Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

266 berichten • Pagina 1 van 14

Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

~ 365 berry pictures.

Afbeelding

Dit project ga ik doen met alleen maar berry sims. Ik speel wel eens met berry's en ik heb nu dus al een hoop screens met berry's dus zal ik altijd genoeg foto's hebben om er eentje te laten zien!

Mijn eigen regels zijn:
~ Elke dag slechts één foto.
~ Een dag gemist, dan haal ik die later in.
~ Elke screen moet iets te maken hebben met berry's.

Ook zal ik tegelijkertijd met deze 365 een simblr bijhouden, zodat ik een mooi overzicht van alle screens krijg!
~
365 berry pictures simblr

Laatst gewijzigd door Dave. op ma 01 okt 2012, 18:34, 1 keer totaal gewijzigd.

Big Mama
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4831
Lid geworden op:
zo 04 dec 2011, 17:20

Re: ~ 365 berry pictures.

Ook zonder verhaal zullen het vast supermooie screens zijn.Deze is iig. heel erg mooi. :wub
Veel succes met je projekt :thumbsup en welkom bij de 365 dagen club, :swing want dat is er zo onderhand wel.

V Het is heel erg leuk om te doen en ik vind al die projekten superleuk om te bekijken. ;)

Laatst gewijzigd door Big Mama op ma 01 okt 2012, 18:33, 1 keer totaal gewijzigd.

Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: ~ 365 berry pictures.

Big Mama schreef:Ook zonder verhaal zullen het vast supermooie screens zijn.Deze is iig. heel erg mooi. :wub
Veel succes met je projekt :thumbsup en welkom bij de 365 dagen club, :swing want dat is er zo onderhand wel.
YEAH! Ik zit ook bij de club. XD

Maar ik heb wel een hele poos getwijfeld of ik het wel zal beginnen, aangezien er al echt onwijs veel zijn. Maar het is leuk, dus waarom niet?

:D
Gebruikersavatar
Mier
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1058
Lid geworden op:
vr 06 jul 2012, 18:59

Re: ~ 365 berry pictures.

Veel succes met het 365 project, het is een beroemd project geworden hoor!! Maar als je het leuk vindt om te doen, wie houdt je tegen?! :laugh Alvast een mooie eerste screen <3
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten