Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2482 berichten • Pagina 120 van 125

Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: ~Abctje's 365~ R.I.P lieve Sammy.

Dankjewel. :knuffel

Dag 355:

Ondanks dat iedereen nog in de rouw is, kan de kleine Mason niet vergeten worden. Want die wordt vandaag al weer een peutertje.

Afbeelding

Afbeelding

Hij wordt een lieve kleine peuter. Die dit keer wel op zijn ouders lijkt. Hij heeft de haarkleur van Bruce, de ogen en huidskleur van Alex. En de neus volgens mij weer van Bruce. ;)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Iedereen schuift aan om van de taart te genieten. Maar Mason, die zijn pap al op heeft, is het hier niet mee eens. Hij wil eruit!

Afbeelding

Afbeelding

s'Avonds speelt Luca kiekeboe met zijn kleine broertje.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: ~Abctje's 365~ R.I.P lieve Sammy.

Dankjewel. :knuffel

Zoals jullie misschien hebben gezien is er een poll geopend. Moet de familie wel of niet naar de toekomst gaan, en zo wel, gaan ze er dan definitief wonen of blijft het bij een tripje?

Ik ben wel benieuwd waar jullie de familie het liefst zien. Maar aangezien ik klaar ben met die project over negen dagen alweer. Heb ik besloten om gewoon door te gaan, maar dan niet elke dag. Meer een screendagboek/topic/iets. :laugh

Dag 356:

Bruce heeft via via gehoord dat er een vreemd portaal is verschenen bij het café.

Afbeelding

Natuurlijk moet hij daar het fijne van weten, en sluipt daarom midden in de nacht weg om het ding te inspecteren. Hij schrikt als er plotseling een felle licht flitst.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En hij heeft de schrik nog meer te pakken wanneer er plotseling de één of andere man uit komt lopen.

Afbeelding

De man stelt zich voor als 'de tijdreiziger'. Bruce vraagt hem natuurlijk meteen waar hij vandaan komt, en wat hij eigenlijk is.
Na een korte uitleg, dat hij uit de toekomst komt en dat hij Bruce uitnodigt om ook een bezoekje aan de toekomst te brengen, geeft de tijdreiziger hem een voorwerp waarmee hij de toekomst beter kan leren kennen.

Afbeelding

Afbeelding

Nadat hij afscheid heeft genomen van de tijdreiziger, snelt Bruce zich naar huis om alles aan Alex te vertellen.

Afbeelding

Thuis ligt Alex heerlijk op bed te dutten, als Bruce plots binnen komt gelopen en haar uit bed trekt. Hij draait haar rond en geeft haar een kus. Zo enthousiast is hij.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dan legt hij alles uit. Alex heeft haar twijfels. Kan dat zomaar wel, nu net na Sammy's dood? Is het wel vertrouwd? Kunnen de kinderen wel mee? Wat moeten ze daar doen?

Afbeelding
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: ~Abctje's 365~ R.I.P lieve Sammy.

Mason is echt ultiem schattig! Dat bolle gezichtje, echt awww...
En ik weet nog niet zo goed of dat ik wil dat ze naar de toekomst verhuizen, want ik vind waar ze nu wonen ook heel fijn, maar het lijkt me wel leuk als ze een bezoekje brengen of er voor een tijdje gaan wonen want ik vind het wel een mooie stad. Ik moet er nog goed over nadenken!
Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: ~Abctje's 365~ R.I.P lieve Sammy.

Bedankt. :knuffel

Dag 357:

Vandaag is de familie er even op uit voor wat afleiding. Ze zijn met de kinderen naar de speeltuin gegaan.
Donnovan speelt met de kleine Mason, het doet hem goed om zijn achterkleinkinderen zo blij zien.

Afbeelding

Afbeelding

Luca heeft een nieuwe vlieger gekregen en test hem meteen even uit, hij moet nog wel wat oefenen. ;)
Bruce en Alex kijken glimlachend toe vanaf een bankje in de schaduw.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Aan het eind van de middag gaat Bruce nog even met zijn oudste zoon op de wip. Terwijl Donnovan zijn oude benen wat rust geeft.

Afbeelding

Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie