^^ Haha, naja. Een hele leuke sim is het wel!
@Froos, Wat een leuke sim! En nu achteraf was je nog niet te laat hoor, ik heb de inleverdatum 3 dagen verschoven. Zou je btw. zijn studie er nog bij willen zeggen?
Iedereen bedankt!
Ik heb nu eindelijk paasweekend! Dus weer lekker veel tijd om te simsen. Maar omdat ik de laatste week een beetje heb verwaarloosd, heb ik besloten om de inleverdatum te verzetten naar zondag 31-3-13. Ik heb geen idee of dat enige zin heeft, maar die dag heb ik echt helemaal geen plannen. Behalve simmen en dan zal ik dan alles op een rijtje zetten en een poll aanvragen.
Vandaag de drie gemiste dagen!
Dag 203:
Sammy maakt een heerlijke calzone in de oven!

^Sorry voor de lamp...
Dag 204:
Fay en Bruce zijn lekker aan het springen op de trampoline!
Bruce wil graag tikkertje spelen. En Fay heeft daar ook wel oren naar, iedereen blijft een beetje kind of niet?
Sammy geniet van haar kleinkinderen terwijl ze de plantjes water geeft, ze zit inmiddels op niveau 7 van tuinieren.
Dag 205:
Het is een regenachtige en trieste dag in Monte Vista, een aankondiging van iets droevig...
We nemen afscheid van een dierbaar lid van de familie...
Moochie geeft de geest...
Moochie, ouwe rakker, we gaan je missen!
Het was jammer dat Moochie zijn verrassing, die Sammy voor die dag had gepland, niet meer mee kon maken. Sammy had namelijk voor een vriendje voor Moochie gezorgd:
Budge
Het is triest dat Moochie hem nooit zal ontmoeten, maar misschien kan deze nieuwe aanwinst het leed van de familie wat verzachten.

-----------------------------------------------------------------------------------------------
Even ter verduidelijking: Je hebt nog 3 dagen om in te leveren! Mocht je dat nog willen.