Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Geloof jij dat Tina de stalker is van Leyla?

Ja!
3
33%
Ik heb geen idee...
0
Geen stemmen
Nee, het moet iemand anders zijn.
6
67%
Totaal aantal stemmen: 9

765 berichten • Pagina 19 van 39

Mikese
Gentherapeut Gentherapeut

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels.

Ik vind ze allemaal wel leuk. Priya is wel één van mijn favo's. En vet grappig dat Ayumii een fansig heeft gemaakt voor Leyla! (al heel lang geleden, maar ik zag het toen ik door het topic bladerde!
Afbeelding
lam6
Man met de buit Man met de buit

Oké, haha :P Priya past prima bij Wax.

Afbeelding

Afbeelding
"Zucht, heb je het weleens zo dat je niets te doen hebt?" vroeg Mariska aan Samuel.
Samuel luisterde niet omdat hij zat te dagdromen over Marco.

Afbeelding
Mariska voelde zich erg duf en vermoeid.
"Het is lang geleden dat ik me zo heb gevoeld. Zal vast door het weer komen." zei Mariska terwijl ze omlaag keek.
Samuel realiseerde zich dat Mariska zat te praten.
"Sorry, wat zei je?" vroeg hij.

Afbeelding
"Luister jij eigenlijk wel? Ben je verliefd ofzo, dat je de hele dag zit te dromen?" zei Mariska. Samuel keek geschrokken naar haar, bang dat ze hem begon door te krijgen.
"Nee, tuurlijk niet! Ik zat aan mijn...Chihuahua te denken." zei Samuel.
"Ik wist niet dat je een hondje had?" vroeg Mariska.

Afbeelding
Samuel stond op en wilde weglopen.
"Dan weet je dat nu..." zei hij kortaf. Mariska stond op en hield hem tegen.
"Wacht nou even, je zit hier al maanden maar je verteld echt weinig over jezelf." zei Mariska. Samuel wilde er niet verder op ingaan.
"Alles wat je van mij moet weten staat op mijn CV." zei hij. Samuel liep de kamer uit.
Mariska vond het vreemd, ze voelde dat hij iets te verbergen had.

Afbeelding
Leyla kwam boos op bezoek bij Tina.
"Moest je weer zo nodig David hebben?" vroeg Leyla. Tina besefte dat Leyla haar door had, en ze begon nep te huilen.
"Het spijt me zo vreselijk, Leyla. Ik wilde je nooit pijn doen..."
"Kap met dat toneel van je, je vind dit heerlijk!" zei Leyla.

Afbeelding
Ze liepen richting de kleine keuken.
"Oké, wat moet je nou? Ja, Leyla. Hij is van mij! David en ik houden van elkaar en jij hebt geen enkel rol meer in zijn leven!" zei Tina op een groffe toon.
"Jij denkt dat je gewonnen hebt, maar wat David en ik hebben is bijzonder en dat gaat niet zomaar weg." vertelde Leyla om Tina iets duidelijk te maken.
"HADDEN, zul je bedoelen? Accepteer nou eens dat David niet de man voor jou is! Ik denk zelfs, dat als jij zo doorgaat, geen enkel man op de wereld nog naar jou om kijkt met je zielige triestige namaak figuur!" zei Tina kwaad.

Afbeelding
Op dat moment kwam Wax binnen, door het geschreeuw.
"Wat is hier in vredesnaam aan de hand? Leyla wat doe jij hier?" vroeg Wax.
"Pappa, ze valt mij aan! Ze haat mij!" zei Tina die meteen in de slachtoffer rol dook.

Afbeelding
"Jij had van David af moeten blijven, hij is MIJN man! Niet die van jou!" zei Leyla boos. Wax keek half om naar zijn dochter, die nu echt begreep dat ze een vriendje had.
"Dus daar gaat het om...Ik vond het al zo vreemd de laatste tijd met dat geheimzinnige gedoe." dacht hij.

Afbeelding
"En voor jou, Leyla. Ik EIS dat jij mijn dochter met rust laat en haar vriendje! Dat hij voor haar heeft gekozen, omdat zij tien keer knapper is dan jij, is niet haar schuld! Zijn genoeg nog andere jongens waar jij terecht kan." vertelde Wax.
"Ik vroeg helemaal niet om uw mening!" zei Leyla.
"Maar ik ben wel de vader, en één ding: Steek nog één vinger naar mijn dochter uit, en ik hak hem eraf! Duidelijk?" dreigde Wax.
Leyla was geschrokken en verliet het huis.

-------------------
Volgende keer een nieuwe update :D
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand

Leuke updates! :woot
Mikese schreef:Ik vind ze allemaal wel leuk. Priya is wel één van mijn favo's. En vet grappig dat Ayumii een fansig heeft gemaakt voor Leyla! (al heel lang geleden, maar ik zag het toen ik door het topic bladerde!
:$
Afbeelding
lam6

Dankjewel, haha. Ik vind het ook leuk als de sims die erin zitten fans krijgen :P Omdat het best een lange dagboek is met veel verhalen ga je op geven moment met iemand of een paar mee leven erin.
Mijn persoonlijke favoriet is Mariska :P Omdat met haar de allereerste verhaallijn begon ooit.
Mariska, Marco, Shanna, Eric en Kim zijn de enige erin die al vanaf de eerste update erin zitten :P

Dit dagboek is ooit begonnen in 2006 ergens, dus het is al best oud :P
Misschien een leuk idee om de allereerste update online te zetten hier een keer? :P Om te kijken hoe het allemaal begon? ;)
Ik ga van de week kijken of ik de foto's nog heb ervan (ik bewaar echt veel)
lam6

@ Mikese, haha :P Ik heb de foto's terug gevonden, dus dat is goed nieuws! :) Ook de teksten die daarbij horen, ga ik eens herschrijven, ik was nog echt jong en het zit vol met foutjes. Dus dat ga ik eerst aanpassen.
Zodra seizoen 5 is afgelopen, laat ik de allereerste update zien :P

Ik heb ook al plannen voor seizoen 6 trouwens ;) Maar eerst 5 afronden!
lam6

Afbeelding

Afbeelding
David had besloten om het eindelijk aan zijn moeder te vertellen, dat die een relatie heeft met Tina. Gina was best verrast.
"Ik wist niet dat jullie van elkaar hielden, hoe zit het dan met Leyla?" vroeg Gina.
"Leyla is verleden tijd, mam." zei David kortaf. Hij wilde Leyla zoveel mogelijk vergeten. Gina vond het best jammer, want ze mocht Leyla wel.

Afbeelding
Een paar minuten later kwam Tina aan.
"Je raad het nooit, Leyla was vanavond boos naar mijn huis gekomen. En nu weet mijn vader dat wij wat met elkaar hebben!" begon ze direct.
"Was Leyla boos naar jou toe gekomen? Zij moet echt ophouden. Maargoed, mijn moeder weet het nu ook al." zei David.

Afbeelding
Ze liepen verder de kamer in.
"WAT? Hoe durf je dat te doen, zonder met mij te overleggen? Straks gaat ze me slaan, of ze gaat me schoppen! Ze zeggen niet voor niets dat ze de grootste kreng is van Droomzicht!" vertelde Tina allemaal.
"Hoi, schoondochter!" zei Gina die achter haar stond.

Afbeelding
Tina keek geschrokken om, helemaal niet verwacht dat Gina achter haar stond.
"Dus, de grootste kreng van Droomzicht...Hé?" vroeg Gina.
"Ja, ehm...Je hoort zoveel verhalen." zei Tina als smoes. Gina besloot er geen werk van te maken en liet het maar gaan.
Ze fluisterde nog wel in David's oor: "Leer dat kind manieren aan!"

Afbeelding
De volgende dag was Rik naar het zwembad gegaan samen met Alex. Rik en Alex gingen met elkaar om op school, en werden zo dikke vrienden met elkaar.

Afbeelding
Op dat moment kwam Marco aan.
"Rik, je moeder zoekt je. Wil jij zo naar huis komen?" vroeg Marco.
"Rustig maar, opa. Ik ga er zo naar toe." antwoordde Rik.
Alex zat naast Rik te relaxen.
"Bah, moet je nu al gaan? De pret begint pas."

Afbeelding
"Hé, jongens!" zei Mike die aan kwam lopen. Mike zat ook in hun klas, ze kennen alle drie elkaar goed.
"Hoe gaat het dan, Mike? Nog meiden kunnen spotten hier?" vroeg Rik.
"Nee, helaas...En jullie?" vroeg Mike.
"Wij zijn hier om te relaxen!" zei Alex.

Afbeelding
"Jullie moeten eens mijn broertje Marky ontmoeten, hij is ook best relaxt." zei Alex.
Rik en Mike gingen een soort "vergadering" houden.
"Wat vind jij, een nieuwe maatje in onze club?" vroeg Rik.
"Voor mij geen probleem, hoe meer zielen hoe meer vreugd!" zei Mike.

Afbeelding
In de avond gingen Kim en Jackson uit eten.
"Rik was vandaag met vrienden naar het zwembad gegaan, wat worden ze toch snel groot." zei Kim. Jackson moest erom lachen.
"Deed ik ook vaak in mijn tijd toen." zei Jackson.
"Het is nog steeds onze tijd, bovendien. Ik heb met mijn vader erover gehad, en hij heeft er geen problemen mee als we het opnieuw gaan proberen." vertelde Kim.
"Dat is goed nieuws!" zei Jackson blij.

Afbeelding
Ze wisten niet dat Wax hun de hele avond in de gaten hield...

--------------
Volgende keer weer een update :D
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut

Heel erg leuk, maar ze groeien wel heeeel snel op. Kleine tip dus (hier hoef je niets op uit te doen, want misschien vind jij het juist heel leuk!): Ik zou wat minder zwangerschappen in het verhaal gooien en de kinderen wat minder snel op laten groeien.

Maar de up is erg leuk! Ik vind het ook wel leuk hoe Gina's verhaallijn zo is omgeslagen van gelukkig gezinnetje, naar eenzame zeurpiet. :p
Afbeelding
lam6

Dat ik de jongens snel heb laten groeien (Mike, Rik, Alex en Marky) Is omdat er een verhaallijn voor hun aankomt :P En het gaat vooral draaien om Marky, en vergeleken met wat er verder gaat gebeuren allemaal past dat precies goed in dat verhaallijn met hem :P En geen zorgen! Er komen voorlopig geen zwangerschappen meer xD Anders word het TE vol :P
Nieuwe update trouwens:

Afbeelding

Afbeelding
Wax keek naar een medewerkster die naast hem stond.
"Hoelang zit mijn zoon hier al te eten met dat meisje?" vroeg Wax.
"Zeker al bijna een uur." antwoordde de medewerkster, die in opdracht van Wax hun in de gaten moest houden.
"Let op alles wat ze doen, je krijgt hiervoor extra betaald."

Afbeelding
Ondertussen kwam Alex thuis, hij zag dat Marky aan het trainen was.
"Wat doe jij nou?" vroeg Alex.
"Dat zie je toch, trainen!" zei Marky die bijna begon te zweten. Alex vond het wel grappig.
"Zeg, heb je zin om een keer wat leuks te doen met mij en paar vrienden?" stelde Alex voor aan zijn broertje.
"Ken ik ze dan?" vroeg Marky.
"Ehm, nee. Maar daar komt wel verandering in, hoor!" zei Alex.
"Ik zie wel!" zei Marky.

Afbeelding
Later die avond kwam Hans op bezoek. Hij wilde weten hoe met de kinderen ging.
"Het gaat prima met ze, kun je weer gaan?" vroeg Gina ongeduldig.
"Gina, moet dit nou zo? We kunnen toch normaal tegen elkaar doen?" vroeg Hans.

Afbeelding
Gina stond op.
"Ik wil dat je gaat nu." zei ze op een boze toon. Hans ging ook opstaan, maar hij was nog niet klaar met praten.
"Ik ben laatst naar de dokter geweest en..." hij kon zijn zin niet afmaken omdat Gina hem onderbrak.
"Ga weg! Ben ik niet duidelijk genoeg? Dat jij naar een dokter gaat kan me niets schelen, zeker om te kijken of daar andere mooie vrouwen rondlopen?"

Afbeelding
"Ik heb het gehad met jou, mij zie je niet meer terug! Als de kinderen mij missen, zeg maar dat ze langs moeten komen!" Hans liep Gina voorbij.
Gina kon haar tranen niet meer inhouden, ze deed zich groot voor, maar stiekem houdt ze nog van Hans.

Afbeelding
Bij Julia en John was de spanning veel minder, hun hadden een heerlijk avondje alleen. Tot dat de deurbel ging...
"Ik moet open doen, sorry." zei Julia.
"Laat gaan, eindelijk kunnen we weer samen zijn." zei John. Maar Julia voelde zich toch verplicht om de deur open te doen.

Afbeelding
Julia deed open, en Leyla stond daar.
"Julia...ik moet met je praten! Het gaat over David!" zei Leyla die verward was. Julia had eigenlijk geen zin, maar liet het toe.
"Vooruit dan, wel snel want John wacht op mij in de woonkamer."

Afbeelding
"Ik ben zo terug, schat!" riep ze naar John.

Afbeelding
Een paar tellen later kwam Shurlien binnen. Ze heeft stiekem afgeluisterd in de andere kamer.
"Zit je weer alleen?" vroeg ze aan John.
"Ja, heel even maar hoor." antwoordde John.

Afbeelding
"Zou ik je maar even vermaken dan, je hebt volgens mij niet zoveel aandacht de laatste tijd." begon Shurlien.
John had haar allang door, maar trapte er niet in.
"Mij krijg je niet, Shurlien. Ik ben met Julia." zei hij. Shurlien werd boos, maar hield zich in.

Afbeelding
Op de gang kreeg Leyla een knuffel van Julia, die haar alles heeft verteld wat Tina heeft gedaan.
"Ocharme, meisje toch, wat vervelend!" zei Julia toen ze haar vriendin ging troosten.

--------------
Volgende keer weer een update :D
Rita
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

^Shurlien was eerst wel heel aardig maar omdat niemand met haar bevriend wou zijn...
en toen nam Tina haar kans

ik vind Hans elke x weer enger worden xd Zoals k eerder zei de kinderen van hans zijn ook eng...
Lang niet meer gereageerd btw >.>
ik praat wel heel vaak over Hans.... en Uzlim ofzo.. merk het nu pas heeft de broek wel heel erg laag zitten...
Afbeelding
lam6

Inderdaad Shurlien is zo geworden dankzij Tina xD Shurlien is wat dat betreft een copie cat geworden
Je bent gewoon stiekem fan van Hans, Rita :P Hahaha.
Uzlem dr broek zit inderdaad laag. xD Maar kan nog net.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie