Dag 56.
Vandaag dacht ik: 'Ik ga voor de saaiste screen die ik heb,' dus hier tadam!
Vandaag heb ik van alles geprobeert om mijn sims aan de praat te krijgen: Downloads verwijderen, nog meer downloads verwijderen en bovennatuurlijk opnieuw installeren.. Niks lijkt te helpen.
Hij doet er gewoon twee uur over om een familie of een stad te laden. En dat is heel erg vervelend. Want dan nog loopt hij om de tien seconden vast in het spel zelf.
Ik denk dat het met het saaiste plaatje wel gelukt is.
Laatst gewijzigd door Anna op ma 29 okt 2012, 16:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Anna, verwijder een AL je downloads en installeer je spel dan opnieuw, zet je saves opnieuw in de mappen en speel dan eens zonder downloads. Bij mij werkt het, ik ben nu wel ook download loos, maar wel een sneller spel.
Maar oké, ik ga dat wel proberen Dave. En anders alles opnieuw installeren.
Bedankt allemaal!
Edit: Dankje Dave, de sims doet het weer!
Behalve dan dat Eleanor zwart is en ik haar niet kan aanpassen, maar voor de rest werkt het weer. Heel erg bedankt
Ook al mag hij dan suuuuupeeer saai zijn, de kleuren zijn wel mooi vind ik. (Maar blauw is gewoon mijn lievelingskleur)
Gelukkig doet je spel het weer op die ene Sim na. Het is wel jammer van de downloads natuurlijk, maar beter geen downloads en een werkend spel dan heel veel downloads en totaal géén spel nietwaaar? (: