Dat ik de jongens snel heb laten groeien (Mike, Rik, Alex en Marky) Is omdat er een verhaallijn voor hun aankomt

En het gaat vooral draaien om Marky, en vergeleken met wat er verder gaat gebeuren allemaal past dat precies goed in dat verhaallijn met hem

En geen zorgen! Er komen voorlopig geen zwangerschappen meer

Anders word het TE vol

Nieuwe update trouwens:

Wax keek naar een medewerkster die naast hem stond.
"Hoelang zit mijn zoon hier al te eten met dat meisje?" vroeg Wax.
"Zeker al bijna een uur." antwoordde de medewerkster, die in opdracht van Wax hun in de gaten moest houden.
"Let op alles wat ze doen, je krijgt hiervoor extra betaald."

Ondertussen kwam Alex thuis, hij zag dat Marky aan het trainen was.
"Wat doe jij nou?" vroeg Alex.
"Dat zie je toch, trainen!" zei Marky die bijna begon te zweten. Alex vond het wel grappig.
"Zeg, heb je zin om een keer wat leuks te doen met mij en paar vrienden?" stelde Alex voor aan zijn broertje.
"Ken ik ze dan?" vroeg Marky.
"Ehm, nee. Maar daar komt wel verandering in, hoor!" zei Alex.
"Ik zie wel!" zei Marky.

Later die avond kwam Hans op bezoek. Hij wilde weten hoe met de kinderen ging.
"Het gaat prima met ze, kun je weer gaan?" vroeg Gina ongeduldig.
"Gina, moet dit nou zo? We kunnen toch normaal tegen elkaar doen?" vroeg Hans.

Gina stond op.
"Ik wil dat je gaat nu." zei ze op een boze toon. Hans ging ook opstaan, maar hij was nog niet klaar met praten.
"Ik ben laatst naar de dokter geweest en..." hij kon zijn zin niet afmaken omdat Gina hem onderbrak.
"Ga weg! Ben ik niet duidelijk genoeg? Dat jij naar een dokter gaat kan me niets schelen, zeker om te kijken of daar andere mooie vrouwen rondlopen?"

"Ik heb het gehad met jou, mij zie je niet meer terug! Als de kinderen mij missen, zeg maar dat ze langs moeten komen!" Hans liep Gina voorbij.
Gina kon haar tranen niet meer inhouden, ze deed zich groot voor, maar stiekem houdt ze nog van Hans.

Bij Julia en John was de spanning veel minder, hun hadden een heerlijk avondje alleen. Tot dat de deurbel ging...
"Ik moet open doen, sorry." zei Julia.
"Laat gaan, eindelijk kunnen we weer samen zijn." zei John. Maar Julia voelde zich toch verplicht om de deur open te doen.

Julia deed open, en Leyla stond daar.
"Julia...ik moet met je praten! Het gaat over David!" zei Leyla die verward was. Julia had eigenlijk geen zin, maar liet het toe.
"Vooruit dan, wel snel want John wacht op mij in de woonkamer."

"Ik ben zo terug, schat!" riep ze naar John.

Een paar tellen later kwam Shurlien binnen. Ze heeft stiekem afgeluisterd in de andere kamer.
"Zit je weer alleen?" vroeg ze aan John.
"Ja, heel even maar hoor." antwoordde John.

"Zou ik je maar even vermaken dan, je hebt volgens mij niet zoveel aandacht de laatste tijd." begon Shurlien.
John had haar allang door, maar trapte er niet in.
"Mij krijg je niet, Shurlien. Ik ben met Julia." zei hij. Shurlien werd boos, maar hield zich in.

Op de gang kreeg Leyla een knuffel van Julia, die haar alles heeft verteld wat Tina heeft gedaan.
"Ocharme, meisje toch, wat vervelend!" zei Julia toen ze haar vriendin ging troosten.
--------------
Volgende keer weer een update