Ik hoop vanavond nog wat screens van het huis in mijn creatie-topic te plaatsen!
Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: 52w. Springs ~ Week 1

Hartstikke bedankt allemaal! Jullie hadden de poll ook al ontdekt zo te zien. :P

Ik weet het, begint goed. Meteen al in de tweede week bijna te laat met posten. Maar het was drukker dan gedacht in de laatste week van de vakantie. In ieder geval post ik nog op tijd. :)

Week 2:

Mason gaat met een vriendje mee naar huis, ene ... Hernandez of iets.

Afbeelding

Ze genieten lekker van het dikke pak sneeuw en bouwen samen een sneeuwpop. :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Maar daarna gaat Mason al gauw weer naar huis, want zijn kleine zusje is jarig!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En hier is Farah, ze is opgegroeid met de eigenschap Feestbeest en dus een echte stoere meid.

Afbeelding

Afbeelding

Het eerste wat ze dan ook doet is spelen met haar bestuurbare racewagen. :P

Afbeelding

Luca en Lieke genieten nog even van elkaar in de eetkamer, want het is de laatste avond in dit huis. Morgen gaan ze namelijk al vertrekken naar Roaring Heights, Lieke gaat gelukkig wel mee!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De volgende morgen vroeg staat de hele clan al op de stoep bij Liam en Nicoletta, om afscheid te nemen en de sleutels enz. van het resort over te leveren.

Afbeelding

Binnen bij Liam en Nicoletta is het nu nog heel rustig, en heeft kleine Muts alle ruimte om lekker te spelen. :wub

Afbeelding

Afbeelding

Maar daar komt al gauw verandering in, want binnen de kortste keren staat de woonkamer vol met knuffelende en kletsende Springs. ;)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Na het afscheid is het toch echt tijd om te gaan, en ze gaan met zijn allen in één taxi. Geloof het of niet, maar ze zitten er echt alle 7 in. :P

Afbeelding

Volgende week zien jullie de echte aankomst. Maar hier zijn nog de screens van het huis, wat er tot nu toe af is dan.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De hal+overloop (Hier zijn nog allerlei gangetjes in, maar die zie je volgende keer wel op een plattegrond)

Afbeelding

Afbeelding

De hobbykamer, voornamelijk voor de kinderen/pubers

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Eetkamer

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Keuken

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Woonkamer

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Terrasje aan de rechterkant, met een kleine moestuin

Afbeelding

Afbeelding

Bibliotheek(je)

Afbeelding

Afbeelding

Farah's kamer

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nou zo, dat was het. Een beetje slapjes, niet echt veel familie enzo. Maar dat kwam nu even zo uit. Volgende week meer hoop ik! :laugh

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie