Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2482 berichten • Pagina 122 van 125

Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: ~Abctje's 365~ Into the Future.

Dankjewel voor de leuke reacties. :knuffel

Dag 360: b]

Het is al laat als het gezin terugkomt van de bar.
Alex stopt Mason gauw in zijn bedje, want hij is doodmoe. Luca kruipt op de droompod om lekker te dromen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bruce en Alex gaan nog even een potje biljart spelen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nu zijn ouders weg zijn, is Luca snel uit zijn bed gekropen. Hij pakt een rare bal van het bureau, want hij is erg benieuwd waar dat ding voor is. :)
Het blijkt een computer te zijn, meteen een spelletje spelen dus.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bruce en Alex hebben hun spelletje beëindigd, en zijn naar het balkon gegaan. Tijd voor wat romantiek. :wub

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En die romantiek eindigt in de douche, wat hier van komt? ;)

Afbeelding

Ik heb gisteren een ideetje gekregen over hoe ik verder wil met de familie, wanneer ik klaar ben. Geen 365 dagen project, maar een 52 weken project. Elke week op een vaste dag (waarschijnlijk een zaterdag of zondag) een update. Natuurlijk wat langere updates dan de dagen van nu. En dan gaan we zo een jaar door. Dit is voor mij wat makkelijker, want zo hoef ik niet beslist van mezelf elke avond een update te plaatsen. Waardoor school soms wordt 'vergeten'. Zo wordt het hopelijk lekker rustig, en dus ook leuker voor mij om te spelen. :)
Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: ~Abctje's 365~ Into the Future.

Bedankt. :knuffel

Ik ben blij dat jullie het 52 weken project een goed idee vinden!

Dag 361:

Vandaag wordt Mason een kind. :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bruce kijkt trots toe hoe zijn tweede zoon alweer een jongen wordt.

Afbeelding

En dit is hij, een lief kind met de haren van zijn vader en de ogen en gezicht van zijn moeder.

Afbeelding

Afbeelding

Luca laat zijn, niet zo kleine broertje meer, zijn holospriet zien. Een visje genaamd Orange. ;)
Hij omhelsd hem ook nog even.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En daarna is het gametime!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mason is overigens opgegroeid met de eigenschap 'Plumbotfan' zijn andere eigenschappen waren al: 'Genie' en 'Overenthousiast'.
Luca zijn eigenschappen heb ik ook nog nooit gemeld, maar die weet ik zo gauw niet uit mijn hoofd. Dat zal ik morgen wel even bekijken. :laugh
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: ~Abctje's 365~ Into the Future.

Echte leuke screens weer, leuke broertjes zijn het! Nu nog een zusje? (Of nog een broertje, dat zou wel grappig zijn!)
Vind het idee van een 52 weken project ook heel leuk, jammer natuurlijk dat je dan niet vaker update, maar stel dat het een screenproject werd, dan had je helemaal niets waar je je aan vast hoefde te houden dus misschien krijgen we met elke week toch wel vaker iets te zien dan dat het een screentopic is. Ik blijf in ieder geval lekker volgen!
Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: ~Abctje's 365~ Into the Future.

Dankje. :)

Dag 362:

Vandaag zijn de mannen naar de Plumbot-shop gegaan, om de boel eens te verkennen.

Afbeelding

Bruce gaat meteen bij de kassa snuffelen, en de Plumbots bekijken. Terwijl Luca meteen zijn holo-computer erbij pakt.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mason speelt een potje steen, papier, schaar met een robot van de Shop. Boe!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

s'Avonds, als ze weer terug zijn, verteld Mason Alex over zijn dag. Hij is razend enthousiast en wil later zelf ook een Plumbot maken.

Afbeelding

Bruce en Luca zijn naar de daktuin gegaan. Luca speurt het sterrenstelsel af (al ziet hij volgens mij niet alleen sterren), terwijl Bruce weer de lucht in gaat.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Alex is moe en gaat heerlijk dromen over haar familie. Mason schakelt de robotmodus in. :P

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dag 363:

De morgen breekt aan en Alex moet Bruce wat bekennen: Ze is zwanger van hun derde kind!
Bruce is er natuurlijk hartstikke blij mee en gaat meteen in gesprek met zijn aankomende zoon/dochter.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Luca krijgt geen genoeg van de moderne snufjes die de toekomst te bieden heeft en probeert het hoverboard uit.

Afbeelding

Afbeelding

Mason begint de morgen met een heerlijke geluidsgolven-'douche'. :)

Afbeelding

Afbeelding

Morgen vraag ik de poll voor namen aan. ;)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie