Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Geloof jij dat Tina de stalker is van Leyla?

Ja!
3
33%
Ik heb geen idee...
0
Geen stemmen
Nee, het moet iemand anders zijn.
6
67%
Totaal aantal stemmen: 9

765 berichten • Pagina 30 van 39

Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels

Tina en Shurlien zijn echt gemeen.. Ik vind het best zielig voor John, maar het is eigenlijk ook niet eerlijk dat hij het Julia niet gewoon vertelt :c
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
lam6
Man met de buit Man met de buit

Afbeelding

Afbeelding
Tijdens de rechtzaak werd bekend gemaakt dat Wax ook verantwoordelijk was voor de dood van Jessica van Leeuwen. Een aantal handlangers hadden zich versproken van Wax.
Dit nieuws kwam ook aan bij de familie van Leeuwen. Eric besloot Wax zelf op te zoeken bij het bureau.

Afbeelding
"Eric, gezellig dat je komt. Waar heb ik dit bezoek aan te danken?" vroeg Wax.
"Jij weet dondersgoed waarom...Eindelijk na een dik jaar...EINDELIJK weten we wie onze dochter had vermoord," vertelde Eric. Wax begreep al waat het over ging.
"Eric, het is nooit mijn bedoeling geweest om Jessica te vermoorden..." zei Wax.
"Of het nou wel de bedoeling was of niet, wat jij hebt gedaan is niet goed te praten!" zei Eric boos.

Afbeelding
"Eric, laat me uitpraten ik weet echt wel hoe je hebt gevoeld. Ik wilde er ook voor je zijn, ik heb zelf ook een dochter. Als Tina was doodgeschoten was ik ook van de wereld," vertelde Wax.
"Jij weet niet wat pijn is, Wax Veldhuizen. Je zult het nooit begrijpen ook, ik hoop echt dat ze jou VOORGOED achter slot en grendel laten stikken tot de dood," zei Eric.
Wax werd er aardig stil van...

Afbeelding
"Hallo, lieverd...Heb je lekker geslapen?" vroeg Priya terwijl ze Lars uit zijn wieg ging halen.
Wat leek hij toch veel op zijn vader...

Afbeelding
"Pappie!" zei Lars. Hij leerde al aardig praten.
"Ja, lieverd...ik mis hem ook heel erg. Maar geen zorgen, hij heeft voor ons veel geld achtergelaten. Met ons komt het wel goed. Het is niet eerlijk wat de mensjes uit Droomzicht ons nu allemaal aandoen, maar wij komen er wel lieverd..." vertelde Priya.
Priya vind het onrechtvaardig dat Lars nu al zijn vader moest verliezen.

Afbeelding
Arlega kwam op bezoek bij Uzlem. Ze wilde wat meer informatie halen over Hans's laatste tijd.
"Je komt me bekend voor, was jij hier niet eens eerder?" vroeg Uzlem.
"Klopt, ik wilde graag weten waar Hans begraven wordt," vertelde Arlega.
"Wie was jij ook alweer van hem, ik weet het niet meer..." zei Uzlem. Arlega weet ook niet meer wat ze verzonnen had.
"Zullen we snel praten, ik weet dat je het druk hebt met de begravenis, ik wil wel graag de plaats weten," stelde Arlega voor.

Afbeelding
"Ik weet niet eens hoe je heet...Hoe kan ik dan..." op dat moment werd er aan de deur gebeld. Het was Gina.
"Oh, wacht! Daar heb je Gina, dat was Hans's eerste vrouw," vertelde Uzlem.

Afbeelding
Uzlem deed de deur open en gaf Gina een knuffel. Gina was gekomen om over de begravenis te hebben die over een paar dagen plaats vind.
Ze herkende Arlega nog niet...
Arlega trok een spijtig gezicht...Ze had beter niet kunnen komen. Hoe zal Gina reageren als ze haar nu ziet?
"Ik zie dat je al bezoek hebt," zei Gina.
Ojee, wat moest Arlega nu doen?

------------------
Binnenkort een nieuwe update :D
Simsfreak

Oeh spannend, ik ben benieuwd of Gina Arlega nu gaat zien o;
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
lam6

Nee dit dagboek is nog niet gestopt, tenminste dat ben ik niet van plan.
Staan nog zoveel verhalen op idee die ik wil uitwerken erin.
Het probleem is alleen dat mijn pc nu echt begint op te raken, ik gebruik mijn pc al sinds 2006. Het word dus best tijd voor een nieuwe, maar het duurt even voordat ik dat krijg.
Tegen die tijd probeer ik wat zuiniger ermee om te gaan, ook in belang voor de sims en mijn boek waar ik mee bezig ben.
Als ik een nieuwe pc krijg ga ik een back-up laten maken van de sims 2 zodat ZLZR gewoon mee kan verhuizen.

Er komen nog wel updates aan, dus geen zorgen. :) Misschien dat ik alvast updates plaats van de foto's die ik al gemaakt had voordat ik ging bezuinigen.
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Aaargh, gelukkig, het was zoooooooo'n leuk dagboek en het zou inderdaad jammer zijn als je ging stoppen! Maar gelukkig gebeurt dat niet! Misschien zou het leuk zijn, en het is maar een idee, en ik weet niet of ik iets goed of fout zeg, maar het leek mij leuk als je dit verhaal verder zet met de sims 3! Het is maar een idee!

V oke, daar heb je gelijk in! Wanneer komt eigenlijk die "quiz" ofzo, van die nieuwe speler, achtig iets?

Laatst gewijzigd door Deetui op ma 28 mei 2012, 23:04, 1 keer totaal gewijzigd.

Simsfreak

Nee, met de sims 2 is toch veel leuker! Het is altijd met de sims 2 gedaan, en nu is iedereen goed herkenbaar enzo. En een van de leuke dingen aan dit dagboek is dat het met de sims 2 is, daar onderscheid het zich nog extra door!

Maar ik kan niet wachten tot je gaat updaten, al moet je er zeker de tijd voor nemen! :)
lam6

Het zou stom zijn als ik met dit dagboek zou stoppen waar ik zoveel tijd en energie heb ingestoken. Ik ben dus nog lang niet van plan om te stoppen.
En inderdaad alles blijft gewoon bij de sims 2. Elke sim erin heeft nu echt zijn imago gekregen erdoor inderdaad. Mariska = blonde simvrouw, vrolijk gekleed. Gina = Lookalike Ariel xD Leyla = Mooi langharig meisje
En ga zo maar door, allemaal bekende uiterlijkheden bij elk karakter. :P

Ik heb er eens over nagedacht toen de sims 3 uit was, om een ramp te laten komen bij Droomzicht waar alles zich afspeelt, zodat iedereen zou verhuizen naar Sunset Valley.
Maar nee dat doe ik niet, Droomzicht met zijn bewoners erin van ZLZR heeft zo'n herkenbaarheid erin gekregen, dat dat niet meer af te nemen is. En ben ik ook zeker niet van plan!
Bovendien is het ook een heel gedoe als alles in de sims 3 komt, alles en iedereen opnieuw maken en de huizen...Dat is gewoon onbegonnen werk.

Ik ga binnenkort proberen een update te plaatsen, maar ik probeer zuinig te zijn tot dat ik een nieuwe pc krijg. ;)
lam6

Afbeelding

Afbeelding
Arlega vluchtte meteen naar de badkamer zonder dat Gina het door had. Arlega deed de deur op slot en probeerde op adem te komen.

Afbeelding
Uzlem draaide zich om en zag dat Arlega naar de badkamer was gegaan.
"Nouja zeg, er was hier net een vrouw die Hans blijkbaar kende," zei Uzlem. Gina keek er ook raar van op.
"Ze is naar de toilet gegaan volgens mij," zei Gina.

Afbeelding
"Mevrouw, gaat het wel goed?" riep Uzlem.
"Eh, ja gaat goed, ik was opeens misselijk!" zei Arlega als smoes. Ze wist niet of Gina lang zal blijven bij Uzlem.

Afbeelding
Gina dacht even de stem te herkennen, maar ze wist niet meer waarvan.
"Hmm, nou laat haar maar. Ze komt er vanzelf weer uit toch, laten wij alvast koffie gaan zetten dan kunnen we het over de begravenis hebben," stelde Gina voor.

Afbeelding
Toen Gina en Uzlem naar de keuken waren gegaan, sloop Arlega langzaam uit de badkamer. Ze ging het huis uit zonder iets te zeggen.

Afbeelding
Marco was op bezoek bij Kim. Hij maakte zich nog steeds zorgen om haar vanwege wat er laatst was gebeurd.
"Het gaat goed met mij, pap!" zei Kim.
"Zolang die klootzak niet meer aan je komt, is het prima!" zei Marco.
"Hé, jullie hebben het wel over mijn opa!" zei Rik die achter zat.
"Rik, Opa Marco is veel leuker dan Wax Veldhuizen!" zei Kim.

Afbeelding
"Wax krijgt toch levenslang?" vroeg Kim.
"Ja, dat staat al vast volgens mij, die zien we nooit meer terug," zei Marco.
"Even over iets anders, Jackson en ik denken nog steeds om te gaan trouwen. Nu meer dan ooit, na alles wat er gebeurd was!" zei Kim.

Afbeelding
"Ik wil een nieuwe start, zonder die gek van een Wax," vertelde Kim. Marco begreep zijn dochter helemaal.
"Ik sta achter je, lieverd," zei Marco.

Afbeelding
Ondertussen was Leyla weer lekker aan het werk en ze deed de koffiepauze samen met haar geliefde collega Casper.
Casper stond op het punt om Leyla te vertellen wat hij echt voor haar voelde.

Afbeelding
"Leyla, weet je...door dit allemaal ben ik je best meer gaan missen. Meer dan normaal..." begon Casper ineens. Leyla werd er verlegen van.
"Nou, niet zo doen. Zoals je ziet leef ik nog steeds," zei Leyla.

Afbeelding
"Je begrijpt het niet," zei Casper.
Op dat moment stond Tina af te luisteren die vlakbij stond...
"Ik...Ik ben verliefd op je!" wist Casper uit te brengen. Tina wist niet wat ze hoorde en zag dat Leyla verrast naar Casper keek.

------------
Straks nieuwe update weer :D
Simsfreak

Oh yeahh, een update! :swing

Nou, Arlega heeft dus echt geluk dat ze is weggekomen zeg, maar ik denk dat ze nog wel een keer door Gina wordt betrapt.. Ik hoop trouwens echt dat Jackson en Kim gaan trouwen! En ik hoop ook dat Tina niet iets raars gaat doen met Casper en Leyla. Maar goede update zeg, can't wait 'til we get more! :D
lam6

Ben blij dat je blij bent, dat ZLZR weer lekker doorgaat :D Heb mijn pc wat opgeschoond laatst en veel oude bestanden weggedaan die ik niet meer gebruik. Kan ik er lekker voorlopig mee doorgaan voordat ik een nieuwe pc krijg. :)
Ik ga nu bezig zijn met de nieuwe update en dan volgt de rest morgen weer.
lam6

Afbeelding

Afbeelding
Tina kwam ertussen voordat Leyla antwoord kon geven bij Casper.
"Je maakt een grote vergissing door met die trut te gaan," zei Tina grof. Casper keek Tina verward aan.
"Waar bemoei jij je mee?" vroeg Casper.
"Tina wil je weggaan, dit is iets tussen Casper en mij," zei Leyla.

Afbeelding
"Je bent gewoon jaloers op David en mij, daarom wil je nu een jongen gebruiken hé," zei Tina opeens.
"Nu ga je echt te ver, ik ben David allang vergeten hoor!" zei Leyla.
"Hij was anders wel bezorgd om je, toen je zogenaamd ontvoerd werd door mijn vader," vertelde Tina.

Afbeelding
Casper wist niet meer wat hij moest denken en hij liep even weg. Leyla begon opeens anders te kijken naar Tina. Was David echt bezorgd geweest om haar?
"Kijk, dat blik in je ogen! Je houdt nog steeds van David, maar je krijgt hem niet! Hij is MIJN vriendje!" zei Tina kwaad.

Afbeelding
Later in de middag kwam Samuel naar beneden, hij betrapte Roos bij zijn schilderspullen.
"Wat ben je aan het doen?" vroeg Samuel geschrokken.
"Ik wil een jongen tekenen voor jullie in een strakke ondergoed, jij en Rudy zullen het vast geweldig vinden," antwoordde Roos.

Afbeelding
"Jij bent ziek, Rudy en ik houden van elkaar. Wij hebben daarbij geen andere jongen nodig," zei Samuel.
"Maak dat de kat maar wijs, dus jij snoept nooit buiten de deur?" vroeg Roos.

Afbeelding
"Nu ga jij echt te ver, ga naar buiten ofzo...Ik wil jou even niet zien vandaag," zei Samuel boos. Roos liep boos vandaan bij Samuel.
"Ik ken Rudy langer dan jij, hij zoent heus weleens met een andere!" zei Roos die probeerde te stoken. Samuel schrok ervan maar hield zich groot. Rudy zou nooit vreemd gaan, toch?

Afbeelding
Een paar dagen later was de begravenis van Hans. Voordat hij begraven werd, werd een herdenking gedaan met bekende en vrienden in de zaal.

Afbeelding
"Hij was zo'n goeie man, ik zal hem echt missen!" zei Mariska.

Afbeelding
Arlega was er ook bij, met een muts op en een bril. Ze wilde niet herkend worden en ging zich aanmelden als iemand uit de buurt die zomaar uit respect erbij wilde zijn. Niemand had door dat het Arlega was.

Afbeelding
Na een tijdje moest iedereen naar voren komen. Uzlem was als eerst aan de beurt, maar ze durfde niet. Gina zat haar aan te kijken.
"Uzlem, ga nou. Het is nu of nooit," fluisterde Gina.
Uiteindelijk stond Uzlem op en liep richting de kist toe waar Hans in lag.

Afbeelding
"Dag, lieverd...Enige wat ik kan zeggen is dat ik je heel dankbaar ben. Dat we samen een goed jaar hadden, behalve de laatste maanden dan...Ik snap hoe moeilijk het moet zijn geweest voor je. Maar ik, Gina en de kinderen houden ziels veel van je. We zullen je nooit vergeten," vertelde Uzlem snikkend.
Een uur later werd Hans begraven bij het kerkhof van Droomzicht.

-------------------
Morgen in de nieuwe update: De laatste update met Wax erin! ;) Daarna is hij uit zlzr
Dave, het gaat niet in de sims 3 komen. ZLZR blijft lekker doorgaan in de sims 2 met Droomzicht en dezelfde sims-personen allemaal :D
lam6

Wax's exit (Had toch nog even tijd)

Afbeelding

Afbeelding
Wax heeft levenslang gekregen, dit was de laatste keer dat mensen afscheid van hem konden nemen. Zijn zoon, Jackson, kwam als eerst op bezoek.
"Jackson, het spijt me zo vreselijk allemaal," zei Wax.
"Ja, daar ben je nu wel laat mee. Al die jaren, echt AL DIE JAREN! Had je dat kunnen zeggen..."

Afbeelding
"Het enige wat ik altijd wilde is dat je gelukkig zou zijn. Ik had je graag als een opvolger gezien voor mijn bedrijf en dat je met een andere vrouw ging," vertelde Wax.
"Ik hou van Kim, alleen van haar! Pap, kun je daar ooit nog begrip voor opbrengen? Je hebt zoveel mensen pijn gedaan. Ontvoering, verkrachting, verdwijningen, moordaanslagen plegen..." zei Jackson.
Wax wist dat al te goed, hij denkt terug aan zijn daden wat die heeft gedaan.

Afbeelding
"Waarom is Rik niet mee? Ik wilde graag mijn kleinzoon nog zien," zei Wax.
"Oja, laten we dat ook niet vergeten. Je hebt hem ook ooit ontvoerd bij ons vandaan om hem voor jezelf te houden!" zei Jackson.
"Ik heb hem toch uiteindelijk terug gebracht? Ik was alleen zo bang dat Marco hem zal afpakken," zei Wax.
"Hoe kun je dat zeggen?" vroeg Jackson verbaasd.
"Jij hebt die man zijn eerste vrouw afgenomen, zijn kleinzoon ontvoerd, zijn tweede vrouw ontvoerd, iemand vermoord vlak voor zijn deur omdat je hem wou vermoorden," vertelde Jackson die nog eens veel daden op wou noemen.
Wax zei niets meer terug...Hij kon het niet echt meer droog houden.
"Jarenlang heb jij je voor gedaan als de gevaarlijkste man op aarde, maar weet je...Jij bent NIKS! Eigenlijk ben je een zielig ventje dat alleen zijn zin wou door drammen. Jij bent mijn vader niet meer, allang niet meer!"
Jackson stond op en verliet de kamer zonder om te kijken...

Afbeelding
Een paar minuten later kwam Marco op bezoek.
"Dag, Wax..." zei Marco. Marco wilde nu eens goed weten waarom Wax zover was gegaan altijd.

Afbeelding
Toen Marco aankwam schuiven, ging Wax alweer opstaan.
"Ik heb hier dus geen zin in!" zei Wax boos.

Afbeelding
"Waarom wil je niet praten, Wax? Waarom heb je me altijd gehaat? Wat heb ik jou ooit misdaan dat je mijn vrouw afnam, en vervolgens Mariska ook al wou afnemen van mij? En onze kleinzoon wilde je nooit delen," vertelde Marco.
"Alsof jij er zo trots op was, dat onze kinderen samen kwamen," zei Wax.
"Ik heb het uiteindelijk geaccepteerd omdat Kim een eigen leven heeft, maar jij..."

Afbeelding
Wax sloeg ineens op zijn hoofd uit woede.
"Maar wat ik? Alleen maar ik, hé? ALLEEN MAAR IK!" schreeuwde Wax kwaad.
Marco stond ervan te kijken dat Wax erg boos werd, hij had hem nog nooit zo kwaad meegemaakt. Het is omdat de bewaker erbij was, anders was hij niet veilig geweest met Wax.

Afbeelding
"Door jou, door jou is alle ellende begonnen! Voordat jij en Sandra toen die tijd bij ons aankwamen voor jullie saaie vakantie, was alles nog goed! Ik had een bedrijf goed lopen dat mensen een mooie vakantiegebied kon bieden, maar jouw eerste vrouw moest zo dom zijn door van de berg af te vallen. Het had schade aangericht, iedereen dacht dat ze dood was," vertelde Wax.

"Tot dat bleek dat jij haar vasthield in je huis, en waarom? Was toch nergens nodig voor geweest, Wax? Je hebt het echt aan jezelf te danken," zei Marco.
"We wisten gewoon niet wat we moesten doen toen we haar vonden...Ik wilde niet nog eens een teleurstelling aan," vertelde Wax.
"Nog een teleurstelling?" vroeg Marco.
"JA, JIJ WEET NIET WAT DAT IS, HÉ?" schreeuwde Wax.

Afbeelding
Marco stond op en liep richting Wax.
"Wat probeer je me nu te zeggen, Wax?" vroeg Marco.
"Jij weet niet hoe het voelt, als je ouders je in een pleeghuis stoppen omdat ze niet voor je konden zorgen, en daar werd ik jarenlang misbruikt door mijn persoonlijke coach. Hij zei altijd tegen me dat heel de wereld zo in elkaar zit, wie je geen pijn doet...Zou jou pijn doen!" vertelde Wax.
Marco was geschrokken door Wax's heftige woorden. Hij had dit nooit achter Wax gezocht.

"Ben je daarom zo? Omdat je een slechte jeugd hebt gehad?" vroeg Marco.
"Marco, dat is zelfs zacht uitgedrukt...Ik moest vechten voor mijn bestaan, en eindelijk ging het de goede kant op...Tot dat jij en die trut van je kwamen," vertelde Wax.

Afbeelding
Marco gaf Wax een knal voor zijn gezicht. De bewaakster kwam erbij.
"Heren, zo is het genoeg!" zei ze.
"Dit had ik je nog willen geven, jij komt hier nooit meer uit. Wax, jij bent einde verhaal!" zei Marco.

Afbeelding
"LOOP MAAR WEG, MARCO! LOOP MAAR WEG!" schreeuwde Wax.
"OOIT KOM IK WEER VRIJ, EN DAN BEN JIJ DE EERSTE OP MIJN DODENLIJST IK ZWEER OP GOD DAT IK JE AFMAAK!" Marco trok zich er niets van aan en verliet de ruimte.

Afbeelding
Voordat Wax naar zijn cel werd gebracht, kwam Priya gehaast binnen. Ze knuffelde Wax flink.
"Wax, ik krijg net te horen dat je wordt overgeplaatst, is dit waar?" vroeg Priya.

Afbeelding
"Ja, lieverd...Het is waar. Ik wordt overgeplaatst naar Amsterdam. Ik verlaat Droomzicht vandaag nog," vertelde Wax.
"Ik...Ik zal je zo missen! Lars heeft vandaag wel tien keer naar je gevraagd, maar ik zeg steeds dat je op vakantie bent voor een lange tijd," zei Priya verdrietig.
"Hij zal het ooit begrijpen als hij ouder is, en je weet het hé...Ooit kom ik echt weer vrij. Ik wil dat je nooit naar een andere man gaat kijken en op me blijft wachten," zei Wax.
Priya knikte langzaam.
"Je hebt mij het geld ervoor gegeven, en ik zal ermee blijven wachten tot je terug bent," zei Priya.
"Ik heb je gered, je kan voorlopig voor een lange tijd goed vooruit. En ik heb je niet als medeplichtig gemeld, want Lars heeft nog een moeder nodig. En ik wil dat je Tina ook onder je hoede neemt," vertelde Wax.

Afbeelding
Wax liet zijn vrouw los en moest met de bewaakster mee de gang op...Priya bleef huilend achter.
"IK ZAL JE NOOIT VERGETEN, WAX!" riep ze nog vervolgens.

Afbeelding
Wax liep de gang op...Hij kreeg tranen in zijn ogen.
Samen met de bewaakster liepen ze naar zijn cel toe, waar hij zal wachten tot die opgehaald zou worden, voor de verplaatsing.

--------------------------
Binnenkort nieuwe update!
Dit was de laatste update met Wax erin.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie